Sisällön tarjoaa Blogger.

10 facts about me

Oon keräillyt phoneni muistiinpanoihin nyt varmaan vuoden ajan erilaisia faktoja itsestäni. Oon tosi huono keksimään erilaisia ja eriskummallisia faktoja, joten aina kun yksi mieleen juolahti, niin sen laitoin talteen phoneni muistiinpanoihin. Enkö mä tunne itseäni ollenkaan? Hah no en näköjään!

outfit2

10 faktaa minusta

1. Tykkään nukkumisesta, mutta haluan mennä mahdollisimman myöhään nukkumaan ja herätä mahdollisimman aikaisin. Ristiriitaista(ko)? Yritän kuitenkin aina saada 7-8 tunnin yöunet.

2. Aina kun olen yksin, mun on kuunneltava musiikkia. Jos ei musa iske - mikä on harvinaista - niin telkkarin on oltava päällä. En voi olla hiljaisessa asunnossa, koska hyppään kattoon pienimmästäkin raksahduksesta tai äänestä.

3. Pelkään kipua. Neulakammo on ihan hirvittävä ja en halua edes tietää miten pärjään jos joudun joskus sairaalaan - esim tiputuskin olisi ihan järkyttävää.
Hammaslääkäriäkin kammoksun, en ole esimerkiksi koskaan ottanut puudutusta juurikin sen neulakammon takia. Toivottavasti multa ei tarvi repiä viisaudenhampaita, ei ne vielä ainakaan vaivaa!

4. Tykkään ihan hirveesti syödä hot wingsejä. Ja oi ihana sitä rasvan määrää, mitä ne sisältää... Ei mikään terveellisin vaihtoehto siis. Tulinen ruoka uppoo muhun muutenkin.

5. Jätän sukkia lojumaan helposti lattialle, tätähän miehet tekevät? No niin teen myös minä. Anyway niitä löytyy välillä aina keittiöstä, eteisen matolta, sängyn vierestä ja sen alta. Ällöttävintä oli se, kun suursiivotessa löysin mun sukan maton alta.:')

finnishblogger
details

6. Rakastan kahvia. Tämän oon maininnut useaan otteeseen, mutta ehdottomasti tämä fakta ansaitsee paikkansa tässä postauksessa. Ja niin joo edelleen se päivän ensimmäinen kuppi on paras!

7. Puhun melko sujuvasti englantia. Mutta kukaan tuskin uskoo tai tietää tätä, koska oon niin epävarma omista taidoistani etten uskalla muiden hyvien englannintaidon omaavien ihmisten kuullen puhua. Ainiin ja tositilanteen aikana meen myös vähän lukkoon ja kaikki jotenkin mystisesti unohtuu...

8. Nauran omille vitseilleni. Ja mua ei edes hävetä jos kukaan muu ei naura niille. Tosi harva näköjään sitten ymmärtää mun huumorintajua. Tulee kuulkaa aika voittajafiilis jos joku repee mun jutuille joskus.

9. Aina kun kerron vitsin niin sanon "No ei läppä". Tästä huomauttaa meidän porukan pojat useasti mulle, tänä vuonna oon yrittänyt päästä tästä tavasta kuitenkin eroon mutta oman tutun porukan kanssa se ei tahdo onnistua.

10. Tykkään värittää. Ja nyt kun tästä on tullut hitti myös aikuisten kesken niin siitä uskaltaa sanoa. Ollaan Saijan kanssa oltu aina ihan himona värittelemässä jotain kun nähdään ja kun vietetään aikaa yhdessä. Se on yksi meidän perus tekemisistä:')

outfit

What do you think?
Löytyykö samoja "vikoja" teistä?

~ Kata ~

22 kommenttia

  1. Nää on kyllä hauskoja postauksia! Ja niitä omia "outoja" tapojaan ei edes pidä outoina, koska ne tuntuu ihan normaaleilta :-D Yleensä joku muu tuppaa huomauttamaan niistä :'DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit lukea, nää on kyllä munkin mieleen nää poustit! Se on ihan totta mitä sanoit:)

      Poista
  2. Ethän sä ole edes outo vaan ihana ;D <3 mulle kanssa uppoaa tulinen ruoka, se on ehkä parasta kaikista! Ja saatan välillä tehdä samaa, että nauran omille ( tyhmille ) jutuilleni :D Mä en pelkää kipua, mutta mulla on kanssa neulakammo. Mikä on sinänsä vähän ristiriitaista kun olen kuitenkin suht tatuoitu..? Ehkä se tatuointi neula on vaan niin erilainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha apuva ihana kiitos:'D<3 Nyt pitää rueta kasaa lisää näitä faktoja ja julkaista lisää;) Joo jännä ettei se tatuointi ollut niin paha kuin joku neulapiikki mikälie, siis tuo verikoe on pahin ja joku tiputus kun se on pitkään samalla paikalla se neula... Kyllä se tatskajutska erilainen on!

      Poista
  3. nää on niin hauskoja postauksia! :D hahaa! miekin nauran omille vitseilleni ja jutuilleni, jopa jo ennen kuin ne oon ees muitten korville sanonu :'DD muitakin yhtäläisyyksiä löytyi :) oot kaunis ja upea asu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuo on ihan normaalia että alkaa nauramaan ennenkuin edes ehtii kertoa koko juttua loppuun saatika edes aloittaa kunnolla koko tarinointia:'D Ihanaa että tykkäsit tästä poustista ♥

      Poista
  4. Hah, hei tää oli kiva :D Muutamaan kohtaan voisin kyllä samaistua, nimittäin täällä tykätään myös nukkua ja värittää :D

    VastaaPoista
  5. Olipa kiva tää postaus ja kiva asu noissa kuvissa!:)

    VastaaPoista
  6. Mäki nauran aina omille vitseilleni :D Meitä ei siis ymmärretä hhaha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no ei näköjään, eipä se haittaa jos omaa hullun/typerän huumorintajun;) Meillä vois olla aika hauskaa yhdessä:'DD

      Poista
  7. Heh, nämä tällaiset on ihan huippupostuksia! Näitä on niin kiva lueskella, kiva kun toteutit tämän postauksen! :) Ja aivan ihania nuo kuvat ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa että tykkäsit Ellanoora! ♥♥

      Poista
  8. Ysi kohta!! :D Tuli ihan mieleen kerrat ku pojat on huomauttanu tosta! Mut pakkohan välillä on tarkentaa et läppä ku kaikille ei välttis aina huumori uppoo... Ú know :D

    VastaaPoista
  9. Ihan huippupostaus Kata! :) Mä en myöskään suostu mitään puudutuspiikkejä hammaslääkärissä ottamaan, vaikka en sitä ite pistosta kyllä pelkää :D Mä oon samoin myös epävarma omista englannin taidoistani, vaikka oikeesti puhun ihan hyvää englantia. Jotenkin sitä vaan aina jännittää, vaikkei olis mitään syytä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos Linda, ihan mahtavaa että tykkäsit!! Ja mukavaa että vähän pystyit samaistumaan;) Toi enkku on kyllä jännä, mulla on se että jos ottaa muutaman tai vähän enemmän jotain juominkia niin sitten se jännitys vähän lievenee, aika jännä!

      Poista
  10. Kiva, että en ainoa jonka vitsejä kaikki ei aina ymmärrä. Nauraa kikatan itselleni, mutta muut kattoo vaan hömistyneenä vieressä. :D Tykkään itsekin paljon nukkumisesta, mutta silti herään aikasin rytmin takia. Joskus oikein toivon, että voisin nukkua pitempään. Oli muutamia juttuja missä olin samaa mieltä. :) Ja mä kans oon niin huono näissä postauksissa kun pitäis keksiä itsestä faktoja yms..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah meilläkin vois olla aika hauskaa yhdessä!;) Mäkin yleensä haluan herätä aikaisin ja yritän pitää sitä hyvää rytmiä yllä. Mahtava etten oo ainoa jonka on hankala keksiä itsestään tällaisia perus faktoja sun muita:')

      Poista
  11. Jee oon ootellukki tätä postausta! :D<3 Löysin paljonkin samaa, mutta kahvista en välitä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippuu että tykkäsit Julia!:) ♥

      Poista