Sisällön tarjoaa Blogger.

Autumn outfits 2015

Mukavaa alkavaa viikkoa jokaiselle! 
Puolitoista viikkoa jouluun ja mun joululahjaostokset ovat vielä nollilla, eli tällä viikolla täytyisi rientää joululahjaostoksille, ääks.. Joko teille on kaikki lahjat hankittuna? Joku vuosi voisin oikeasti olla ajoissa, haha!
En kuitenkaan tullut puhumaan joulusta, sillä nyt olisi luvassa yksi mun ikisuosikkini - postaus josta löytyy 12 asukokonaisuutta tältä syksyltä, muistakaahan selatessanne pistää merkille suosikkinne mikäli sellaisia löytyy.

outfits1-3

Ethnic poncho || Sweather weather || Long blazer

outfits4-6

Grey hat || Monochrome knitted cape || Aztec cardigan

outfits7-9

Faux fur & Denim || Baby blue scarf  || Pale pink fur coat
outfit10-12

Fur collar & poncho || Tricolor || My fav autumn outfit

Omia suosikkejani ovat 2, 4, 9, 11 ja kuten otsikostakin päätellä saattaa niin asu numero 12.

Mitkäs ovat teidän suosikkinne?

~ Kata ~

26 kommenttia

  1. Lahjat muutamaa vaille hankittuna! Nyt alkuviikosta ois tarkotus ostella loput, ja viimeistään viikonloppuna paketoida :) Mun lemppareita ovat 1,2 ja 8, vaikka noista kyllä kaikki ovat ihania!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä oot fiksuna ja olet ajoissa lahjojen kanssa:) Mukava kuulla että pidät kaikista mutta löysit silti ne muutamat suosikit;) ♥

      Poista
  2. Ooi kivoja asuja nämä! Mun lemppari on ehdottomasti toi vitonen! Niin elegantti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Rosa, siitä itsekin pidän kyllä kovasti ja voisin pukeutua useasti ♥

      Poista
  3. Muhun kolahtaa aina asut jossa on mustaa enemmän tai vähemmän, joten omat suosikkini on 3, 4 ja 6! :) tykkään kyllä paljon sun tyylistä ja siitä miten vaihteleva se on ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah jotenkin niin sinua;) Ainakin asusta number 6 olin varma että kuuluu sun suosikkeihisi;) Ihana kuula, moni sanoo samaa:3

      Poista
  4. 4, 5, 6 ja 12 on mun lemppareita! ♥ ei hitsi miten ihania asuja, senkin tyylilyyli!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, sielläpä toinen tyylilyyli on;) ♥

      Poista
  5. Oi kivoja asuja kaikki!:) Omat lempparit ehkä 1 ja 5!:)

    VastaaPoista
  6. Sun tyyliä ei voi kuin ihailla, niin upeita asukokoinaisuuksia kaikki<3 Omat suosikkini ovat 2, 4, 8 ja 12 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten upeita sanoja taas sulta Linda, kiitoksia!:3

      Poista
  7. 1. 6. ja 12. oli lempparini (miten niin oon itekki hurahtanu ponchoihin) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia!:) No ne on kyllä ihania;)

      Poista
  8. Ootko huomannu, että katot melkein kaikissa kuvissa alaspäin? Näissäkin vain kahdessa kuvassa kahdestatoista katsot suoraan kameraan. Muista, kasvot kohti valoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa joo oon huomannut ja meinannut useasti mainita siitä että se on rasittava juttu:D Mä vaan en oo niin tyytyväinen kuviin missä katson suoraan kameraan, jotenkin näyttää että mä vaan möllötän niissä:') Mä yritän nyt muistaa katsoa useammin kameraan;)

      Poista
  9. 1, 5, 6, 7 ja 9 <3 Oot aina niin tyylikäs muruseni :) Miks muhun vaan iskee tommoset ponchot ja inkkarityyli 8) Ja toi karvatakki ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon itse tosi tyytyväinen tuohon ysi asuun että mukavaa että se on jonkun muunkin mieleen! Kiitoksia. ♥ Haha noi inkkarityyliset asut on kyllä just niin sua etten yhtään ihmettele että ne iskee suhun eniten;P

      Poista
  10. Olipas taas haastava tehtävä valita suosikit, niin ihania oli kaikki ! :) Mutta lemppareiksi ehkä nousi numerot 1,3 ja 5 ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitokset Viiville, mukava että löysit kuitenkin suosikkisi:) <3

      Poista
  11. Mun lemppareita 9 ja 5 ehdottomasti <3 ihania kaikki!!

    VastaaPoista
  12. 4 on mun lemppari ! :) <3 Tykkään kyllä sun monipuolisesta tyylistä muutenkin :)

    VastaaPoista
  13. Eihän näistä voi lemppareita valita, aivan ihania kuvia ja siulla on niin monipuolinen tyyli! <3 Olet upea. :)

    VastaaPoista
  14. mun lemppari on ehdottomasti kakkonen! jotenkin niin suloisen tyttömäinen ja asu sopii sulle hurjan hyvin <3

    VastaaPoista
  15. Sun syystyylit on vaan kaikki aivan upeita, en ees yritä rueta valikoimaan :D Tai okei, ehkä nelonen on suosikki, ihana asu hameella! <3

    VastaaPoista
  16. 3 ja 8 on mun lemppareita <3 Kaikki asut on kyllä kauniita, mutta ne kolahti minuun :)

    VastaaPoista