Sisällön tarjoaa Blogger.

Autumn moments

Mukavaa alkanutta viikkoa babes! Joko sinne on ensilumi satanut? Tänne satoi viikonloppuna ihan mukava kerros, toivottavasti se pysyy sillä ulkona on nyt niin kaunista ja valoisaa - heti on mielikin kirkkaampi!
Anyways tuon lumen tulon myötä ajatukset on niin talvessa ja joulunodotuksessa, että mun on pakko julkaista tämä syksyinen postaus alta pois jotta voin huoletta siirtyä siihen talvimoodiin ja joulunodotukseen mikä saa näkyä bloginkin puolella. Talvi alkaa mulla virallisesti joulukuun esimmäinen päivä sillä marraskuuhan on vielä syyskuukausi - vaikka marraskuun loppu tahtookin joskus olla jo melko talvinen. Haluan kertoa mitkä asiat tekivät tästä syksystä ihanan, mitä on ollut mielenpäällä ja mitä olenkaan tässä syksyllä touhunnut - ihan vain pieniä ja ehkä muutama isokin arkinen juttu.

autumn
babyboy

♥ Olen tutustunut mitä ihanimpiin ihmisiin ja heistä on tullut lyhyessä ajassa todella tärkeitä
♥ Siskoni synnytti terveen pojan
♥ Ympärilläni on niin monta ihanaa ihmistä, sitä ei saa koskaan unohtaa

friendss

♥ Pääsin ensimmäistä kertaa polttareihin, pian pääsen näkemään myös elämäni ensimmäiset häät
♥ Vietimme ihanan railakkaan Halloweenin
♥ Ylipäätään on tullut juhlittua aika paljon, ehkä liikaakin - noo that's who I am

whitetea

♥ Olen löytänyt ihania uusia teemakuja, tuo valkoinen tee lilassa kuoressa on suosikkini, se on mustikkamuffinin makuinen
♥ Olen sanonut Roopelle päivittäin, että rakastan häntä
♥ On tullut vietettyä ihanan pitkiä aamuja vapaapäivinä

fall

♥ Marraskuun alussakin oli vielä muutamia aurinkoisia, lämpimiä ja kirkkaita päiviä
♥ Kovin monesta houkutuksesta huolimatta olen säästänyt enkä tuhlannut, olen niin ylpeä itsestäni
♥ Oon harjoitellut jäkkärini käyttöä ja opetellut säätelemään, ei enää automaatilla kuvaamista kiitos

elle
dumle

♥ Pitkin syksyä olen maistellut mitä ihanimpia jouluisia makuja, jäätelöä, kahvia, erilaisia suklaita..
♥ Oon tuijottanut How I met your Motheria yli kuusi tuntia putkeen sunnuntaina
♥ Karsin vaatekaapista hirvttävän kasan vaatteita kirpparikasaan, joulunalla sitten kylmänviileesti myyntiin

thaifood

♥ Maistoin ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni kunnolla thaimaalaista ruokaa, oij nam tahdon lisää
♥ Whatsapittanut myös niistä mitä turhimmista jutuista tärkeimmilleni
♥ Olen viettänyt lähiaikoina paljon aikaa ystävien kanssa, mutten ole unohtanut myöskään sitä omaa aikaa

thebodyshopcalendar

♥ The Body Shopin joulukalenteri tuli hankittua jo ennen kuin ne olivat esillä hyllyllä, pian pääsee aukomaan luukkuja
♥ Olen muistellut kesää syksyn synkimpinä päivinä
♥ Niin ja laskenut päiviä millon Saija tulee Lontoosta Suomeen

autumn

♥ Ihailin sitä pientäkin ruskaa mikä tänä vuonna oli
♥ Innostuin siitä kun syksyllä jo kaksi lukijaani on tullut tervehtimään mua ja sanomaan "hei mä luen sun blogia" voi teitä ihanat - terkkuja sulle joka tulit moikkaamaan mua nyt viime lauantaina 
♥ Olen polttanut mahdottoman paljon kynttilöitä

lipton
sunset

Miten teidän syksynne vierähti?
Apuva! Huomenna tasan kuukausi jouluun ♥

~ Kata ~

26 kommenttia

  1. Tosi kivasti toteutettu postaus! Täälläkin on jo lunta, toivon vaan että pysyisivät maassa eikä tulis harmaata joulua! :)

    lauraansku.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että pidit toteutuksesta:) Toivotaan ettei harmaa joulu tule tänä vuonna, nämä lumet tosin ovat jo melkein sulaneet täällä Kuopiossa:/

      Poista
  2. Niin ihanan positiivinen postaus!♥ Itsekin voin samaistua tuohon ihmisiin tutustumiseen ja kameran käyttämiseen:) Muuten tykkään säädellä sitä, mutta iltaisin hämärässä kuvaaminen menee joskus mahdottomaksi ja klikkaan automaatin päälle suosiolla:/ Pitäisi vain opetella lisää ja ehkä hankkia motivaattoriksi myös se valovoimaisempi objektiivi! Sun syksy kuulostaa tosi rauhallisen iloiselta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa että pidit, kiitos ♥ Musta taas tuntuu että kuvaaminen pimeällä onnistuu tuplasti paremmin kun laittaa asetukset itse, haha:D Sitä täytyy vaan opetella, mullakin on paljon harjoiteltavaa just esimerkiksi pimeällä kuvaamiseen. Valovoimaisempi objektiivi olisi hyvä hankinta! Itse olen meittinyt kameran vaihtoa joten en uskalla objektiivia ostaa:D

      Poista
  3. Mä oon ollu koko viikonlopun fiiliksissä tästä lumesta! Oon aika talven rakastaja, täytyy myöntää. Mutta tänä vuonna syksykin oli kiva, kun ei satanut koko ajan. Ihania kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Heidi, harmi että nuo lumet ovat jo lähes kokonaan sulaneet pois:< Toivotaan että pian sataisi lisää ja ne pysyisiät massa ♥

      Poista
  4. Oi miten kiva postaus oli lukea ja ihania kuvia!:) Mun syksy oli kiirenen, mutta onneksi siihen silti mahtui aivan huippuhetkiä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mukavaa että kiiren keskelle on mahtunut kuitenkin niitä hyviä ja mieleenpainuvia hetkiä:) <3

      Poista
  5. Oii ihana postaus <3 mukavaa luettavaa :) jännä miten tuo vaihtelee, millon lasketaan talvikuukaudeksi :D mulle se on marraskuu ja joillekkin jopa lokakuu ja taas sulle joulukuusta :'D ah joulu on kyllä niin ihanaa aikaa <3 ps. Tuo viimenen kuva on ihan mielettömän hieno! Niin tunnelmallinen<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa että pidit, kiitoksia! Aij en ookkaan kuullut että kukaan puhuu talvesta jo lokakuussa, on tosiaan niin ihmeellistä miten se vaihtelee:D Mikähän lie on se ns oikea sitten. Älä muuta sano, kiiitoksia<3

      Poista
  6. ihana postaus ja noi kuvat!! <3 on niin kauniin valoisaa, tosin on kyllä nytkin kun on lunta! :D en kaipaa sitä harmautta yhtään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, harmi että se harmaus ainakin tänne tuli takaisin:< ♥

      Poista
  7. Voi miten ihana postaus<3 Ja tosi kauniita kuvia! Mun syksy on ollut ihan superkiireinen ja stressaava tän valmistumisen vuoksi, mutta talvesta aion ehtiä nauttimaankin :) Ensilumi satoi tännekin nyt viikonlopun aikana ja kyllä se vaan mieltä piristää kummasti, kun ulkona on selkeästi valoisampaa sen lumen ansiosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Linda! ♥ Harmi että syksysi oli kiireinen ja stressaava, toivottavasti siihen on mahtunut muutama hyväkin hetki;) Harmi että täällä ainakin lumi suli lähes kokonaan pois, noo odotellaan josko sitä tulisi pian lisää ja olisi taas valoisaa ♥

      Poista
  8. tosi kiva postaus, syksy on niin ihanaa aikaa!! ♥♥ ihania syksyn onnen hetkiä ja tekemisiä, niin kiva oli lukea näitä juttuja ♥ oot ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niinhän se on ♥ Itse olet ihana;)<3

      Poista
  9. Ihana postaus! Toi kuva missä seisot veden äärellä on niiin upea <3

    VastaaPoista
  10. Oivoi, mulle tuli niin hyvä mieli tästä sun postauksesta<33 Ihana Kata!! Tuota mustikkamuffinen makuista teetä on pakko saada! Olen muutenkin teen suurkuluttaja, että uudet maut tulevat tarpeeseen :) Ja hei niimpä, tasan kuukausi jouluun. Jotenkin niin hullua ajatella sitä :D Ps. Ihanaa viikkoa sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että levitin ihanaa fiilistä tällä;) Sun täytyy ehdottomasti maistaa tuota teetä, pitäisit varmasti:P Iik tosiaan ihanaa että pian n joulu, alkaa tulla lahjojenosto stressi:'D Ihanaa viikkoa sullekin ♥

      Poista
  11. Ihana postaus Kata, tulipa kerrassaan hyvä mieli tätä lukiessa! :) Täälläkin on tänään ollut ihanan valoisa pakkaspäivä - rakastan ♥ Tuo siskosi poika on kyllä niin pieni ja suloinen :') Tällaisia pieniäkin asioita on ihana aina listata ylös ja lukea sitten myöhemmin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mahtavaa että monelle tuli tästä hyvä fiilis:) On kyllä tosiaan niin pieni ja viaton suloisuus tuo poika. Haha oon niin huono kertomaan kuulumisia niin mukava oli jakaa näin syksyn hyvät kuulumiset loppusyksystä kerralla tällaisen listan avulla:)

      Poista
  12. Tästä postauksesta tuli kyllä väkisinkin tosi hyvälle mielelle :')<3 Aivan ihania juttuja on sun syksyssä ollut ♥ Ja ihania kuvia taas! En tiennyt että bodyshopillakin on kalentereita!! :O Vitsi Kata sua ois joskus niin ihana päästä näkeen!!:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia ja ihana kuulla Emilia ♥ Joo mullekin tuo kalenteri oli ihan uusi juttu viime vuonna, nyt sitten oon kuumeisesti odotellut että pääsen avaamaan sitä koska viime vuonnakin se sisälsi mitä ihanimpia juttuja:3 Voi kuule toivotaan että suunnitelmat onnistuu ja nähdään jo ensivuonna alkuvuodesta;P ♥

      Poista
  13. Aivan ihana postaus, mahtavia juttuja siulla on ollut syksyn aikana! :) <3

    VastaaPoista
  14. ihania kuvia tuo viimeinen on ihan mieletön ! <3 Tuli hyvä fiilis tätä lukiessa ja kävi tekeen mieli tota thaimaalaista ruokaa ! :DD

    VastaaPoista