Sisällön tarjoaa Blogger.

Cosmetic newbies

Tässäpä muutama uusi kosmetiikkaostos, jotka kotiutin Sokoksen kanta-asiakaspäiviltä. Nämä huonolaatuiset kuvat ovat lojuneet ties kuinka kauan jo tuossa työpöydällä ja odotelleet josko julkaisisin nämä. No osaanpahan kertoa teille vähän mielipidettäni näistä kahdesta uudesta tuotteesta, tietysti heitän muutaman sanan tuosta yhdestä vanhastakin tutusta!

loreal brow artist genius

L'oréal Paris Brow Artist Genius Kit
Ostoslistallani oli pitkään lojunut kulmakynä, laittelin kulmat ennen ihan ruskealla mattaluomivärillä, heh.. Ennen sitä ostohetkeä törmäsin kuitenkin tähän L'oréalin kulmienmuotoilusettiin joka löytyi ystäväni meikkipussista - ja jolla laitettiin mulle Halloweeninä kulmat kuntoon. Kulmakynä ajatukset kaikkosivat siinä samassa kun testasin tätä ja kotiutinkin tämän söpön setin kulmakynän sijaan. Setissä on niin kulmavaha kuin -värikin, plussaa ehdottomasti mukana tulleista pikku pinseteistä! Mahottoman hyvät on kun reissunpäälle lähtee, vaikka eipä nuo normi pinsutkaan kovin isot ole..

kynsinauhaöljy

Alessandro NailSpa Mango Nail Serum
Tämä kynsinauhaöljy - tai oikeastaan seerumi oli pitkään mun vakiotuote, mutten ole raaskinut ostaa tätä aikoihin. Kynsinauhat kuivahtaa helposti töissä ja kahta kauheammin nyt kun on talvi. Nyt raaskin pitkästä aikaa ostaa tämän, tähän asti ihan pikkunen määrä perus bepanthenia on auttanut kuiviin kynsinauhoihin, mutta on se aina illan pikku luksus kun saa levittää tällaista hyväntuoksuista seerumia kynsinauhoille.

Seerumi on riittoisaa - ellet heitä sitä lattialle aukinaisena kuten minä... niin ja vieläpä kahta kertaa. Nyt sitä on enää tilkka vaikka vasta ostin tämän. Voitte varmaan kuvitella sen kiron määrän?

eyeliner

Maybelline New York Master precise liquid eyeliner
 Oon pitkään mennyt perus kajaalilla, sillä mulla jäi traumat nuorempana kun kokeilin nestemäistä eyelineriä huonolla tuloksella. No nyt uskaltauduin sen ostaa ja ihan iisihän tämä on laittaa. Tämä Maybellinen master precise on ihan fine, mutta tulen varmasti kokeilemaan muitakin. Tästä ei välillä tahdo irrota mitään vaikka melko uutukainen lineri onkin.

Onko joukossa tuttuja tuotteita?
Kuulostiko joku kokeilemisen arvoiselta?

~ Kata ~

22 kommenttia

  1. Toi Master Precise eyeliner ei kyllä ole hintansa arvoinen - ainakaan se yksilö mikä mulla on, ja sulla tuntuu olevan samanlainen. Kuivuu järkyttävän nopeasti. :( Omia suosikkeja tällä hetkellä nestemäiseen rajaukseen ovat MUA Cosmeticsin yhden punnan eyeliner (mahtava hinta-laatu-suhde), sekä Rimmelin Glam'Eyes, joka on luottotuotteena tällä hetkellä. Varmasti siis löydät vielä hyvän luottolinerin :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onneksi tuo ei kallis ollut että se ei harmita:) Pitääpä ottaa ylös nuo sinun suosittelemat linerit ja testailla kaupassa. Toivottavasti vastaan tulisi pian se luottoliner;)

      Poista
  2. Voi ei, voin vaan kuvitella harmistuksen tuon öljyn kanssa! :( Mulla on itsellä Isadoran sudillinen öljy joka ajaa asiansa hyvin, mutta se saisi tuoksua hyvälle myös :D Ei se onneksi kyllä pahallekaan tuoksu, siinä on tosi mieto haju :) maksaa alle 10€ ja on ollut mulla melkein vuoden ja puol pulloa on jäljellä :) kerran onnistuin heittämään siitä vähän läppärin päälle, ei ollut mukavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, no eihän sekään ollut kuin 20 euron luokkaa mutta kyllä se oma töpeksiminen ärsyttää!:D Pitäisi varmaan tsekata tuo sun sudillinen öljy koska se on puolet halvempi kuin tämä minun - ja jos satun sitäkin viskomaan niin ei harmita yhtälailla sen hukkaan meneminen:'D Oijoi!

      Poista
  3. Multa löytyy sama kulmapaletti ja se on huippu!! Kesti kyllä joku pari viikkoa oppia käyttämään sitä kulmakynän jälkeen, mut toi on tosi hyvä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepjep! Varmasti ollut pientä harjoittelua, mä oon aina sitä luomiväriäkin sutinut kulmille mutta kyllä vahan kanssa sai hieman opetella lisää:D

      Poista
  4. kivoilta tuotteilta vaikuttaa kaikki! :) mulla on vakkari kulmaväri ja eyeliner, oon kans todennut ne niin hyviksi etten vaihtaisi pois ;) mun pitäisi kans testata uutta hyllyssä odottelevaa kynsinauhaöljyä, hyvä kun muistutit!! tulee kyllä näillekin halkeilleille kynsinauhoille niin tarpeeseen :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mikähän eyeliner sulla mahtaa olla? Nyt vaan keräilen vinkkejä:'D Oij otappa ihmeessä heti käyttöön se, mukava pikku luksus kun levittelee ennen nukkumaan menoa kynsinauhoille sen. Yöllä vaikuttaa hyvin kun ei ehdi touhuta käsillä sitä pois:D

      Poista
  5. Mullakin on just tuommonen samanlainen kulmien muotoilusetti! :) Aivan älyttömän hyvä ja saa kulmat kyllä näyttämään niin hyvältä. Mä oon miettiny, että pitäskö mun ostaa kynsinauhoille jotain öljyä, koska tuntuu, että on aivan liian kuivat ja muutenki vähä huonossa kunnossa.. Mä itse käytän rajaukseen rimmelin sellasta kynämäistä tai "tussimaista" hiukan nestemäistä eyelineriä. :) Vähän oikeestaan varmaan samantapainen kuin tuo sinun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuo on vissiin sitten hyvä ostos, aika suosittukin nähtävästi tuo paletti:D Kannattaa ehdottomasti, tosin se bepanthenkin toimii ihan hyvin ja ajaa asian. Hmm kuivuuko nopsaa tuo sinun eyeliner?

      Poista
  6. Toi Maybellinen eyeliner on ilmeisesti sellanen "tussimainen"? Ainakin jos tuolta Sokoksen sivuilta oikan tuotteen löysin :D Mulla meinaan on kaikkien tussimaisten linereiden kanssa ollut se ongelma, että muutaman käyttökerran jälkeen se kärki kuivuu eikä väriä meinaa enää irrota :/ Toi on tosi ärsyttävää, sillä tollaset eyelinerit on ihan superkäteviä! Toi kynsiseerumi kuulostaa tosi mielenkiintoiselta, voisi tulla mullekin tarpeeseen, kun kynsinauhat on tälläkin hetkellä aika kamalassa kunnossa.. Harmi että onnistuit pudottamaan sen :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä, sen tyylinen! Ahaa eli siis jokainen tussimainen yksilö vissiin kuivahtaa nopsaa. Pitääpä netistä alkaa tutkimaan josko ois parempia tussimaisia linereitä:) Mä ehdottomasti suosittelen tuota seerumia! oo mä oon vähän tällanen rähmäkäpälä:')

      Poista
  7. Kulmienmuotoilusetti näyttää tosi hyvältä!♥

    VastaaPoista
  8. Itselleni ei olemikään tuote tuttu, mutta tuo lorealin setti kyllä kiinostelee kovasti, kivoja juttuja olet löytänyt!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, sitä se ehdottomasti onkin;)

      Poista
  9. Mua houkuttaisi todella paljon kokeilla tuota Lorealin kulmapalettia! :) Ehkä voisin ensi kerralla vähän tutkailla sitä,kun kauppaan menen ;) Tuota kynsinauhaöljyä olisi myös mahtava päästä testailemaan. Ps. Näissä kuvissa ei ole yhtään mitää vikaa! Mukavaa viikonloppua Kata<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ostamaan mikäli tarvit! Nähtävästi aika suosittu ja saa monet kiinnostumaan jos ei ole vielä siihen törmännyt:D Haha musta tuntuu että nää on aika rakeisia kun pimeällä otettu, oikeastaan vain tuo ensimmäinen kuva! Kiitoksia ja samoin sulle ♥

      Poista
  10. Tuo kulmapaletti näyttää ihan täydelliseltä ♥ Ja kynsinauha öljy kuulostaa mielenkiintoiselta :)

    fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. Mielenkiintoisia tuotteita, näistä ei ole mikään ennestään tuttu. :) Mie sain jonkun kulmapaletin blogin kautta, mut en oo jotenkin osannu ikinä meikata kulmia ja tykkään näistä ihan tälläisinaan kun ovat, niin annoin sen eteenpäin eräälle ystävälle. Tussimaiset rajauskynät on kyllä inhottavia, kuivuvat ihan älyttömän nopeasti ja ei kyllä yksikään ole ollut hintansa arvoinen. Eli peruskajalilla mennään täälläkin, mikäli tulee edes käytettyä. :)

    VastaaPoista
  12. Tuo kulmapaletti kuullostaa kyllä hyvältä .. Itsekin oon käyttänyt mattaista luomiväriä kulmiin melkeinpä samaa tavaraa eri nimellä ! :D

    VastaaPoista
  13. Hei toi sun nestemäinen kajaali on kuivahtanut. Voi hitsi, kun en oo kerenny olla koneelle niin olisin neuvonu viemään sen heti takasin. Mä käytän meinaa sitä ja sillon kun se on kunnossa niin siitä tulee todella hyvin väriä. Ei liikaa eikä liian vähän.

    VastaaPoista