Sisällön tarjoaa Blogger.

Vaaleanpunaisia unelmia

new-yorker-dress-mekko-teneriffa-playa-de-las-americas

Dress - New Yorker
Heels - DinSko
Bag - Guess


guess-tyyli-mekko

Mä olen hurahtanut nyt tuollaiseen vaaleanpunaiseen väriin! Onneksi en ole raaskinut heittää tätä vaaleanpunaista unelmaa kirpparikassiin vaikka muutaman vuoden olen sitä miettinyt. Tämä mekko nimittäin oli mekko vaihtoehto number 2 silloin kun täytyin 20 vuotta. Nyt se varmasti tulee kesälläkin olemaan käytössä, koska hei tuo vaaleanpunainen väri on vaan niin ihana. Reissussa tulikin iltaisin suurimmaksi osaksi pukeuduttua tuollaisiin vaaleanpunaisiin unelmiin, saatte vielä nähdä!

new-yorker-dress-mekko-paljetti-vaaleanpunainen

Tämä reissu yllätti minut. Ensimmäistä kertaa nimittäin uskaltauduin pomppimaan ilman sukkahousuja tai sääriä lämmittäviä kenkiä illalla - tässäpä siis kyseessä yksi illan look. Kanarialla nimittäin iltaisin tuulee ja on todella viileä ilma ja minähän en vilukissana yleensä tarkene. Nyt sitä tarkeni ihan hyvin vaikka illasta jouduin lainaamaankin N:n kauluspaitaa, haha. Kävi muuten tähän lookkiin ihan täydellisesti sellainen minulle kokoa oversize (M) ruutukauluspaita.

teneriffa-katzariina
heels-valkoiset-korot-meri-teneriffa

Mä olen rakastunut näihin kenkiin, tuntuu että niitä voi yhditellä ties minkä kanssa ja onhan nuo ihan älyttömän mukavat jalassa - vaikkakin muutaman hiertymän niistä sain jalkoihini sillä en ehtinyt käyttää niitä viime kesänä kuin kerran. Eli reissulla taisinkin ajaa nuo uutukaiset ihan kunnolla, hhi.
Toivottavasti näiden reissun asujen ja postauksien väliin saisin myös kevät asuja esille blogin puolelle, sillä näistä ei nyt kovasti ole inspiraatioksi kun on vielä niin kylmä. Vielä ei ole ehtinyt kevättä eikä kevään lookkeja kuvailemaan mutta jospa sitä ensiviikolla ehtisi mies tarttua kameraan. Auringonpaiste, valo ja keväinen ilma houkuttaa minua ainakin tuonne ulos. Ihanasti oli muuten kevät lähtenyt käyntiin kun tulimme reissusta, jos ei lasketa tuota pietä takatalvea mikä tuli viikonloppuna murrrr... No mutta, toivottavasti nämä asupoustit inspaisi teitä tulevaa kesää varten tai jos olette vaikka keväällä suuntaamassa lämpöiselle lomalle ♥

tenerife-tyyli-illan-asu-mekko

Mitä mieltä olette tästä illan asusta?

Kata

Ei kommentteja