Sisällön tarjoaa Blogger.

Colorful!

outfit1

Aijaijai, en ole yhtään tyytyväinen näihin kuviin. Halusin silti julkaista nämä, sillä eikös olekin aivan ihastuttava pikku kuja? Mainitsinkin aiemmin että sain kolme asua reissulta talteen. Kahteen niistä en ole yhtään tyytyväinen, sillä niinä päivinä oli tosi huono kuvauspäivä. En vaan osannut olla, en mihinkään suuntaan. Mulle on myös tärkeää, että kuvia on runsaasti! Tähänkin sain vain vaivaiset viisi kuvaa ja kaikki tyyliin samanlaisia. Huoh.

outfit2

Sungalsses - Guess
Top - BikBok
Skirt - H&M
Bag - Guess
Shoes - Lacoste

outfit4

Nämä kuvat räpsittiin yhtenä sateisena päivänä, jonka vietimme shoppailun merkeissä. Koko päivälle oli luvattu runsaasti pilvisyyttä sekä sadekuuroja, niin heitin sekaan rannekellon ja sormuksen, yleensähän en rantalomalla päivisin koruja taikka kelloja pidä. Tämä nyt oli poikkeus!

finnishblogger
outfit5

Sain tässä hiljattain kommentin, missä kehuttiin kuinka osaan käyttää värejä asukokoanisuuksissa. Ihana ihana, ehkä se että osaa pitää värikästä, kertoo myös luonteesta jotain? En tiedä mutta niin minä ajattelen. Kesä on sitä värikästä aikaa pukeutumisessani. Nämä ovat todennäköisesti sitten viimeiset kuvat, jossa ylläni näkyy jotain näin värikästä! Oon niin hurahtanut syksyn myötä mustaan, harmaaseen, valkoiseen ja beigeen että tunnen oloni kotoisammaksi niissä. Rodoksella pidin kyllä värikkäitä vaatteita, mutta ne kaksi muuta jotka päätyivät kameraan ovat sitten pelkkää mustaa ja valkoista.

Tulipa sekanen teksti, ihme höpöttelyä!

Mitäpä mieltä?
Viihdyttekö te värikkäissä vaatteissa?

~ Kata ~

32 kommenttia

  1. tosi hyviä kuvia! :) ja ihana uus banneri! musta näitä kuvia ei oo liian vähän, laatu korvaa määrän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kati, tuo on kyllä totta. Eniten tässä varmaan ahdisti se kun kuvia ei ollut paljoa:D

      Poista
  2. Aivan ihana asu!♡ Todella kiva kuvauspaikkakin ja minusta noissa kuvissa ei ole mitään vikaa! :) Oi kun oot muuten ruskettunut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, varmaan tosiaan se määrä on tässä se ahdistavin juttu:'D Oijoijoi tässä ei näy lopullinen ruskeuteni;) Tosin musta tuntuu että se on jo haihtunut tuohon asteeseen:DD

      Poista
  3. Eikä oo mitenkään "epäonnistuneita" kuvia, justiinsa ihania<3 Vitsi mite ihana toi sun yläosa on ruskettuneen ihon kanssa ♥_♥ En malta oottaa lisää lomapostauksia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilia, mua hymyilyttää kun usea sanoo että ei oo huonoja:) SE on sitten varmaan tämä määrä mikä mua näissä ahdisti:( Lisää tulee kohta;)<3

      Poista
  4. Mä oon muiden kanssa ihan samaa mieltä! Nää on ihania kuvia susta <3 vitsi toi hame on ihana : )

    VastaaPoista
  5. Onnistuneita kuvia kyllä mun mielestä, niin söpö tuo kuja! ♡ ihanan pirteä asu myös ja vau mikä rusketus!

    VastaaPoista
  6. Mä viihdyn kyllä hyvin värikkäissä vaatteissa ja mustaa pidän oikeastaan aika harvoin! Tää asu oli mielestäni tosi kiva ja wou miten ruskettunut ootkaan! <3 Ja kuvauspaikkakin osui mun mielesta nappiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tuo sama kesäisin!:) Mustaa tosin näin pimeinä aikoina tulee käytettyä enemmän, mikä on aika huono sinänsä kun on synkempää aikaa muutenkin:') Kiitos<3

      Poista
  7. Sun asut kyllä kertoo sun luonteesta todella paljon..mulla pn jäänyt susta sellanen lempeä romantikko kuva päähän. Itse käytän todella harvoin värejä ja pastelli sävyt ei oo tainnu koskaan päästä mun päälle. :D ihanat kuvat oot saanut otettu. Mä otan aina sen asenteen, että jos edes yksi kuva onnistuu niin olen tyytyväinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhaha apua Marika, mä en todellakaan oo mikään romantikko:D Tää on kova fakta;) Oon itse asiassa aika pirteen rempsee tai jotain! En pidä yhtään lällyromantiikasta tms..;) Kiitos, keksin uuden faktan taas yhteen faktapostaukseen;) Hyvä asenne, täytyisi ottaa mallia!

      Poista
  8. ihana höpöttelypostaus, ja ihana kata ♥ ei oo tosiaan mitenkään epäonnistuneita kuvia, näähän on just täydellisiä ja kujakin on niin söpö! rakastuin tuohon sun toppiin, hamekin sopii siihen niin kivasti :') ihana lukea ja katsella näitä sun lomajuttuja - uusi bannerikin on tosi suloinen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos ihana Jennini mun ♥ Sulta se tulee aina niin suloisia kommentteja;P

      Poista
  9. Tuo hame on kyllä ihana, ja värikkyys sopii sulle todella hyvin :)

    VastaaPoista
  10. Ihanan värikäs asu ja niin söpö tuo kuja! Värikkäät vaatteet on ihan parhaita kesällä ja lomamatkoilla kyllä:) Tuo uusi bannerikin on upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Rosa, sanoissasi on perää, oot oikeassa;)

      Poista
  11. Nää kuvat on just tosi ihania, tulee niin kiva ulkomaiden fiilis! :) Tosi kauniina oot ja toi asu on mahtava <3 Sulle sopii kyllä kirkkaat värit tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mahtavaa että oot tota mieltä:) ♥

      Poista
  12. Värikkäät vaatteet ovat kausittaisia mulla, vähän fiiliksenkin mukaan :P Tosin mulla on talveksi odottamassa karvahupullinen PUNAINEN takki .. joten :DD Harvemmin silti tulee hirmu värikästä laitettua. Sulle ne sopii kyllä tosi hyvin, eikä näissä kuvissakaan ole mitään vikaa höpöhöpö ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voisin itse asiassa samaistua, niin se taitaa mullakin olla! Oij punainen takki ♥_♥ Mä olen etsinyt pitkään punausta trenssiä syksylle ja keväälle:) Se ois täydellinen!

      Poista
  13. Mitä sä höpötät! Nämähän on ihan täydellisiä kuvia!! Upea tausta, kaunis sinä ja ihana asukokonaisuus ♥ Oi että, etenkin tuo ensimmäinen kuva on todella kovasti mieleeni :) Todella kiva päästä lukemaan reissupostauksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awws Ellanoora, oot niin ihana ♥ Kiitos ja ihana juttu:3

      Poista
  14. Oivoi Kata<3 Nämä kuvathan ovat hyviä ja tuo kuvauspaikka on ihana! Ja hei mites toi sun rusketus..äärrrr epäreilua ;D Mulle tulee sellaisia kausia, että tykkään käyttää värikkäitä vaatteita mutta yleensä vedän suht värittömissä tai maanläheisissä väreissä. Kesällä on kyllä ihana pukea esim jokin todella kirkas mekko päälle! :) Olipa jotenki ihana katsella keskellä syksyä näin kesäisiä kuvia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Linda!:) Hahah tässä ei ees näy koko ruskeus;) Ootas vaan:P Haha! Nojoo mä muistan sen sun kauniin mekkosi kesällä, sulle sopii kyllä värikkäät vaatteet, harmi että puekudut muutoin useasti maanläheisiin;) Tosin sinulle käy nekin älyttömän hyvin<3

      Poista
  15. Minun mielestä myös nämä kuvat on kivoja. Vitsi miten ihastuttava asu ja sun rusketus. oh gaad!! <3 Mä en itse viihdy tosi värikkäisissä vaatteissa, mutta joskus jotain hempeän väristä tulee laitettua päälle. Oon ehkä tylsä tai en osaa vaan käyttää, paitsi se yks räikee bleizeri. Ja ois mulla yks sähkösininen mekko odottamassa seuraavaa iltaa varten. Muuten meen basic-linjalla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tosiaan voi olla tämän kuvamäärän vika miksi ei miellytä, tykkään runsaskuvaisista ja tästähän puuttuu kaikki detailit :< Tuolla olisi saanut niin kauniita detailejä! Sullekin käy muuten värikkäät vaatteet tositosi hyvin joten harmi ettet pidä useasti:D Uu millainen mekko on kyseessä, kuvaahan se pian ja näytä!:3

      Poista
  16. Vooii miten ihania kuvia! <3 Huippu tuo hame varsinkin, kuviointi sopii niin hyvin siulle ja näyttää muutenkin hyvältä kokonaisuudessa. :)

    VastaaPoista
  17. huh miten ihanat kuvat ja sinä <3 ! tosi kiva toi toppi! ja hameen kuviointi myös :)

    VastaaPoista