Sisällön tarjoaa Blogger.

Tenerife shopping haul

Tässäpä postaus jota minulta toivottiin kun palailin tuolta kuukauden takaiselta reissulta Teneriffalta. Mulla oli ostoslakko ennen reissuun menoa, se kesti abouttiarallaa sen kolmisen kuukautta. Luulin jo että reissuun päästessä sitä rahaa palaa ja paljon, kun en muutamaan kuukauteen ollut päässyt purkamaan kovaa shoppinkihimoani. Onneksi näin ei ollut, vaan osasin hillitä itseni ja olla se pihi miksikä olen muutaman vuoden aikana muuttunut ja siitä syystä olen täällä kotopuolessakin voinut muutaman ostoksen tehdä, hha.

Antakaa anteeksi, mä vihaan kuvata vaatteita koska mun mielestä ne eivät vaan yksinkertaisesti näytä miltään jos ne eivät ole päällä. Lisäksi kuvasin nämä päivänä jolloin tyyliin satoi ja paistoi vuoron perään, eli välillä oli rutkasti valoa ja välillä se meni pilveen ja taivaalta satoi rännän ja lumen välillä olevaa asiaa. Kuvat ovat siis mitä ovat.. Antaa mennä!

escada-fiesta-carioca

Escada Fiesta Carioca hajuvesi pääsi Escadan kausituoksujen kokoelmaani, rakastan näitä kausituoksuja. Kuten ehkä vanhemmat lukijat muistavatkin, mulla on tapana haalia jokainen Escadan kausituoksu itselleni.

jewelry-kaulakoru-teneriffa-ostos

Fund Grube on pääosin hajuvesiliike, jota löytää ympäri Kanariansaaria. Sen tunnistaa helposti norsulogosta ja tämän vuoksi ollaankin kutsuttu sitä pitkään norsukaupaksi, hha. Sieltä löytyy hajuvesien lisäksi kosmetiikkaa, merkkilaukkua, merkkikenkää, korua ja kelloa ymmä ymmä - vieläpä oikein edullisesti. Sieltä itse asiassa ostin myös tuon Escadan hajuveden kuten myös tämän kaulakorun joka olikin heräteostos jonka kohdalla en piheillyt.

michael-kors-jetset-travel-pieni-laukku

Michael Korsin laukun tarinan kerroinkin jo täällä. Oon tyytyväinen tähän pikkuiseeni ♥

bershka-shorts-tops-toppi-shortsit

Bershkasta lähti kesää varten mukaan vaaleat shortsit ja muutama perus toppi. Shortseihin oon ihastunut ihan hulluna ja täällä näette kuvan jossa ne ovat käytössä. Viime kesä meni suurimmaksi osaksi mekoissa ja hameissa, mutta jospa tänä kesänä sitä välillä käyttäisi ihan shorejakin.

bershka-dresses-mekko

Myös nämä kaksi ihastuttavaa mekkoa lähti Bershkasta matkaan. Ensin mietin kumman värin valitsisin, mutta pidempään miettimättä nappasin molemmat mekot matkaan sillä olisin tiennyt että myöhemmin jäisin katumaan. Mekot ovat midimittaisia ja odotankin jo että kevät starttaisi kunnolla jotta pääsisi ihan kunnolla näitä pitämään ja luomaan keväisiä lookeja näiden ympärille.

pull&bear-tenerife-shopping-haul-dress-army-green

Tämä mekko lähti matkaan Pull&Bearista. Ehken enempi syksyinen kuin nuo kaksi edellistä. Tämä on myös midimittainen ja ehken ei ihan niin istuva kuin muut, mutta koska mekko oli puoleen hintaan niin en kehdannut jättää sitä kauppaan.

zara-pants-nude-pink-white-off-shoulder-shirt-bershka

Zaran ihanat nudepinkit housut oottekin jo nähneet menneissä asukuvissa, jos joku on missannut poustin niin sinne pääsette tosiaan tuon Michael Korsin laukun linkistä!

Lisäksi Bershkan ihana valokoinen off-shoulder paita, joka on kyllä kankaaltaan aika läpinäkyvä ja sellainen ilmava. Sekin on ollut käytössä reissun aikana ja kuvia minusta tuo paita yllä näette postauksesta Life is like an ocean jossa kerroin paluustani bloggeriin.

zara-yellow-dress-keltainen

Zarasta lähti matkaan myös tämä ihanan kirkkaan keltainen mekko! Mä en tätä itse bongannut, vaan itse asiassa N tuli tämä kädessä mun luokse ja sanoi että entäs tämä mekko. Kyllä mulle kieltämättä tuli hymy huulille, rupesin ihan miettimään että pitäisikö toteuttaa muutamassakin blogissa näkynyt "Anna miehesi pukea sinut"- postaus. Tai no.. En tiedä uskallanko, tiedä millaisessa lookissa sitä pitäisi päivä sitten viilettää.

adidas-dress-mekko

Ja vaatekkaappini ensimmäinen Adidas, mekko joka vilahti myös yhdessä loman asupostauksessa ja sen pääsette vilkaisemaan täältä, jos se on mennyt ohi.

Olisin halunnut ostaa myös Michael Korsin ballerinat, mutta kyseinen liike josta ostin tuon pikkuruisen laukun ei siellä valitettavasti mieleisiä ollut. Katselinkin Zalandon sivuja ja sieltä löytyisi mieluisat ballerinat. Pitääpä alkaa harkita tilaamista!. Löysin myös sivuston jossa on alennuskoodeja Zalandon sivuille, täytyy pitää se mielessä. Täältä löytyy kyseinen sivusto jos teitä kiinnostaa!

Muistinkohan minä kaikki... Tähän postaukseen en yhtä neuletta kuvauttanut, nimittäin se oli niin pitkä etten saanut sitä fiksusti kuvaan. Mulla meni kieltämättä jo hermot muutamaan otteeseen sen kanssa, koska se oli joka kuvassa pelkkä mytty. Jospa saisin jonkun rennon outfitin kuvatuksi joku päivä jossa se sitten vilahtaa, koska sellaisissa rennossa sunnuntai asussa se on ollut nyt monesti mukana. Kiinnostaisiko teitä muuten tuo "Anna miehesi pukea sinut"-postaus? Mua se ehken vähän kiinnostaisi, jos tuo mies lähtisi siihen ihan oikeasti "tunteella" mukaan, hha.

Mutta mitäpä piditte ostoksistani?
Ihanaa alkavaa viikonloppua ja ratkiriemukasta vappua sinne! ♥


Kata

28 kommenttia

  1. Hei aivan ihania shoppailulöytöjä!!<3 Oikeesti mä niin nostan hattua tolle sun ostoslakolle, mä en tiiä pystyisinkö siihen!! Mun serkku haasto ittensä viime vuonna ja oli 12kk ostamatta mitään, se ois jo kamalaa :'D Hirveetä miten vaan voi rakastaa shoppailua<3
    Mut niin eniveis, vitsi mua harmittaa kun suomessa ei oo Bershkaa tai Pull&Bearia! Niistä tekee aina niin hyviä löytöjä :) Niin kauniita noi kaikki vaatteet! Oon kans haaveillu addun tunikamekosta :P<3
    Hei ihanaa torstaita Kata<3!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Emilia, mäkin oon melko tyytyväinen tähän saaliiseen;) Jooh, no ei se ostoslakko ihan niiiin mennyt, pari hankintaa tuli tehtyä, yksi vähän isompi kesää varten:') Tosiaan miten vaan voi rakastaakaan shoppailua<3
      Mäkin oon harmitellut useasti kun nuo kyseiset kaupat + Stradivarius (josta ei tällä kertaa löytynyt mitään) ei ole Suomessa, mutta se on se fiilsi kun pääsee ulkomaille sitten nuihin liikkeisiin ♥ Tuo Addun mekko on vaan niin ihana<3 Kiitos Emilia, ihanaa loppuviikkoa<3

      Poista
  2. Ehdottomasti kiinnostaa tuommoinen postaus!! Odottelen jo ;D
    Tuo keltainen mekko on aivan ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhaha mahtavaa, eilen utelin N:ltä oisko se valmis tollaseen, vähän se oli kyllä sitä mieltä että eeeei:D No kyllä mä saan sen vielä suostuteltua;) Tuosta mekosta tykkään kovasti itsekin<3

      Poista
  3. Ihania ostoksia! Mä niin haluaisin ton hajuveden itselleni, tuoksu on siinä niin hyvä<3 En kuitenkaan sitä viitsi ostaa ihan senkään takia, että multa löytyy nyt jo liikaa hajuvesiä siihen nähden, kuinka usein sellaisia käytän :D Täytyy vaan tyytyä tuoksuttelemaan tota aina Sokoksella yms. kun tilaisuus tulee.

    Kieltämättä aika hyvä maku sun miehelläsi :D Toi keltainen mekko näyttää upealta tossa kuvassa! Mä en jotenkin usko, että oma poikaystäväni osaisi valita mulle mitään noin kivaa :'D Tosin siltä nyt ei pahemmin muutenkaan mielipiteitä irtoa, jos ollaan jossain shoppailemassa. Tollanen anna miehen pukea sinut -postaus kuulostaa tosi hauskalta :) Mä haluisin toteuttaa itse sellasen, missä toi oma mies meikkaisi mut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Linda! Hhih mullakin on hajuvesikokoelma jo aika suuri, mutta alkaa kyllä muutama ihana Escada vedellä viimeisiään ja ne on vielä niitä alkupään lemppareita. Onneksi joka vuosi tulee yksi uusi, pakko ne on ostaa:D Mä kyllä käytän hajuvettä päivittäin!

      Siis joo minäkin yllätyin, ensimmäistä kertaa hän oikeesti oli "mukana" ja löysi ja katseli niitä kuteita mulle. Mikä lie hyvä päivä oli:''D Harvoin siis munkaan mieheltä mielipiteitä irtoaa mutta no kerta se on ensimmäinenkin, ehkä sunkin mies vielä joskus yllättää;)
      Hha hei yritä saada miehesi mukaan että toteuttaisi tuon meikkausjutun, vois olla ihan huikeeta! Mäkin mietin sitä joskus vuosia takaperin mutta ehken enempi mun blogiin kävisi tuo pukeutumisjuttu:)

      Poista
  4. Ei vitsi miten ihania löytöjä oot tehnyt! <3

    VastaaPoista
  5. Apua mikä shoppailuhimo tästä postauksesta iski! Aivan ihania kesäostoksia olet tehnyt, voisin ottaa kaikki nuo itselleni ♥ Rakastan muutenkin kevättä, kun kauppoihin tulee ihania uutuksia ja vaaterekit ovat täynnä upeita värejä. Keltainen mekko näyttää ihanan pirtsakalta :) Ja hei, tee ihmeessä tuo postaus, jos vaan mies siihen lähtee mukaan! Tuommoiset postaukset on niin hauskoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oieiii, anteeksi:') ♥ Tosiaan kesäostoksia suurimmaksi osin, kevääseenkin käy onneksi nuo pidemmät midimekot kunhan plussaa tulisi vähän enempi 8) Tosiaan kaupat on täynnä ihanaa ja värikästä, haluaisin niin nyt Suomessakin päästä shoppaamaan:) Ja joo, yritän saada tuon miehen suostumaan tuohon postaukseen;)

      Poista
  6. oho, oothan sä ostanut vaikka mitä vaikka sanoitkin ettet paljoa shoppaillu! :D aivan ihania löytöjä, niin sun näköisiä juttuja kaikki :') nuo bershkan mekot näyttää hurjan kivoilta, varmasti upeita sun päällä! adidaksen mekko on rakkautta, kuten zarankin mekko ja pöksyt <3 ihanaa vappua rakas! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mun mielestä toooosi pieni saldo verrattuna menneisiin aikoihin, tosin nyt oikeesti ostankin vain ne mitä käytän ja useamminkin kun vain kerran, joskus olin ihan holtiton:')
      Toivon että saan pian nuo mekot kuvatuksi, koska ne on niin ihania<3 Huikean ihanaa vappua sinnekin rakas ♥

      Poista
  7. Mahtavia ostoksia! Fiesta Carioca tuoksuu todella hyvältä, mutta en ole ainakaan vielä hankkinut sitä.

    Ehdotomasti kiinnostaa anna miehen pukea sut-postaus! Mä olen yrittänyt maanitella mun miestä husband does my makeup-postaukseen, muttei se ole suostunut! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Sanna!:D Tuo tuoksu on taivaallinen, hanki ihmeessä;)
      Joo yritä saada miehesi tuohon postaukseen, se ois huikeeta katsottavaa varmasti:') Kuten Lindallekin sanoin, mietin tuota samaa vuosia sitten mutta kyllä tää pukeutumispostaus ehken sopii enempi blogini tyyliin;) Jospa saisin miehen siihen mukaan:D

      Poista
  8. Kivoja löytöjä oot tehnyt, tuo addu ja keltainen mekko iskee muhun kovasti! :) Hei joo toteuta ihmeessä tuo postaus, hyvä idea!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa että tykkäät 8) Ja mukava kuullla että oot tuolla kannalla myös tuon postauksen suhteen, vielä kun sais miehenkin kunnolla mukaan!:D

      Poista
  9. Aivan ihania ostoksia! <3 Eniten silmään pistivät noi kaikki herttaiset vaaleanpunaiset/nudet sävyt. Toi kirkkaankeltainen mekko olisi ihan varmasti lähtenyt munkin mukaan, haha! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maija!:) Mäkin oon täysin hurahtanut tuohon nuden vaaleanpunaiseen sävyyn:D Miehellä on kyllä superhyvä maku kun löysi tuon keltaisen mekon mulle, hhih;)

      Poista
  10. Mäki vihaan kuvata vaatteita ilman että on päällä, ei anna yhtään niiden oikeutta ja näyttää tylsiltä! Ihania hankintoja kuitenkin!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No äläpä muuta sano! Mutta nämä ostospostaukset ovat kyllä aika vetäviä, moni tykkää vissiin lueskella eli täytyypä muistaa toteuttaa näitä jatkossakin:D Kiitos<3

      Poista
  11. Todella kivoja juttuja oot kyllä ostanut! <3 Tuo hajuvesi on niin ihanan tuoksuinen, oon iloinen kun poikaystävä osti sen mulle yllätyksenä :) Koska en itse edes tiennyt tuollaisesta tuoksusta mitään :D Tuo Adidaksen mekko on myös niin ihana! Suloinen sun poikaystävä kun toi tuon keltaisen mekon sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Niina! Ihanaa kuinka sun poikaystävä on tiennyt ostaa sulle, tuoksut on vaikea ostaa jos ei ole itse nuuhkimassa niitä, mutta noh. Tuo minunkin mies tietää varmasti että mikä tahansa Escadan kausituoksu on mulle sopiva:') Kiitoksia ja kyllä, ihana tuo minun mieheke:')<3

      Poista
  12. Minä tykkään myös escadoist <3

    VastaaPoista
  13. Ihana tuo keltainen mekko! <3 Ja muutkin vaatekappaleet ovat kivoja, ihan siun näköisiä kaikki. :) ^^ Postausidea kuullostaa hauskalta, selkeästi on vaatemakua miehelläsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä arvasin että sä tykkäät Milla tuosta mekosta!;D Kiitos kiitos, ihana kuulla että oon tehnyt mun näköisiä löytöjä 8) Katsellaan onko makua vai ei, jos saan sen lähtemään mukaan tuohon postaukseen:'D Pelottaa kyllä hieman mitä siitä tulee!

      Poista
  14. Ihania ostoksia ja miusta nuo kuvat on hyvin otettu! :) Tuo keltainen mekko on kyllä ihanan pirteä, voi kunpa itsekin osaisin käyttää kyseistä väriä mutta tuntuu että se vie kaiken värin kasvoiltani :D "Anna miehesi pukea sinut" -postaus kuulostaa enemmän kuin hyvältä, laita ihmeessä toteutukseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Tuuli, kylläpä piristi mieltäni:') ♥ Joo mäkin vähän mietin osaanko käyttää näin räikeetä kun nykyään oon käyttänyt vain tummia ja maanläheisiä sävyjä tai jotain viininpunasta tms.:D Kyllä se kesä vaan antaa fiilistä pukee värikästä:)
      Hhih, kyllä tuo postaus on vaan ehdottomasti toteutettava ja saada tuo mies mukaan siihen, se on kovasti haluttu näköjään:D

      Poista