Sisällön tarjoaa Blogger.

Happiness is a fresh new hair

outfit

 Sunglasses - Guess
Top - BikBok
Bandeau - Gina Tricot
Skirt - Bershka
Bag - Guess
Shoes - Converse

outfit3

Kuten varmaan huomaatte, niin kyseessä ei ole nyt pelkkä asu! Ja no, otsikkokin kertoi varmaan jo kaiken. Maanantaina mulla oli kampaaja, mulla oli muhinut mielessä monia erilaisia hiusvärejä ja lookeja useita kuukausia ja nyt uskalsin sen muutoksen tehdä.
Olin parisen viikkoa etsinyt netistä kivoja hiuslookeja tummalla tyvellä ja tuhkaisella vaalealla latvalla - kampaajani on mahtava sillä hän onnistui taas saamaan sen mitä todella halusin, vastaa täysin kyseistä kuvaa mikä mulla oli matkassa!

details
converse

 Asusta sen verran, että oli aivan ihana pukeutua maanantaina näin kesäisesti! Pärjäsi aivan mahtavasti pelkässä topissa ja hameessa. Maanantai-ilta meni Viinijuhlilla myös kesäisissä vaatetuksissa eikä tarvinnut palella - lisää Viinijuhlista kuulette varmasti sunnuntaina.

Perus mustavalkoinen toimii, pirtsakka punainen hame on ihana lisä muutoin mustavalkoiseen asuun. Korkkasin myös uudet pikku Converseni - kiitos äidilleni tästä kenkäparista ♥

hair
Tumma tyvi kehystää kasvoja kivasti

Olin alkanut kyllästymään pelkkään vaaleaan tukkaan, aina kahden viikon päästä kampaajakäynnistä tyvikasvu oli todella silmiinpistävä. Tämä vaihtoehto on muutenkin mulle todella hyvä kun omien hiusten väri on niin tumma, eipähän tarvi olla nyt kuukauden välein sitä värjäyttämässä.

Tammikuussa laittamat hiustenpidennyksetkin olivat menneet melko huonoon kuntoon, lisäksi ne oli melkein oman tukan mitoissa, joten pitkä tukka sai väistyä nyt ainakin kesäksi ja syksyksi. Hyvä antaa välillä oman tukan levätä. Ja suoraan sanottuna tukka meni auki ollessa todella takkuun usein mikä ei ollut kiva juttu.

finnishblogger
outfit2

Mitä mieltä olette asusta?
Kertokaapa mielipiteenne uusista hiuksistani?

~ Kata ~

35 kommenttia

  1. Noi hiukset on ihan todella kivat, sopii sulle tosi hyvin! nyt tekee mieli itekki uudistaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anna, ihana että oot tota mieltä! Vaihtelu virkistää välillä eikö;)

      Poista
  2. Ihanat nuo sun uudet hiukset! <3 sopii tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  3. ehh vaalea sopi sulle paljon paremmin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo oli ihan tosi kiva kyllä kuulla! Saa nähdä, viimeksi kun värjäsin tyveä vähän tummemmaksi niin palasin silti loppujen lopuksi vielä vaaleaan:) Nyt oon tähän kyllä itse todella tyytyväinen;)

      Poista
  4. Aivan ihanat nuo hiukset! ♡ Tekee kivasti kontrastia kasvoille tuo tumma tyvi! :)☆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Maria, sitäpä juuri:3 ♥

      Poista
  5. Musta tää tukka sopii sulle tosi hyvin ♥ Pikkaisen rakastuin sun tukkaan :D ps. Ihana asu!

    VastaaPoista
  6. Ihanat hiukset! Kyllä vaihtelu virkistää ja kannattaakin uskaltaa muuttaa tyyliä siitä mikä on se tuttu ja turvallinen :) niin pirteen näkönen, sopii hyvin sulle :) t: jossu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jossu!:3 Välillä tosiaan kannattaa uskaltaa vaihtaa, ihan oikein sanoit. Onneksi uskalsin;)

      Poista
  7. Aivan upeat hiukset Kata, instassa jo huomasinkin että jotain muutoksia olet tukallesi tehnyt! :) <3 tumma tyvi tosiaan kehystää kasvojasi enemmän, ihana väri! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Tuuli, kiva kuulla että tykkäät ja että tää sopii mulle:3

      Poista
  8. Ihanat hairit! <33 Mä oon tooosi pitkään miettiny tumman tyvän värjäämistä! Josko se vähän helpottais myös juurikasvun värjäämisrumbaa. :D Pitäis kyllä itekki uskaltaa kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Julia! ♥ Joo tää on tosiaan helpottaa jos on oikeeesti tositosi tumma oma tukka mutta haluaa pitää vaaleena! Kokeile ihmeessä, helpottaa;)

      Poista
  9. voi kata miten ihanat hiukset, tosi kivaa vaihtelua!! ♥ tumma tyvi sopii sulle tosi hyvin, ja on varmasti käytännöllinen pidentäessään värjäysväliä! :) muutenkin aivan ihana asu, punainen sopii mustan ja valkoisen kans ihanasti yhteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanista sanoistasi, vaihtelu tosiaan virkistää kummasti ja oon tosi tyytyväinen. ♥ :)

      Poista
  10. Niin upeat hiukset Kata<3 Sopii sulle ihan valtavan hyvin! Mä myös vihaan sitä, kun tyvikasvu puskee esiin jo parissa viikossa värjäyksen jälkeen, kun omat hiukset ovat niin paljon tummemmat.. Toi sun punainen hame on täydellinen<3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Linda:3 Joo mä olin siinä kierteessä varmaan 5 vuotta jo ja nyt tuntuu niin paljon helpommalta kun ei tarvi 4 viikon välein käydä kampaajalla:)

      Poista
  11. Asu ja hiukset, ihanat ja ihanat ♥ Ihan mahtava toi punainen hame! Ja ihanat conssit, kunnon kesämalli ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kiitti:3 ♥ Voi sua kesämallia siellä ;)

      Poista
  12. ihanat hiukset! sopii siule iha tosi hyvin!<3

    VastaaPoista
  13. Todella hyvältä näyttää hiukset sekä asu.Mulla Tyvi on nyt haalistunut ja tarvis taas mennä kampaajalle :( murrr

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marika:) Oijoi toivottavasti ei kovin nopsaa mulla haalistu! Keällä nyt tosiaan taitaa kuitenkin nopsaa auringossa haalistua:D

      Poista
  14. niin upeet hiukset <3 rakastan liukuvärjäyksiä! mulla on kans ollu blondina sama ongelma ton tyvikasvun kanssa, joten liukuväri on pelastus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos Roosa<3 Joo tää on tosiaan kiva pelastus ja helpotus meille tummahiuksisille jotka kuitenkin haluaa värjätä blondiks;) Ehkä ensi kerralla uskallan laittaa pidemmälle tummaa:)

      Poista
  15. Katoin jo aikasemmi nuita sun hiuksia, että ompa tosi ihanat. ♥ Mulla myös oli silloin talven seuduilla suurinpiirtein saman väristä mutta tummaa oli pitemmälle. Nyt oon miettinyt värjäyttää sen takasi tän kulahtaneen reuhkan tilalle. :D Tosi pirtsakka tuo hame ja soppii sulle tosi hyvin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Jenna! Joo nyt kun sanoit niin sulla tais olla tän tyylisesti, en yhtään muistanut! Aloiteltiin varoen tätä tummentamista niin mulla ei vedetty vielä ihan niin pitkälle mitä siinä mun mukana olevassa kuvassa oli, ehkä ensi kerralla vedetään pidemmälle jos haluan. Tosin oon tyytyväinen kyllä tähän nyt.:)

      Poista
  16. Upea asu ja hyvältä näyttävät hiuksetkin! :) Tosi erilaiset nuo hiukset aiempiin verrattuna, mutta raikkaan näköiset ja varmasti käytännölliset, kun oma väri on tumma. Tuon hameen kelpuuttaisin kyllä omaankin vaatekaappiini, aivan ihana! <3

    VastaaPoista
  17. Vähän epäilin, että oliko mun kommentti tullut perille asti ja näköjään se on tosiaankin jäänyt jonnekin matkan varrelle :/ Mitäköhän kaikkea höpöttelin siihen... Ainakin sitä, että sun uudet hiukset on hurjan kauniit ja ne sopii sulle todella hyvin! Vaihtelu virkistää ja aina voi palata takaisin vaaleaan, jos siltä tuntuu. Mutta pysyttele ainakin hetki noissa hiuksissa, näyttää nimittäin niin hyvältä! Ja tykkään tästä asusta kovasti ♥ Sopii täydellisesti kesäpäivään ja tuo hame on super ihana! Punainen sopii sulle niin kivasti :) Ja tuon hameen ja converseiden yhdistelmä on täydellinen! Upea nainen päästä varpaisiin! ♥

    VastaaPoista
  18. Voi vitsi miten upeat noi sun uudet hiusket on! ♥ Sopii sulle tositosi hyvin! :)

    VastaaPoista