Sisällön tarjoaa Blogger.

NYX soft matte lip cream - Värillä on väliä

Muistatteko kun arvostelin NYXin soft matte lip creamin lähes lyttyyn syksyn alussa? Jos et, niin täällä mä sen tein. Mun ensimmäinen NYXin tulokas oli väriltään ihana räväkkä oranssi, sävyltään San Juan. Ostin sen keväällä, mutta se ei päässyt käyttöön ei niin keväällä kuin kesälläkään, sillä jälki ei ollut tasaista ja väri pakkautui rumasti huulten juonteisiin melkein heti.
Mähän olin todella pettynyt kyseiseen huulituotteeseen. Sanoin toki postauksessa että sävyllä voi olla vaikutusta asiaan, mulla oli ollut vain tuo yksi sävy eikä ollut mihin verrata. Osa kommentoija sanoi pettyneensä myös näihin huulituotteisiin, osa rakasti ja osa taas sanoi sitä, että sävy merkkaa miltä se huulilla näyttää.

NYX soft matte lip cream abu dhabi

No mutta rohkeana naisena mä nyt tulin tänne häntä koipien välissä syömään sanani. Värillä on tosiaan väliä näiden huulituotteiden kohdalla. Ostin NYX sof matte lip creamin todella suositussa sävyssä, Abu Dhabi. Tuota sävyä olen nähnyt lähes jokaisen blogissa josta olen NYXin tuotteista lukenut.
Sokkarilta tämä oli loppu kun olin tätä varta vasten lähtenyt ostamaan, onneksi Kauppakeskus Matkuksen Emotioniin tuli nyt marrakuussa myös NYXin tuotteita ja menin sitten sinne ja sieltähän mä omani löysin, vein viimeisen Abu Dhabin hyllystä. Tietty niitä lisää tulee mutta tuo jo kertoi mulle että olen todennäköisesti tekemässä hyvää ostosta! Se on aina ollut ainokainen joka on ollut finaalissa, kun NYXin hyllyillä olen seilannut.
Ja tämähän oli loistava! Tämä kyllä kertyy ihan samalla lailla huulten juonteisiin, mutta se ei näy niin huomattavasti, ehkäpä sen vuoksi kun sävy on ruskea ja lähellä huulten ja ihon sävyä eli siis kyseessä on "nudemainen" sävy. Sen vuoksi sen pois kuluminenkaan ei näy niin huomattavasti mitä sen oranssin. Tämä kylläkin myös kuivahtaa huulille aika hyvin, mutta kuten aiemmin sanoin niin taitaahan ne jokaiset mattahuulipunat sen tehdä - tosin ei kyllä niin huomattavasti edelleenkään mitä tämä soft matte.

abu dhabi huulilla NYX

Olen muutenkin syksylle halunnut rusehtavan huulipunan ja tämä oli oikein mahtava vaihtoehto, sillä hinta on edullinen, sävy ihana ja matta on aina vaan plussaa. Seuraavat sävyt mitä varmasti haluan ovat London, Cairo ja Stockholm, jotka ovat lähes samansävyisiä kuin tämä Abu Dhabi.
Mitään kirkkaita sävyjä en uskalla soft mattena ostaa, tyydyn näihin neutraaleihin sävyihin tämän huulituotteen kohdalla. Haluan kuitenkin lähteä testaamaan NYXin muita huulituotteita kirkkaamman sävyisinä ja ehkäpä paremmalla onnella!

Löytyykö teiltä tämä NYXin ehkäpä yksi suosituin sävy, Abu Dhabi?
Onko teidän mielestänne näissä Värillä väliä?



Ei kommentteja