Sisällön tarjoaa Blogger.

Miten meni vuodenvaihde?

Aivan ihanaa vuotta 2017 jokaiselle!
 
Mun on pitänyt tulla moikkaamaan teitä jo monesti tuon vuodenvaihteen jälkeen, mutta mulla on ollut syyni miksi en ole vaan ehtinyt. Töitä ei ole ollut vielä tänä vuonna lainkaan, suuntaan Loppiaisena tekemään vuoden 2017 ensimmäisen työvuoroni. Mulla on kuitenkin ollut melkoista työmaata kun olen pakkaillut kimpsuja ja kampsuja kotoani ja siirtänyt niitä N:n luokse. Aivan, minä muutan! Pohdin syksyllä Yhdessä, mutta erikseen- postauksessa muuttoa ja mahdollisuuksia, se oli hyvin hyvin suosittu postaus ja sain valtavan ihania tsemppejä ja vinkkejä, kiitos ♥ Nyt voin iloisena kertoa että pääsen siitä kahdenviikon välein muutetaan- rumbasta pois ja päästään aloittelemaan kunnolla sitä yhteistä elämää. Mulla on kyllä koko tammikuu aikaa muuttaa, mutta haluan saada mahdollisimman nopeasti kaiken valmiiksi.

auringonlasku talvi suomi

Anyway aiheeseen, ajattelin jakaa myös muutaman kuvan uuden vuoden vaihtumisesta ja kertoa muutamalla sanalla miksi se oli tänä vuonna niin erilainen. Yleensähän olen suunnannut kavereiden kanssa johonkin päin viettämään vuoden vaihdetta, mutta muahan ei kuppiloihin saa repimälläkään uutena vuotena, joten tämä vuosi oli erilainen kun ei enää liiku missään sen suuremmissa porukoissa.

paljussa

Tänä vuonna suuntasimmekin äitini luokse iltapäivän ajaksi, mutta hyvissä ajoin jatkoimme matkaa sitten N:n porukoille ja siellä kuluikin loppuilta rennoissa ja hyvissä merkeissä ihan yön pikkutunneille asti. Polteltiin sädetikkuja, katseltiin raketteja, pidettiin hauskaa ja tietysti lilluttiin paljussa. Lähes koko illan sain istuskella paljunlämmössä oikein hyvässä seurassa.
Ennen en ole paljuun päässyt ja se vei kyllä sydämen samantien, varsinkin kun olen melkoinen vilukissa. Se on varmaa etten lähde mihinkään muuallekaan vuoden vaihteessa jos joka vuodenvaihteen voi paljusta käsin mennä, hha! Tuo paljuilu olikin hyvän seuran lisäksi ehken vuoden vaihteen kohokohta. Pakko myös nostaa hattua kaikelle musiikki- ja valopuolelle, mahtavaa!

ilotulitus raketti

Ei sen enempää sitten siitä. Mulla olisi jemmassa vuosikatsaus edelliseen vuoteeni, haluaisitteko te kurkata vuoteeni 2016? Sen saan ihan varmasti viikonloppuna ulos. Viikonlopuksi suuntaan töihin, mutta tämän pienen muuttohässäkän keskellä saan varmasti oikolukua myöten valmiiksi viimoisen kunnollisen postauksen vuodesta 2016. Ennen olen jakanut vuosikatsauksen kahteen eri osaan, mutta tänä vuonna varautukaa pitkään sellaiseen, sillä en ala katkomaan sitä.

tähtisädetikku

Tänä vuonna en mitään sen suurempia uuden vuoden lupauksia lähtenyt tekemään, pieniä tavoitteitahan mulla on joka vuosi ollut, mutten aio kyllästyttää teitä niillä.

Oikein hyvää uutta vuotta 2017!
Miten teidän vuotenne vaihtui?






Ei kommentteja