Sisällön tarjoaa Blogger.

Gelnails ~ November&December 2015

pale pink nails
pale pink nails1

Marraskuiset gaalilakkaukset halusin toteuttaa hieman samalla tyylillä kuin Reetalle tekemäni Halloweenkynnet. (TÄÄLTÄ löydät ne) Olin ja olen edelleen todella tyytyväinen, lisäksi nämä kesti mulla ennätyspitkään! Vaaleanpunainen ja hopea ovat niin suloinen väricombo.

Haluan yleensä laittaa geelit jonkin ajan mukaan - kesä, syksy, talvi, kevät, ulkomaanmatka, synttärit teemalla, joulu, uusivuosi etc. Kaikesta siis vähän riippuen! Mutta tuohon aikaan ei ollut mielessä mitään joten menin sen hetken fiiliksen mukaan. Joulukuun alussa olin sitten elämäni ensimmäisissä häissä ja ylle valikoitui ihan vahingossa mekko, mikä mätsäsi hyvin kynsiin! Aikas hyvä sattuma.

wedding nails
wedding nails1

Nämä hääkynnet loihdin sitten Jassulle muutamaa päivää ennen häitä. Alunperin suunnitelmissa oli vähän simppelimpi lakkaus, mutta päädyttiin sitten ihan viimehetkillä tälliaseen kokokynnen peittävään blingbling lakkaukseen. Violetit timantit hädintuskin näkyy jos kaukaa katsoo, mutta kyllä ne oman pienen vivahduksen kynsiin antaa. Näistä pidän kovasti ja nämä nousivatkin top 5 lakkauksiini! ♥

christmas nails1
christmas nails

Joulukynteni näyttivät sitten tältä. Kyllä tuolla luonnonvalossa tulee parempia kuvia, tosin pakkasta oli jonkin verran että näissä sitten sormet on kauniin kankeena. Anyways punainen pikkuglitter koko kynnellä ja sekaan päätin pistää timanttien sijaan sellaisia tähti''laattoja''. Rehellisesti sanottuna kahlasin kaikki timanttikiekot läpi tähtitimanttien toivossa, kunnes lopulta sanoin itselleni että en mä sellaisia omista. Monesti oon miettinyt että mihinpä näitäkään tähtiä käytän, mutta kyllähän niille sitten loppujenlopuksi käyttöä tuli!

Kahdet ensimmäiset ovat iltasella keinovalossa otettuja ja tsiisus tuota kellertävyyttä. Jassu sitten meni opettamaan mulle valkotasapainon salat. Tutustuin siihen netissä paremmin ja nyt on tullut leikittyä sitten sillä koko joulukuun ajan! Hyvästi kellertävät sävyt.

Kertokaahan mulle taas suosikkinne näistä?

~ Kata ~

11 kommenttia

  1. Mun suosikit on kyllä ehdottomasti nuo ensimmäiset! Niin kivasti sopii kyllä tuo hopea ja vaaleanpunainen yhteen ♥

    VastaaPoista
  2. Voi että ku on niin nättejä kaikki näistä! ♥ Ehkä eniten kuitenkin omaan silmään pisti nuo violetit, jotka oli ollut hääkynsinä. Jotenkin niin ihanan värisiä ja näyttäviä näistä kaikki. :) Blingblingit on just parhautta. :-D

    VastaaPoista
  3. Oii ihania! Rakastuin noihin punaisiin <3

    VastaaPoista
  4. oii ihania kyntelöisiä oot taas tehnyt :)<3 Nuo viimeset taitaa valikoitua lemppareiksi näistä :)

    VastaaPoista
  5. Upeita kaikki taas kerran, mutta noi violetit kynnet on näistä mun suosikkini! Väri on tosi kiva ja ihanan paljon timantteja ja blingblingiä :D ♥ Noi alimmat punaiset kynnet sopii täydellisesti jouluun :)

    VastaaPoista
  6. Oooh mitä kynsiä! <3 Noi toiset kynnet tais nousta mun lemppareihin!

    VastaaPoista
  7. Oii vitsi Kata sä teet niin ihania kynsiä!<3 Pääsisimpä joskus sun käittelyyn 8)

    VastaaPoista
  8. onpa ihania nää kaikki, tosi kauniita!! :) ihan lempparit on nuo ekat, oi noita hempeitä sävyjä ♥

    VastaaPoista
  9. Yllättävän hyvin sen valkotasapainon saa säädettyä kamerasta taikka koneella muokkausohjelmalla pois. Mutta onneksi sait Jasminalta apua tuohon. :) Ihania kynsiä kaikki, mun lempparit on noista ensimmäiset. :)

    VastaaPoista
  10. Kaikki nää on kyllä ihania! :) mutta ehkä noi violetit on mieleisimmät, niin kauniit sävyt ja muutenkin jotenkin tosi upeat!

    VastaaPoista
  11. Oi vitsit, ekat ja tokat olivat aivan ihanat, kolmannet ihanan jouluiset! Tykkään kakkoskynsien kameleonttimaisesta tekstuurista ja värityksestä! :)

    VastaaPoista