Sisällön tarjoaa Blogger.

Uusi tukka

Mun piti tulla kirjoittamaan tämä postaus jo eilen, mutta Itsenäisyyspäivä meni sitten vähän yllättävissä, huonommissa merkeissä. Sen enempää en halua tästä avautua blogissa, voin vain sanoa että rehellisesti eilen oli elämäni kamalin päivä. Tänä aamunakin tuntui etten millään jaksaisi avata blogia, mutta tiedän että tämä tekee hyvää, blogi on tosiaan hyvä pieni pakopaikka, juttu missä ajatukset saa hetkeksi muuhun kuin siihen synkkään todellisuuteen.

katzariina

Tosiaan minä tulin esittelemään teille mun uudet hiukset. Mulla oli vielä alkuvuodesta tumma tyvi ja ihan vaaleat latvat. Oon ollut blondi monia vuosia ja se on ollut juttu josta en halunnut luopua. Keväällä sitten repäisin ja pistin lähes koko tukan tummaksi, sekaan jätin hivenen vaaleita raitoja. Tykkäsin siitä lookista kovasti, mutta sitä tosiaan haluaa välillä sitä vaihtelua. Istahdin siis abouttiarallaa viikko takaperin kampaajan tuoliin ja pistettiin pieni vaalennusprojekti käyntiin.

ombre hair

Hiusteni vaalentaminen ei olekaan sitten mikään peace of cake. Mulla on niin paljon punapigmenttiä, ettei hiusten läväyttäminen kerralla vaaleiksi tule onnistumaan. Onneksi latvat ja muutama raita oli vaaleita jo ennestään sen tumman tukan seassa, että ei tarvinnut ihan koko tummasta lähteä haastamaan tätä tukkaa. Tästä se siis taas lähtee, kai.. Mä oon nimittäin viikon sisään tykästynyt kamalasti tällaiseen vaaleanrusehtavaan, luonnolliseen vaaleaan tukkaan, mitä tämä tällä hetkellä on. Saa nähdä tuleeko tukasta koskaan edes niin valkoista mitä viime kampaaja kerralla suunnittelin ja mitä se joskus oli.

ombre värjäys

Tässä kuvassa onkin hiusväri, mitä haen. Tyvi tosiaan jää tummaksi, mutta vaalea osa tuollainen harmahtava blondi. Kuva on vuodelta 2015 jolloin luovuin koko blondista laittamalla tyven tosiaan ihan tumman ruskeaksi, sekä luovuin pidennyksistä. Pidennyksiä tosiaan laittelin päähäni monia vuosia peräkkäin ja aina sanoin etten niistä luovu. Välillä niistä salaa haaveilen, mutta voin mä nyt sanoa että niistä luopuminen oli hyvä. Oma tukka voi paremmin ja on paksuuntunut hurjasti. Lisäksi Kuopion vesi on mitä on, joten ne eivät näyttäneet pitkään kovin kauniilta, latvat menivät nopeasti todella kamalan näköisiksi.

Onko siellä jollain vaalennusprojekti käynnissä?
Mitä mieltä olette tämän vaiheen tukasta sekä tuosta mihin olen pyrkimässä?



Ei kommentteja