Sisällön tarjoaa Blogger.

Colors of the ocean


Blazer - Seppälä
Top - Stradivarius
Maxi skirt - H&M
Ballerinas - Tenerife
Clutch - Guess


Välillä on taas näitä kuvia joihin en vaan ole yhtään tyytyväinen, jostain syystä flickrikään ei näitä olisi halunnut mun julkaisevan haha! Jep, yritin ladata kuvat sinne varmaan tuhat ja sata kertaa mutta jostain syystä se ei hyväksynyt yhtä ainuttakaan näistä. Noo hermothan siinä meinasi mennä, kyllästyin ja ajattelin että kyllähän minä nämä piru vie julkaisen ja menköön nyt sitten bloggerin kautta! On tämä kyllä välillä niin säätämistä.

 Sunglasses - Guess
 
 Vaikka kuviin en olekaan tyytyväinen niin asuun oon täysin. Tämä saattaa näyttää tutulta jos oot lukaissut maaliskuiset Teneriffa postaukseni, esimerkiksi postauksen Tenerife ~ outfits.
Merelliset sävyt ovat vaan tällä hetkellä lähellä sydäntäni, voisin vaikka sanoa että tulee olemaan tämän kesän suosikki värini pukeutumisessa, hmm oonkohan mä maininnut jo tästä?
Tämä asu muuten on taas yksi niistä joihin olen pukeutunut jo monesti ja tulee varmasti näkymään ylläni useasti tästä eteenpäinkin.


Ihanaa alkavaa viikkoa!
Mitä mieltä olette tästä asuvalinnastani?

~ Kata ~

42 kommenttia

  1. Ihana asu! :)
    Ja määkää en saanu Flickriä toimimaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, piru vie mikähän siinä oli:')

      Poista
  2. Oi vitsit, tykkään niin paljon tästä asusta<3 Merelliset sävyt iskee täysin! :) Ja hei, ihana tuo sormus mistä roikkuu pikkuinen sydän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia, ihana kuulla että tykkäät:3 ♥

      Poista
  3. Tuo hame on täydellinen! Näyttää just sopivan rennolta mut tyylikkäältä kesäasulta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, sitä se kyllä on! Rento mutta tyylikäs;)

      Poista
  4. oi että miten ihana asu, sinisen eri sävyt näyttää tosi kivoilta sun päällä :) oon tosi huono käyttämään sinistä itse, mutta sun asujen rohkaisemana tekisi kyllä mieli ottaa sininen käyttöön pukeutumisessa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenni, ihanaa että mä jotenkin jaan insiraatiota sulle;) Sun yllä sininen muuten vois näyttää ihan superhyvältä! Kokeileppa ♥

      Poista
  5. Sulle sopii tuollanen sininen ihan huisin hyvin ja tuo hame on niin ihana. :) Oon itsekin tykästyny siniseen ihan hurjasti ja sitä onkin viimeaikoina näkyny mun päällä tosi paljon. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiitti, sullekin sopii Jenna muuten sininen todella hyvin ♥

      Poista
  6. Ihana asu ja ihanat värit! Sopii sulle ihan sika hyvin!!

    http://fashionbyina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Vautsi ♥ Rakastan tuota hametta!

    VastaaPoista
  8. Sininen väri on aivan ihana ja on myös oma suosikki valkoisen rinnalla! Tämä asu on aivan täydellinen; ihanat värit, kesäisen raikas, tyylikäs, mutta kumminkin kivan rennon näköinen ♥ Tuo laukku on kyllä mun lemppari!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä niin mahtava väricombo, tuetaan Suomea yhdessä;) Hahaha suomen värit;) Kiitoksia, ihana että tykkäät ja tuota laukkua oli muuten ihana päästä pitkästä aikaa käyttämään<3

      Poista
  9. Ihana hame!! Mä oon kyllä täysin hurahtanut maxihaimeisiin! Niin naisellisia! Olet sinä kyllä upeus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tania, arvaa niin oon mäkin, maxihameet ovat koko ajan enemmän ja enemmän suosikkejani :)

      Poista
  10. Minäkin tappelin eilen taas kerran flickrin kanssa, ärsyttävää! Hyviä kuvia nämä silti ovat jokatapauksessa! Sininen sopii sinulle kyllä niin hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha se oli kyllä puuduttava ilta:'D Kiitoksia, mukava kuulla:3

      Poista
  11. oi miten ihana asu! sininen on niin kiva väri! <3 ja sopii sulle ihan superhyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Roosa, tiedätkö sullekin sopisi sininen! En oo varma oonko sun yllä nähnyt mutta kuvittelisin ainakin että sopisi ♥

      Poista
  12. Kaunis asu kauniilla Katalla <3 sininen pukee sua niin hyvin :)

    VastaaPoista
  13. Upea asu! Toi hame on rakkautta ♥ Mokoman takia oon taas alkanut hurahtaa siniseen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksiaa:) Niin tuon takia mäkin taisin alkaa hurahtaa siihen väriin:3

      Poista
  14. oi mikä asu ! Sininen sopii sulle älyttömän hyvin ! :)) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, tuo on aina yhtä mahtava kuulla!<3

      Poista
  15. Oi miten ihanan värinen asukokonaisuus! <3 olen jotenkin ihan hullaantunut varsinkin tuollaiseen tummansiniseen ja muutenkin sinisen eri sävyihin :) rakastuin tuohon hameeseen <3 ja hei, nuo kuvathan ovat tosi kauniita, en huomaa niissä mitään vikaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitoksia Tuulille ♥ Joo mä muistan että me yhtäaikaa ruettiin tykästymään enempi vaan sinisestä;) Kiitos, mä en vain pidä paljoa näistä mutta ihana että te moni tykkäsitte<3

      Poista
  16. Taas kerran Kata olet niin kauniina! Ja asu myöskin todella kaunis! <3 :)

    VastaaPoista
  17. Tässä on kyllä niin upeet värit, rakastuin koko kokonaisuuteen!♡

    VastaaPoista
  18. Oii vitsi miten ihana asu!:)<3 ja niin kuvankaunis katasein <3 hali :**

    VastaaPoista