Sisällön tarjoaa Blogger.

WISH LIST 2015

No niin nyt on taas se aika vuodesta, kun aletaan ihan kunnolla odottelemaan sitä joulua! Nyt voin myös ihan huoletta heittää mun joululahjatoiveet tänne esille. Viime vuonna näitä postauksia alkoi näkymään aika ajoissa, itse asiassa muistaakseni jo pitkin marraskuuta bongasin näitä blogeista - tänä vuonna aloin ensimmäisiä nähdä vasta eilen. Itse haluan säästellä jouluiset postaukset myös ihan itse joulukuulle ja tästä se nyt sitten lähtee.

Viime vuoden lahjasaalis koostuikin suurimmaksi osaksi tavaroista, joista hyötyi niin Roope kuin minäkin. Siis kotiin kaikkea tarpeellista ja niin edes päin. Tänä vuonna näin ei toivottavasti ole, sillä meillä alkaa olla jo kaikki melko tarpeellinen kotona. Tietty pieniä juttuja toivon myös kotiin, mutta suurimmaksi osaksi kaikkea turhaa ja vähemmän turhaa ihan itselleni.

CHRISTMASWISHES
Kuva vuodelta 2014

PALAPELI
Oon sen verran palapelihirmu, että tästä on kehittynyt sellainen joka vuoden perinne, tosin viime vuonna en tällaista saanut. Toivottavasti tänä vuonna en tule pettymään! Rakastan palapelejä, joissa kuvana on suurkaupunki jossa olen itse käynyt. Myös joku kaunis paratiisiranta kelpaa tälle neidille. Paloja mielellään 1500-2000.

LAUREN CONRAD BEAUTY-KIRJA
Myös tämä löytyi viime vuoden toivelistalta, jospa tänä vuonna joku ihana yllättää minut.

YÖVAATTEITA
 Haluan heittää kaikki kulahtaneet yövaatteet pois, joten jotkut ihanat pehmoiset pitkät yöhousut ja ihan perus yötoppi olisi kiva. Yömekkokin kelpaa.

AAMUTAKKI
Mun aamutakkini on jo kovia kokenut, joten olisi aika hankkia uusi. BikBokiin on tullut ihana valikoima kaikkia erilaisia aamutakkeja ja yöasuja. Tämä aamutakki ja edellisen kohdan yövaatteet haluan ehdottomasti BikBokista!

PASSIKOTELO
Olen kuolannut pitkään Ted Bakerin passikoteloa, mutta tämä toive saattaa jäädä pelkäksi toiveeksi - en nimittäin ole mistään enää löytänyt näitä. Eräs neitonen on myös ihan Lontoosta käsin etsinyt sitä. Kun kerta Ted petti mut, niin Victoria's Secretin passikotelo kelpaisi myös.

SÄHKÖHAMMASHARJA
En ymmärrä miten en vieläkään omista tätä!

IITTALA ESSENCE LASEJA
Mulla on ajatuksissa kerätä jokaista haluamaani lasia kuusi kappaletta. Kaksi Essencen punkkulasia ja neljä kuoharilasia puuttuu.

PENTIK LOISTE PÖYTÄLYHTY
 Kertookohan tuo teille mitään ilman kuvaa?  No mutta kyseessä on siis Pentikin ihanat timanttiset tuikkutelineet. Niitä on mielestäni kolmea eri kokoa, haluan pienimmän ja toisiksi suurimman. Se isoin on mun makuuni ihan liian iso.

VENDELA -KATTOVALAISIN
Makuuhuoneeseemme uusi kattovalaisin, tietysti samaa lajia mitä yöpöytämme lampetit ovat.

Niin ja en sano ei myöskään suklaalle tai seteleille! Olen myös miettinyt pitkään uutta objektiivia kameraan ja se olisi ehdottomasti ykköstoiveeni tänä vuonna. En kuitenkaan sitä uskaltaudu hankkimaan, kun oon myös haaveillut uudesta kamerasta. Toisaalta tuo Nikon toimii ihan moitteettomasti ja olen vasta oppinut kunnolla sen käytön, joten en näe sitä ihan vielä tarpeelliseksi. No mutta aina saa mietiskellä ja haaveilla, eikös?

Ja hei muuten, tämä jos joku sai mut nyt hurahtamaan ja odottelemaan sitä joulua enemmän! Etsiskelin perinteisesti tuota viime vuoden lahjapaketti kuvaa tätä postausta varten ja päädyin sitten selailemaan viime joulun kuvia. Aij että, joulu saisi tulla nopeasti ♥

Mitä teidän joululahjalistaltanne löytyy?
Kertokaa mulle myös mikä on teidän ykköstoiveenne tänä jouluna ♥

~ Kata ~

31 kommenttia

  1. Kivoja toiveita ja postaus!:) Itse en ole edes miettinyt mitä toivoisin, mutta aamutakki ja yövaateet olisi kiva saada, jotenkin ne kuuluu jouluun min mielestä:'D Myöskin tuo laurenin kirjan voisin enemmän kuin mielellään ottaa kirjahylylle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saara! Mä olen samaa mieltä että ainakin yövaattteet kuuluu joka jouluun ♥ Niitä oon tähän asti joka vuosi tainnutkin saada. Mukava että muillakin on samoja ns. perinteitä;)

      Poista
  2. Oi ompas sulla ihania juttuja joululahjalistalla. ♥ Mun ykköstoive tänä jouluna ois joku oikeen lämmin viltti talveksi sekä edes pari uutta muumimukia kokoelmaan. :-) Ja muuten heei, mäkään en omista sähköhammasharjaa. :---D Hyvä me!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Essi! Kuulostaa ihanalta tuo viltti ♥ Hahaha musta sähköhammasharja olis niin paljon kätevämpi ja hammaslääkärit suosittelevat niitä enemmän kun normi harjoja:)

      Poista
  3. onpa kivoja joululahjatoiveita, kelpaisi kyllä mullekin kaikki noista!! :')) itse asiassa jotain noista taitaa omaltakin toivelistalta löytyä. lisäksi toivon rannekelloa, greyn anatomian uusinta kautta, pyyhkeitä, veitsisettiä, kirjoja.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska kuulla että mennään melko samoilla lahjalinjoilla:') Sun toiveesi kuulostaa myös aivan ihanalta ♥ Rannekello olis itselläkin toiveena, mutta taidan jättää sen ihan omalle ostoslistalle!

      Poista
  4. Täältä suunnalta löytyy myös samoja toiveita!♥ Yövaatteita erityisesti itsekkin toivonut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että meilläkin menee toiveet samoilla linjoilla!:3 ♥

      Poista
  5. Kivoja toiveita, toivottavasti oot ollut kilttinä niin pukki tuo, hih ;D munkin lahjalistalta löytyy uusi aamutakki ja sähköhammasharja!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha oon ollut tosi kiltti;) Oothan sinäkin?;)

      Poista
  6. ihania joululahjatoiveita! aamutakki kelpaisi mullekin ja taisin itseasiassa unohtaa sen täysin omalta listalta :'D hihi, miun toiveet lukaisitkin jo blogista :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihan ymmärrettävää että jokut toiveet saattaa unohtua listalta mutta ei se mitään;P Jep ja ihania toiveita olikin ♥

      Poista
  7. Tänään kävin Pentikissä tuhlaamassa lahjakortin ja kuolasin samalla sitä hopeista puuta. Se olisi niin täydellinen ♥

    VastaaPoista
  8. Ihania toiveita :)<33 nuo pentikin lyhdyt alko kiinnostamaan, piti ihan googlettaa, hahah! Mä toivon kelloa ossilta, vanhemmilta bikbok lahjakortti, siskolta kicksin tai ginatricon lahjakorttia. Lisäksi muutamalta sukulaiselta iittalan teema astioita sekä iittalan kastehelmen isoa lasipurkkia! Tuossa kyllä kaikki mitä vaan voin toivoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilia, sunkin toiveesi kuulostaa varsin ihanilta ♥ Toivottavasti ne toteutuvat;)

      Poista
  9. ihanaa että maailmasta löytyy vielä muitakin palapelien kasaajia! Mekin tykätään kasata poikaystävän kanssa yhdessä palapelejä ja valitaan kuvat aina yhdessä ja sisustukseen sopiviksi, että kunhan ne valmistuu niin laitetaan ne kehyksiin ja tehdään niistä meidän yhdessä tekemät taulut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä muuta sano, ihana muuten että miehekkeesi kasaa sun kanssa! Tuo minun miekkonen on muutaman kerran kokeillut mutta siihen se jäi, ei hällä riitä isoissa peleissä kärsivällisyys ja ei tykkää ei sit yhtään:D Musta se ois ihanaa laatuaikaa kullan kanssa:') Mäkin oon kasannut yhden tauluksi ja kolme on aina pitänyt mutten koskaan oo "tauluttanut". Ehkä sitten joskus kun on enemmän seiniä mille niitä pistää:'D

      Poista
  10. Näitä toiveita on aina kiva lukea muiden blogeista, nimittäin näistä voi saada ideoita mitä antaa muille lahjaksi :)) Mun lahjalista näyttää nollaa. Toki on pari juttua mitä toivoisin, mutta olen päättänyt ostaa ne itse. Ne ovat kuitenkin niin hintavia, ettei mulla ole pokkaa toivoa sellaisia lahjaksi :DD Toivottavasti joulupukki tuo sulle mahdollisimman monta lahjaa mitä toivot<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa että tyksit lueskella:) Haha tuohan menee jokaisella vähän erilailla mitä kehtaa toivoa;) Meidän perheessä on aina ollut vähän hintavia lahjoja:D Hih toivotaan että edes jotain näistä, en tietenkään tarvi kaikkia mutta siis toiveita saapi esittää. Löytyyhän tästä muutama mitä viime vuonnakin toivoin enkä saanut:)

      Poista
  11. Todella kiva postaus ja ihania toiveita sulla ♥ Mä en ole vielä pahemmin miettinyt, että mitä tahtoisin lahjaksi, mutta enköhän melko nopeasti keksi pitkänkin lahjalistan :'D Voi että, mullakaan ei ole sähköhammasharjaa ja se olisi kyllä todella hyödyllinen kapistus.. Ja sain muuten juuri synttärilahjaksi neljä Iittalan Essence punaviinilasia! Ne on niin nättejä laseja ♥ Ihanaa joulun odotusta! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ellanoora! Haha varmasti niitä löytyy mitä tahtoo ja listan saisi vaikka kuinka pitkäksi:'D ♥ Jep ja tosiaan sähkishammasharja on kuulema tehokkaampi putsaamaan mikä ei ihmetytä! No äläpä muuta sano ja ihanaa joulun odotusta sinnekin ♥

      Poista
  12. Kivoja toiveita, varmasti ihana kun saa toivoa asioita ihan itselleen eikä kotiin :D mä oon mun porukoilta pyytänyt kotiin kaikenlaista, ja miehen vanhemmat haluais ostaa meille kotiin jotain myös :D saisko vaan pyytää jotain ihanaa hemmottelevaa juttua? :"D Meillä on jo niin paljon kaikkea mitä tarvitaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Meillä tosiaan kertyi viime vuodelta niitä kotijutskia todella paljon joten tänä vuonna ei enää kiitos. Tietyshän sun täytyy jotain itsellekin toivoa, se on sallittua:'D Tosin onneksi on tuo mies joka sitten varmasti ostaa jotain hemmottelevaa tms;)

      Poista
  13. Hah, meillä oli makkarissa musta Vendela. Mun piti myydä se, mutten koskaan sanut aikaseksi. Päällystin sen sitte sellasella valkosella "röyhelöllä" ja vitsi se on nyt hieno! :) Sitten menee käymään kaverilla, jolla on se valkoisena ja se kyllä kavahtaa jo ihan koollaankin sen tuunaamani rinnalla. :D Oi, mä kanssa rakastan palapelejä!! Sain pitkän aherruksen jälkeen 1500 palaisen kolme päällekkäin olevaa kahvikuppia-palapelin valmiiksi, enkä oo vielä saanut aikaseksi hankkia ees uutta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi et myynyt jos kerta sait tehtyä siitä mieluisamman! Voi se näyttää varmasti ihan täydelliseltä, voin vaan kuvitella:D Ihanaa että sieltäkin löytyy yksi palapelin ahertaja, mäkään en ole aikoihin hankkinut uutta! Toissa vuonna jouluna sain viimeisimmän ja sitä kasaan tällä hetkellä:D

      Poista
  14. Ihania toiveita ♥ Mä en ole osannut toivoa tälle vuodelle oikein mitään, mutta tottakai kaikki lahjakortit ja tyttömäiset hömppäjutut piristää. Itseasiassa poikaystävä on kans ostanut minulle jo lahjan vaikka en ole kerennyt mitään toivoa häneltä, apua! :D Ois tosi ihana jos saisit hankittua tuon uuen objektiivin jossain vaiheessa tai uuen kameranki. Kyllä nuista saa haaveilla. Itsekin haaveilen laajakulmaobjektiivista vaikka vastahan mä uuen kameran ostin, mutta jos ei mistään haaveile niin ei mitään voi saada tai toteuttaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Haha miten mulla tas olisi vaikka mitä toiveita:'D Suurinosa on vaan sellaisia mitä en raaski toivoa sinänsä vanhemmilta ja sukulaisilta, ne ovat sellaisia mitä ostan joko itse tai tovon Roopelta:DD Uu mitähän poikaystäväsi on sulle ostanut, jänskättää;) Tosi hyvin sanottu tuon toivomisen ja haaveilun suhteen, oot kyllä super ♥

      Poista
  15. Kuopion säännöttömällä nettikirpparilla joku myi mustaa VS passikoteloa:) en muista maksoko 20, vai 30e!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hyvältä! Mä vaan en osaa oikein ostella kirpparilta mitään:D Monesti olen kierrellyt ja kaarrellut kirpparilla kun oon itse vienyt tavaraa sinne myös, mutten koskaan oo osannut ostaa:')

      Poista
  16. Kivoja toiveita, toivotaan että pukki tuo ! ;><3 Itsellä ei ole mitään toiveita haha :D Tällä hetkellä on oikeastaan kaikkea mitä tarvii :)

    VastaaPoista