Sisällön tarjoaa Blogger.

Where you can find me?

Ajattelin koota teille yhteen postaukseen mistä kaikkialta täältä internetin ihmeellisestä maailmasta minut sekä blogini löytää! Tämä höystettynä parilla instagramin kuvalla. Mun täytyi julkaista tämä jo viime viikolla, mutten saanut tätä mihinkään väliin tunkaistua, no parempi myöhään kun ei milloinkaan.

finnishgirl

Tärkein on ehkä Facebook
Linkkaan blogini fb-sivuille uusimman postauksen aina heti sen julkaistuani. Facebookiin jaan myös paljon arkisia juttuja mitkä eivät blogiin välttämättä päädy - jaan ne yleensä kuvien muodossa pienellä tekstillä varustettuna!

Lisäksi minut löytää tietysti myös näistä:

Uusin mihin liityin on Blogipolku, tuolla olen ollut jo kirjautuneena siitä asti kun kuulin Blogilistan lopettavan. Tuo on todella hyvä sivusto mistä löytyy läjäpäin hyviä blogeja ja niitä on todella helppo seurata!

treats
summer

Toivottavasti olet löytänyt itsellesi sen mukavimman ja helpoimman tavan ja paikan seurata minua ja blogiani, kiitoksia tuhannesti teille joka ikiselle lukijalleni, minkä kautta minua sitten seuraatkaan!

Ihanaa keskiviikkoa teille! ♥

~ Kata ~

5 kommenttia

  1. Mä seuraan Facebookin ja instanssi kautta ensimmäisenä ja viimeiseksi meen bloggeriin.Itseltä on nyt hieman unohtunut jakaa postauksia faceen :( täytyyki korjata asia heti huomenna :)

    VastaaPoista
  2. Voisin itekki koklata tuota blogipolkua! Mäkin julkasin mycosmossa postauksia jonka koin olevan ihan hyvä systeemi. Jostain syystä en pääse enää "kirjautumaan" sinne.. tai sitten mun kone sekoilee :( Mulle helpoin on varmaan blogger :D

    VastaaPoista
  3. Mä tykkään kanssa tosta blogipolusta jonne liityin kun kuulin kanssa että blogilista lopettaa :)

    VastaaPoista
  4. Mulle helpoin on kans blogger ja tottakai instagram, jota tulee selattua joka toinen minuutti :D Ihania kuvia muuten ja tosi hyvä idea toi simpukoita purkkiin<3

    VastaaPoista
  5. Mä seuraile eniten bloggerin kautta ja instassa seurailen aika paljon jonne itekki päivitän monesti. Liityin blogipolkuun pian ku blogilista lopetti. Harmitti kyllä että se lopetti kun sen kautta mulla tuli puolet klikkauksista blogiin. :/ sä oot nuissa ensimmäisissä kuvissa niin hurjan kaunis <3

    VastaaPoista