Sisällön tarjoaa Blogger.

3 x outfits

Mulle on kertynyt kolme asua tässä parin kuukauden sisään mitä en ole julkaissut. Syy siihen on se etten oo lainkaan tyytyväinen joko kuviin tai asuun minkä vuoksi sitten kokonaista asupostausta en ole edes kehdannut julkaista. Tähän olen nyt koonnut teille ne kaikki kolme asua muutaman sanan ja tietysti kuvan kera.

outfit2
details2
shoes

Tähän asuun olin melko tyytyväinen, tämä oli ylläni alkukesästä ja koska asu oli niin syksymäinen niin päätin olla julkaisematta koko asua. Lisäksi kuvat olivat vähän liian valottuneita ja se ahdistaa mua jos näin on.

outfit1
details

Ja taas liian valottuneita, yäh. Mulla oli myös todella huono kuvauspäivä tuolloin joten sen vuoksi jätin nämä julkaisematta. Olin tosi kriittinen tämän asun kuvien kohdalla, voi olla että eniten tässä sen teki tuo liika valoisuus!

Nykyään tajuan vähän testikuvailla eri kuvakulmista ennen tositoimiin ryhtymistä, saa hyvin tsekkailtua sitten mistä kohtaa tulee se parhain valo kuviin. Mähän meen siis automaatilla kameran kanssa, koska en oo mikään huippu kuvailija, enkä ymmärrä kamerasta pahemmin. Olisi hauska käydä jollain perus kurssilla että pääsisi vähän enemmän tutustumaan kameran ja kuvailun saloihin.

outfit3
details3

Tämä onkin sitten asu viime viikolta, rehellisesti sanottuna ensimmäinen tämän syksyn asuista. Jätin kuvat julkaisematta sillä en pidä asusta lainkaan. Tuo karvaliivi tekee sen, oon jo moneen otteeseen yrittänyt käyttää tuota liiviä mutta mun mielestä se ei vaan käy ei sitten minkään kanssa.. Ainakaan mä en onnistu siinä! Oon melko varma että heitän sen kirpparille joulun aikaan, kun todennäköisesti pistetään taas pöytä pystyyn silloin.

No aina ei voi onnistua, vai mitä? Toivottavasti piditte tällaisesta vähän erilaisemmasta postauksesta. Itse toivon ettei näitä paljoa näy, sillä tietysti pidän enemmän "onnistuneimmista" otoksista ja kunnon asupostauksista, haha!

Kertokaahan mietteenne, mitä piditte asuista ymym.?
Ahdistaako teitä ylivalottuneet otokset?

~ Kata ~

34 kommenttia

  1. Mun mielestä nä on kaikki kivoja bjuuti! Mua kyl ärsyttää kans ylivaloittuneet kuvat, ja tuntuu että sitä on enemmän ja enemmän kriittinen otoksista ja mitä julkaisee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa että oot sitä mieltä!:) Joo mua ahdistaa näissäkin vaikka ei kovin suuri olekaan tuo:')

      Poista
  2. Ei nämä musta olleet ylivalottuneita, ainakin padilla näytti hyvältä :) kivoja asuja kaikki! Ps. Laitahan viestiä, millon mennää kahvittelee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ainakin toisessa aasussa näkyy suuresti, taivas on liian valoisa ja valkoiset kohdat kuten toppi ja kengät ovat liian kirkkaita:D Pariin viikkoon ei ainakaan ehdi kahvitella, laittelen sit kun ehdin:P

      Poista
  3. noista kuvista ykskään ei ollu mun silmään ylivalottunut ja varsinki kakkos asu oli aivan ihana <3 ylivalottuneet kuvatki saa helposti pelastettua muokkaamalla. ja tohon karvaliiviin sanoisin että sr on ihan liian pliisu, vois hyvin olla pidempi ja isompi ja näyttävämpi, tolleen se on vaan tollanen suikale karvaa, onneks jätin omani ostamatta :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana et oot tota mieltä, kakkos asussa ainakin tosiaan näkyy liika valo kuten jo mainitsin ylemmässä kommentissa:D
      Ja minun muokkaustaitoni eivät ainakaan riittäneet, sitten niistä olisi tullut liian muokattuja mun makuuni:< Ja jep tuo karvaliivi on enemmänkin sellainen sisäliivi, ne isot muhkeat ja pitkät ovat niitä ulkoliivejä mitkä tosiaan on enempi mun makuuni:)

      Poista
  4. mun mielestä tuo vika asu just on aivan ihana! :-D toi karvaliivi näyttää tosi ihanalta hempeen vaaleenpunasen parina, ja muutenkin asu on jotenkin tosi suloinen :-) muutkin asut on tietty tosi kivoja! mut jos itteä ei miellytä niin eipä sille mitään voi, ja ite kun aina kattoo kuvia vielä paljon kriittisemmin! been there done that :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä muistelinkin että sä oot yhdistänyt samaisen liivin hempeen vaaleanpunaisen kanssa ja pidin siitä yhdistelmästäsi tosi paljon! Itse ei oo tullut kokeiltua:< En vaan osaa pitä tuota liiviä!:') Ihana että kuitenkin pidät näistä asuista;)<3

      Poista
  5. Hyviä kuviahan nämä on! Varsinkin tuo ensimmäinen asu on tosi kiva, vaikkakin ehkä vähän syksyinen kuten sanoitkin.

    Kuopiossa ainakin Kuopion kameraseura järjestää edullisia peruskursseja järkkärin käyttöön. Seuraava kolmen päivän kurssi näyttäisi alkavan marraskuussa: http://www.kuopionkameraseura.org/p/ajankohtaista.html. Täytynee harkita tuota itsekin, kun vaikuttaisi aika mielenkiintoiselta paketilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana etttä oot Salla tuota mieltä:) Ja kiitos tuosta vinkistä, pitääpä pistää harkintaan ja kysellä josko muitakin lähtijöitä olisi, ainakin kavereiden kanssa on ollut puhetta että olisi kiva käväistä tuollaisessa!:)

      Poista
  6. Tykkään siit miten ihanasti käytät koruja asuissasi *_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awws mikä kommentti, sä se aina osaat pistää tällaisia mieltä piristäviä kommentteja:3 ♥

      Poista
  7. Ensimmäisen värimaailma on just mun makuun :) Ja muutenkin, kaikki vaan sopii sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha miten ihana Sirpale, kiitos tuhannesti 8) ♥

      Poista
  8. Omistat aivan ihanan blogin ja oletkin nyt lukulistallani :)
    Tässä on minun blogini, joka päivittyy joka päivä.
    http://fluffylelle.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho oho kiitos, mä kävin tsekkailee sunkin blogisi ja vaikuttaa aivan ihastuttavalle sellaiselle;)

      Poista
  9. http://rockinwithpix.blogspot.fi/

    täältä blogista löydät kivoja kuvausvinkkejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, pitääpä ajan kanssa tsekkailla:)

      Poista
  10. Hyvältä näyttää nää kuvat munkin läppärillä! :) Eka asu oli joo vähän syksyinen, mutta se sopii tähän vuodenaikaan nyt sitten täydellisesti♥ noi kultaset korut on ihania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Rosa ja mahtavaa että oot tuota mieltä! Joo voi olla että tuo beige ja viininpunainen on niin syksyn sävyjä että se tekee siitä sitten syksyisen:D

      Poista
  11. Mä en näe näissä mitää ylivalottuneita. Tai sitte tykkään vaan itse niin valoisista kuvista :D Asu numero kaksi on aivan ihana! <3 Olisi ihana nähdä siitä vähän enemmän kuvia ;) Kolmonen on kanssa tosi jees mutta olen samaa mieltä. Toi liivi ei toimi siinä. Ilman liiviä täydellinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun silmääni liikaa, vaikka mäkin pidän valoisista kuvista! Jotenkin esimerkiksi asussa numero kaksi on todella vääristyneet värit ja taivaasta huomaa että ei oo kyllä kohillaan ollut nuo kuvakulmat tms.:D Tuo liivi on inhottava, en osaa käyttää saatika yhdistää joten joutaa mun puolestani kirpparille:'D

      Poista
  12. Ahhahaa niin tuttua! Ite sitä on niin kriittinen omia kuviaan kohtaan ja mulla jää tosi usein asukuvat julkaisematta! :DDD Tää oli kuitenkin ihan huippu postausidea, enkä mä nähnyt näissä kyllä mitään vikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei sun täytyisi sitten toteuttaa tällainen myös jos on paljon asuja joita et oo kehdannut julkaista!;) Kiitän:3

      Poista
  13. Tosi kauniita asuja! Erityisesti tykkäsin tosta tokasta :)

    http://viiviviljaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. Miullakaan eivät nämä kuvat näytä todellakaan ylivalottuneilta. :) Ite en pidä yhtään kuvista, joissa valkoinen on palanut ihan puhki, yllättävän monissa blogeissa on näkynyt sellaisia. En muista, että siulla olisi koskaan ollut! Kauniita kuvia nämä, itse on kyllä kriittisin omien kuvien suhteen. Nimim. Kolme kertaa kuvasin Marimekon mekko- postaukseen kuvat enkä ole nuihin julkaistuihinkaan kokonaan tyytyväinen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvakulma ainakin ollut huono, tsekkaa taivas sillä menee liian valottuneeksi ainakin mun silmääni:D Joo oon kyllä melko sama mieltä kanssasi että niitä näkee paljon. Mukava kuitenkin kuulla että mulla ei niitä ole ollut:) Voi harmi ettei oo kuvat onnistuneet, yritähän pian ottaa uudet ja onnistuneet koska en malta odottaa sitä asua;)

      Poista
  15. Voisko tota karvaliivii koittaa sitoo kiinni esim. mustalla paksulla silkkinauhalla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se voisi toimia, kuulostais muuten superkivalta!:) Oon yrittänyt aina yhdistää tuota valkoisiin farkkuihin, ei ihme ettei nappaa! Hmm pitäisköhän kokeilla välillä jotain muuta?

      Poista
  16. Minusta nää kuvat ei oo yhtään liian valosia vaan just kivoja. Ehkä itse oon tottunut valosiin kuviin niin sillon nämäkään ei näytä yhtään pahalta. :) Ja asutki on mun mielestä tosi kivoja!! <3 Voisin itsekin tehdä tälläisen postauksen nimittäin ois jemmassa parit kuvat joiihin en ole jostain syystä tyytyväinen että tekisin kokonaista postausta niistä. Kiitti siis ideasta. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin pidän toki valoisista kuvista, mutta näissä värit vääristyy, esim valkoiset värit ovat ihan sinertäviä ja ne on niin kirkkaita. Katso esim kakkos asun kenkien kärki:< En osaa oikein selittää mitä ajan takaa, haha!:'D Ole hyvä, en malta odottaa että toteutat, ala jo toteuttaa;)

      Poista
  17. Siis kaikki asut aivan mielettömän ihania, mutta mun ehdoton suosikki on toi viimenen ja arvaa miksi.. Just ton ihana karvaliivin takia!! :D<3 Jos oot heittämässä sen kirpparille, niin saat lähettää sen kyllä postissa mulle :'DD Voi Kata, mää niin tykkään taas kaikista yksityiskohdista näissä asuissa! :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuvaa:D No siis tottahan se on että jokainen näkee kaiken eri tavoin. Mä annan vielä yhden mahdollisuuden tuolle liiville, ehkä...:D Kiitos kiitos Emilia<3

      Poista