Sisällön tarjoaa Blogger.

Life is like an ocean

it can be calm and still or rough and rigid but in the end it's always beautiful.

ocean air-tenerife-meri-

Hupsista. Lupasin tulla alkuviikosta tänne kirjoittelemaan mutta eipä mennytkään aikaa kun huomasin että mehän ollaan jo keskiviikossa. Aikaa olisi ollut, mutta ei tehnyt mieli avata blogia. Siis mä haluaisin niin kovasti blogata ja postata, mutta nyt vaan ei tunnu jaksavan. Ja voi kuulkaa, kuinka minun tekisi mieli vaan palata kuvissa näkyviin maisemiin ja tunnelmaan, se tunne kun sai vaan olla. Kaipaan tuota tunnetta ihan hirmuisesti.

kanaria-teneriffa-canayislands-meri

Kerroinkin teille heti reissusta palattuani että olin siellä ollessa päättänyt blogin suhteen jotain mistä kerron ehdottomasti lisää myöhemmin. Nyt voin teille ilolla ilmoittaa, että olen päättänyt palata takaisin Bloggerin puolelle bloggaamaan. Mä olin tosi pitkään miettinyt sitä, mutta tarvitsin sellaisen pienen rohkaisun tuohon ja senhän mä sitten sain. Ilmoitinkin haluni palata Bloggeriin ihan reissun alussa ja sen ilmoittaminen tuntui hyvälle - niin hyvälle että sain oikeasti nauttia ja olla stressaamatta koko reissun ajan siitä ja koko blogista.

Kun palasin reissusta, niin sen koko viikonlopun aikana fiksailin myös Bloggerin puolella blogia kuntoon - ostin esimerkiksi pitkään haaveilemani teeman. Blogini on Bloggerissa julkinen mutta silti vielä jotain fiksailuja sivuille on ehdottomasti tehtävä. Olen todella innoissani ja en malta odottaa paluuta tuttuun ja turvalliseen pohjaan, Blogger tuntuu niin hyvältä ja turvalliselta ajatukselta jonne palan halusta päästä takaisin. Tässäpä ehkä myös osasyy siihen että ei tee kamalasti mieli postata, veikkaan että kyllä se into sitten lähtee kasvamaan kun pääsee tutulle sivustolle kirjoittelemaan.

meri-teneriffa-aurinkomatkat-kanaria

Tämä yhteisö ei siis ollutkaan se mun juttu jostain syystä, mutta olen tyytyväinen että kokeilin tätä. Tämän kokemuksen avulla oppi ja löysi uusia asioita niin bloggaamisesta kuin itsestäänkin. Kerron kuitenkin lähemmin täällä sitten tarkemman ajankohdan ja niin edelleen, nautin nyt vielä ainakin kuukaudenpäivät vielä tästä bloggaamisesta täällä So-Upissa. En siis ole lopettamassa siksi aikaa että blogi siirtyy takaisin, vaan postailen ehdottomasti ihan normaaliin tapaan kuin ennenkin.

style-tyyli-rantaloma-päivänasu-kanaria

Mietiskelin sitä ostospostausta mistä puhuin ensimmäisessä reissupoustissa, mutta sitten kun aloin kuvaamaan tai yrittämään niiden kuvausta, muistin miksi en niitä ostospostauksia ole aikoihin tehnyt. Mä en vaa osaa kuvata vaatteita!! Siis jos ne olisi päällä, totta kai se olisi helppoa, mutta että en saa mitenkään niitä vaatteita kuviin että ne näyttäisi joltain - etenkään hyvältä. Saapi nähdä jääkö ostospostaus tekemättä, vai saisinko jollain kivalla tyylillä kuvattua ne. Täytyy varmaan lähteä etsiskelemään netistä inspiraatiota ostospostauksien kuviin, hhih.

Ihanan keväistä viikon jatkoa jokaiselle! ♥

Kata

2 kommenttia

  1. Hei löysin sun ihanan blogin, kun olit jättänyt mun blogiin kommenttia. Jäin heti koukkuun ja luin muutamat postaukset. Kiva, että kirjoitat jälleen. Missä sun blogi oli ennen ku tulit takas bloggeriin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että pidit ja löysit vieläpä mieleistä lukemista jos koukkuunkin jäit;) Blogini oli muutaman kuukauden sellaisessa blogiyhteisössä kuin So-Up:)

      Poista