Sisällön tarjoaa Blogger.

A little bit of red

outfit

Fur coat - BikBok
 Top - BikBok
Skirt - Gina Tricot
Boots - Kookenkä
Bag - Guess

outfit3
smile

Nyöripaidat sekä muut nyörilliset vaatekappaleet ovat aika kovassa huudossa tällä hetkellä ja myös minä olen hurahtanut niihin aivan täysin, vaikka omistankin vain muutaman mokoman kappaleen sellaisia. Vähän aikaa sitten kotiutin tämän toisen ihan perus mustan nyöritopin BikBokista, musta oli ihan must sillä sehän käy kaiken kanssa!

Tällä hetkellä kovassa etsinnässä on myös nyörimekko, jota on tullut kalasteltua nettikauopoista sun muista tuloksetta. Itse en osaa pitää mitään tiukkoja pitkähihaisia ja tuntuu että kaikki nyörimekot ovat sellaisia.. T-paidatkaan kuulu mukavuusalueelleni, joten sekin on ihan nounou.. Oletteko te törmänneet nyörimekkoon ilman hihoja?  Mulle saa vinkata!

details
outfit4

Tämä tyttö on muuten hurahtanut ihan täysin hameisiin nyt. Mulla oli pitkään hirmuinen farkkuvillitys, pidin vain ja ainoastaan farkkuja ja mikäli hame eksyi päälleni niin tunsin oloni tosi epämukavaksi - nyt asia on kääntynyt ihan täysin päälaelleen ja yltäni onkin voinut bongata suurimmaksi osaksi vaan arkisempaa mekkoa taikka hamosia. Kelitkin ovat onneksi suosineet eikä ole tullut kylmä hamekokonaisuuksilla, minä tykkään!

smile2
outfit2

Mitäpä mieltä olette tästä lookista?
Entäpä nyörit, HOT or NOT?

~ Kata ~

26 kommenttia

  1. Kiva asu:) mukava piriste asuun tuo laukku ja huulipuna!:) nyöripaidat on kyllä kivan näköisiö itse en ole vielä löytänyt sellaista mikä istuisi itselle hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Saara! Toivottavasti löydät itellesi täydellisen yksilön joku päivä:)

      Poista
  2. Wow mikä mimmi! Näytät super upealta :)♥

    VastaaPoista
  3. Wow mikä asu! Näytät ihan joltakin kuuluisuudelta<3

    VastaaPoista
  4. Hihi, ihanan sähäkkä huulipuna :) tosi upea asu! ♡ Nyöripaidat näyttää kivoilta ja ne selvästi on ihan pop nyt, mut miks mie en omista yhtään sellaista? :'D varmaan korjaan asian sit kun ne on ihan out-juttu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Melekosen sähäkkä kyllä, tykkään:3 Kiitoksia, voi eiii nyt sun täytyy kyllä ehdottomasti käydä metästämässä itsellesi sellainen jos näistä pidät;)

      Poista
  5. Ihana, erilainen asu! Siis just tuollaisen karvakasatakin minäkin haluaisin<3 Tosin ehkä harmaan ja mustan sekoituksena tai jotain, koska mulla on vaatekaapissa aivan liikaa mustaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Rosa! Toivottavasti löydät tuon tyylisen jostain, tää oli mulle melkonen löytö sillon joskus kun tämän kotiutin:')

      Poista
  6. Hot! Näytät niin kauniilta jälleen <3

    VastaaPoista
  7. Vautsi mikä asu Kata! Ja toi punainen laukku ja huulipuna kruunaa kyllä ton lookin! ♥ Mäkin tykkään noista nyöripaidoista ja oon itse asiassa metsästänyt tollasta hihatonta :D Täytyykin siis ehkä suunata BikBokiin ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos Linda!:3 Niin kruunaa munkin mielestä:) No siinä tapauksessa nyt vaan BikBokiin, sieltä näitä löytää muutamassa eri värissä;)

      Poista
  8. Ehdottomasti HOT<3 Niinkun sä aina ;) Ihana kun laukku ja huulet on tommosia väripilkkuja :-* Mä oon kans ihan hulluna nyöripaitoihin, mut niitä on kyllä ihan harvinaisen vähän tolleen hihattomina :( Toivottavasti löytyy jostain Se Oikea ;)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awws oot niin ihana aina Emilia, niin oot kuule säkin aika hotti tapaus hei;) Mäkin tykkään kamalasti, myös pelkkä punainen huulipuna kruunaa tyyliin jonkun värittömän mustavalkoharmaa tyylisen asun tai jotain. Pitääpä kokeilla sitä seuraavaksi;) Joo hihattomana nyörillisiä paitoja on aivan liian vähän mikä on huono mulle kun pidän vain hihattomia jos ei mitää collegepaitoja lasketa. Toivottavasti tosiaan löydän sen oikean;P

      Poista
  9. Ihania kuvia Kata <3 Itsekin kotiutin vasta ensimmäisen nyöripaitani, ja olen ihan rakastunut! :D Ihanan pirteää tuo huulipuna :)

    VastaaPoista
  10. Oi ihana Kata, ehottomasti hot. <3 Noi nyöripaidat on aivan älyttömän ihania, vaikka itsellä ei vielä ainaskaan sellaista olekaan.. Toi laukku on älyttömän ihanan värinen ja sopii tuohon sun asuun täydellisesti. <3

    VastaaPoista
  11. Täysi upeus! <3 En edelleenkään pääse yli sun ihanasta kikkaratukasta <3 Nyöripaidat ovat kyllä ihania, tekisi mieli ehkä itsekin hommata yksi, mutta toppien ja peittävien rintsikoiden suurena ystävänä taitaa jäädä nyöripaita kokematta haha :D Asu on kyllä aivan ihastuttava, tuo laukku tuo mukavasti pientä piristävää väriä kokonaisuuteen! :) Mukavaa alkanutta viikkoa sulle <3

    VastaaPoista
  12. No nyt on HOTHOT ! <3 Mä en tiedä, mutta itselle en voisi kuvitella nyöripaitaa, vaikka ne onkin kovassa huudossa just ja sopiikin useammalle. Mä en vaan lämpee :D
    PS: ihan tuo puna ! <3

    VastaaPoista
  13. No kukkuuu miten hyvältä sä näytät.. JÄLLEEN<3 Mä olin ensin nyöripaidoista, että voihan ällötys mutta sitten ne alkoi näyttämään kivalta ja nyt omistan sellaisia jopa kaksi haha ;D

    VastaaPoista