Sisällön tarjoaa Blogger.

Every woman needs a stylish hat

outfitt

Hat - H&M
Jacket - Mango
Top - Vero Moda
Maxi skirt - Rome
Shoes - Lacoste
Bag - Guess 

outfit1 

Viime asupostauksessa näitte kun kokeilin kokomustaa, kiitän jokaista kommentoijaa ja mielipidettä! Lähes jokainen oli sitä mieltä että mulle käy se värikkäämpi pukeutuminen ja oon itse täysin samaa mieltä. Mua ette enää tule näkemään kokomustissa, ellei kyseessä ole juhlat jonne suuntaan pikkumustassa, hah!

Viime torstaina tuli pyörähdettyä Varkaudessa Marian ja Jasminan kanssa, tällä kertaa halusin kokeilla mustavalkoista lookia ja tästä mä tykkään. Ei tule olemaan viimeinen mustavalkoinen asu ylläni! Mitä mieltä ootte?

finnishblogger2

Varkauteen tullessa mun päässäni ei keikkunut hattua. Olen ostoslakossa, mutta lupasin itselleni yhden ostoksen - sitä mitä alunperin etsin niin en löytänyt, toinen must-juttu näin syksyn lähestyessä oli hattu. H&M:lle mennessä rakastuin oitis tähän ja kiikutin sen kassalle. Ja mikä parasta, mulla oli yllä asu johon tämä hattu kävi täydellisesti, myös tytöt sanoivat samaa ♥

finnishblogger
guessbag

Tänä viikonloppuna mulla on taas vapaaviikonloppu! Kaksi vapaaviikonloppua kuukauden sisällä on melko luksusta, täytyy nauttia sillä nyt ei aikoihin taida kehdata pyytää edes moista. Suunnitelmissa on mökkiviikonloppu ystäväporukalla, sitä on odoteltu koko kesä ja mahtava juttu että se toteutuu. 

outfit3

Mua harmittaa kun sää oli synkempi mitä odotin, nimittäin halusin kuvia ilman takkia. Lämmintä oli muttei tarpeeksi. Anyway Varkauden menot ja meiningit ajattelin teille jakaa sunnuntaina, joten stay tuned

Ainiin! Miten musta tuntuu että kuvani menevät koko ajan vaan huonolaatuisemmiksi! Tosi turhauttava juttu.

Mitä mieltä olette hatuista?
Entä mustavalkoisesta lookista?

~ Kata ~

31 kommenttia

  1. Oii vitsi miten kiva hattu ja miten hyvin se passaakin sulle! :)<3 asukokonaisuus kokonaisuudessaan on kyllä hieno! :)<3 ihana kata :* ja hei ihan huippua mökkiviikonloppua <3 ps. Odottelen sun videota ;)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos Emilia:3 Voi vitsi, vielä ensiviikolla on kiirettä ja töitä mutta sitten mulla on enemmän aikaa kun työt vähenee, joten silloin otan kyllä itteeni niskasta kiinni ja kuvaan sen videon, muoksin sen ja julkaisen ♥

      Poista
  2. SInä senkin stylish leidi <3 Kyllä hatut vaan pukee sua :-)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä kuules toinen ♥ Kiitos, mä oon aina ollut epävarma että sopiiko hatut mulle mutta nyt mä uskaltauduin sen ostaa:)

      Poista
  3. Oiii rakastuin koko asuun! <3 tosi kaunis! Hattu sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awws kiitos kaunis, mahtava kuulla että hattu sopii mulle:)

      Poista
  4. Kiva asu! Hattu ja hame varsinkin iiihanat! :))

    VastaaPoista
  5. oioi, aika hyvä tuuri kun hattu on mätsännyt sun asuun noin hyvin ;) sopii meinaan ihan täydellisesti mustavalkoiseen asuun! tosi hyvältä näyttää, niinkun jo instaan kommentoin niin tuo yks kuva on varmaankin upein mitä oon susta nähnyt ♥ mustavalkoinen näyttää aina kivalta, tykkääään! :* ja höpsis, ei sun kuvat oo mitenkään huonolaatuisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep:') ♥ Mahtava fiilis tuli kyllä sun kommastasi, kiitos senkin ihanuus! Ei paha siis mustavalkolook, lisää luvassa ja hattu mukana;) Musta tuntuu että kameran asetukset on nyt jotenkin vinossa kun tulee ylivalottuneita ja sit niitä pitää muokkailla koneella paljon että se ylivaloisuus lähtee pois, vaikka kuvaan sillä automaatilla missä näkyy ettei salamaa tule. (?)

      Poista
  6. Kieltämättä toi mustavalkoinen asu näyttää sulla paremmalta kuin ihan kokomusta! :) Hatut on ihania ja sulle sellainen kyllä sopii todella hyvin :) Vielä kun uskaltaisi itsekin sellaisen hankkia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan oon samaa mieltä! ♥ Kiitoksia, mullakin kesti pitkään ennen kuin uskaltauduin hankkimaan hatun mutta tmän ostettua rakastan sitä nyt älyttömästi ♥ Ehdottomasti vaan ostamaan;)

      Poista
  7. Vau kuinka kiva hattu! <3 Oon haaveillut pitkään mustasta lierihatusta, mutten oo vielä saanut aikaiseksi hankkia sellaista omaan vaatekaappiin :)

    http://marjukkakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, siitä mäkin haaveilin pitkään ja nyt sen vihdoin kotiutin, sinäkin nyt vaan ostamaan;)

      Poista
  8. Sulle kyllä sopii ton tyyliset hatut niin hyvin nättimys <3

    VastaaPoista
  9. Mustavalko -look on kyllä ihanan klassinen <3 sopii siulle hyvin :) ihana tuo hattu!
    Nautihan vapaasta viikonlopustasi, ne ovat kyllä luksusta kun itsekin olen yleensä aina viikonloput töissä :) Me suuntaamme huomenna kohti Tallinnaa, sillä itsekin sain myös kokonaan vapaan viikonlopun! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän Tuuli:) Siitä nautin vaikka vettä taitaakin sataa koko päivän sillon:/ Hitsiläinen! Oi mahtavaa Tallinnan reissua teille ja nautiskelehan sinäkin sitten vapaaviikonlopusta, me onnekkaat viikonlopputyöläiset kun sellaiset vapaat saatiin;)

      Poista
  10. Upee asu <3 musta sit taas blondille sopii koko musta asu aina. Sit taas värikäs pukeutumisesi kertoo paljon sun luonteesta ja pirtsakkuudestasi. Eikä sun kuvien lastu oo huonontunut.Höpö höpö höpönassu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sulle sopii tosi hyvin kokomusta, mutta itse en vaan tunne kokomustassa oloa hyväksi:D Oij tuo oli hauska lukea ♥ Hih ihana sinä<3

      Poista
  11. Mustavalkoinen toimii aina ja tämä asu sopii sulle älyttömän hyvin, hih nätti Kata <3 Tuo hame on tooosi jees kun siinä on tuollaiset halkiot sivuilla! :) Ja mitä hattuun tulee niin täältä tulee peukutukset! Mulla on muutamakin hattu, mitkä odottavat, että pääsevät käyttöön :) Mielestäni hattu kruunaa asun! Vähänkö kiva, että sulla on viikonloppu vapaana, nauti ja rentoudu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaunistus ♥♥ Joo tämä hame on yksi suosikeistani, molemmilla puolilla olevan halkiot keventää tällaista mustaa maxia, ei oo niin raskaan oloinen. Hattu tosiaan kruunaa asun ja haluan lisää erilaisia hattuja! Kiitos ♥

      Poista
  12. Oi miten ihana asu ja toi hattu! Se sopii sulle älyttömän hyvin <3 On varmasti luksusta kun on nyt ollu enemmän vapaata, nauti reissusta <3 ps. Ei sun kuvat oo ollenkaan huonontunu, pyhpyh. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Jenna! ♥ Töitä on kyllä ollut viikolla sitten ja pitkiä päiviä, työputkikin on nyt päällä ja oon kokonaisen viikon töissä että ei vapaata paljoa ole ollut:') Viikonloppuvapaa pelastaa! ♥ Kiitos mahtava nainen<3

      Poista
  13. Mäkin oon himoinnut hattua niin pitkään että pitäisiköhän suunnata ostamaan :D näyttää tosi hyvälle, ja koko asu siis!

    VastaaPoista
  14. Ihana hattu! Miksei mulle sovi hattu noin hyvin? Haluaisin ihan hirveästi yhdistää hattuja asuihini, mutta näytän ihan noidalta. :D Ehkä mäkin joskus löydän mulle sopivan yksilön! Mutta upea olet! <3

    VastaaPoista
  15. Hei nyt olet löytänyt itsellesi hatun ja pakko sanoa, että tuo sopii sulle törkeän hyvin! Erittäin hyvän ostoksen teit ja toivottavasti tuo näkyy useamminkin sun päässä :) Muutenkin asu on todella kiva ja kuvat on otettu ihanassa maisemassa ♥

    VastaaPoista
  16. Tosikiva asu ja toi hattu sopii sulle tosi kivasti!:)

    VastaaPoista
  17. Tosi kiva hattu! Sopii sulle hyvin ja passaa myös asun kanssa - täydellistä <3

    VastaaPoista