Sisällön tarjoaa Blogger.

Vappu look 2015

Tänä vuonna mun vappu look syntyi paria tuntia ennen juhlimista. Vaatekriiseilyä oli kyllä havaittavissa, mutta oon huomannut että onnistuneimmat asut mulla tulee juuri silloin kun päätän sen viime tipassa. Tietysti on hätäisiä poikkeuksia pari..

Oon ehdottomasti niitä ihmisiä, jotka tykkää pukeutua oli sitten vappu, halloween, jotkut teemajuhlat, joulu, mitä juhlaa nyt sitten vietetäänkään! No nyt oli vappu ja halusin tietty näyttää siltä että on se vappu just ja nyt.

Värikästä härpäkettä päälle ja niin edelleen.. Olisin halunnut muuten vähän värikkäämmät housutkin, mutten omista mitään räväköitä, osaisinkohan mä niitä edes käyttääkkään? Hamekeli ei illalla ollut ja varauduin siihen - jätin siis suosiolla hameet kaappiin.

vappulook1
Sunglasses - Tiger
Lei - Strawberry Carnival
Crop top - Pull&Bear
Jeans - Gina Tricot
Sneakers - Converse
vappulook2

Kukkapanta on itse kyhäilemäni. Normaali narupanta ja siihen kaksi kukkaklipsiä. Keltainen kukkaklipsi on pinkin takana ja ei siis näy kunnolla kuvissa. Olisi pitänyt kuvauttaa tuo mutta enpähän taas ajoissa sitä tajunnut!

vappulook3

Viime kesänä Viivi toi minulle tuon ison vaaleanpunaisen lein Suonenjoelta Mansikkakarnevaaleilta, jonne oon itsekin pari vuotta halunnut, sinne en kuitenkaan ole koskaan päässyt ja tuskin tänäkään kesänä tulee päästyä. Anyway tätä leitä pääsin ekaa kertaa nyt käyttämään.

Viime vuonna ostin nuo värikkäät hiuslisäkkeet Gitteristä ja violetit sydänlasit taas Tigeristä - molemmat siis vappua varten. Tänä vuonna nuo vappuasusteet pääsivät taas käyttöön!

vappulook4
vappulook

Mitä mieltä ootte mun vappu lookista?
Tykkäättekö te pukeutua teemojen/juhlien mukaan?

~ Kata ~

42 kommenttia

  1. Sun vappulook on ollu ihan pop! Kaunokainen <3

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kun olet pukeutunut vapuksi! Ja hitto nuo lasit on söpöt <3 Itse en harrasta pukeutumista esim. Vappuna tai halloweenina. Joskus nuorempana sitä tuli pukeuduttua juurikin vapuksi, kun kävi kavereiden kotibileissa ennen baaria. Viimeeksi olen tainnut pukeutua jonkin teeman mukaisesti nelisen vuotta sitten kun ystävillä oli tuparit. Olisi kyllä hauskaa jotkin sellaiset hipat mihin olisi pakko pukeutua jonkin teeman mukaisesti ja etenkin jos se teema olisi jokin todella erikoinen. Ei mikään perus poliisi ja kissanainen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kiitti, ne kyllä ovat melko suloiset ♥ Hihi mulla taas on ihan päinvastoin, mä en taas nuorena pukeutunut pahemmin:D Joo se jos teema on erikoinen, niin on huippua. Ei just nuita perus kissanaista, poliisia, supernaista/miestä.:)

      Poista
  3. Täydellinen vappu look! Upeus ♡

    VastaaPoista
  4. Vau miten räväkkä vappulook! :) ihana!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia:) Räväkkä sen olla pitää!;)

      Poista
  5. oi ihana kata, sun vappulook on kyllä ollut tosi näyttävä ja pirtsakka!! :) ♥ just täydellisesti vappuun sopiva, kyllähän sitä väriä pitää olla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, säkin olit ihanainen inkkarityttö, mäkin oon joskus miettinyt sitä;) ♥

      Poista
  6. Oooo, ihanan räväkkä vappu look on kyllä sulla ollu, oot aina niin upeena! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kuulla jotain tuollaista, kiitos Essi:)<3

      Poista
  7. Ihanan sointuvan värikäs! <3 Voihan vappu, ens vuonna sit! ;)

    VastaaPoista
  8. Todella pirteä Vappu look.Värit sopii sulle kyllä todella hyvin.Todella kauniit kuvat susta. Mut eihän sulla huonoja ookkaa koskaan ollu <3 Mä olen todella huono pukeutumaan teemojen mukaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia:) No jokainen tavallaan;) Joihinkin teemoihin on tosi hankala pukeutua, mutta yritetään. Onneksi vappuisin riittää väri ja härpäke:'D

      Poista
  9. Tää on kyllä niin ihana vappu look!♥ vappu ei ole kyllä mitään ilman pientä pukeutumista♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, sinäkin olit ihana vappu tytyli ♥

      Poista
  10. Oi miten pirteä vappulook! Serpentiinit ja saippuakuplat on ihan pakollinen juttu vappuna!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, sitäpä hyvinkin! Onneksi sain saippuakuplia Viiviltä lainaan:)

      Poista
  11. oi miten iloinen vapputyttö siellä! <3 aurinkolasit ovat ainakin tosi pirteät!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuuli:3 ♥♥ Ne ovat niin pirteeet ja söötit!

      Poista
  12. Aivan super ihana vappuasu! :) Niin pirtsakka ja värikäs :)

    VastaaPoista
  13. Aivan täydellinen asu Kata! <3 Pitäisi itsekin ens vuonna laittaa jotain värikästä päälle, nyt pari viime vappua oon pukeutunut mustavalkoiseen jostain kumman syystä :D Oot ihan hurjan kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Linda! Haha ei paha tuo mustavalkoinenkaan;) ♥ Kannattaa kokeilla myös tuota värikästä:3

      Poista
  14. Eikä, aivan ihana asu! Niin ihanan värikäs ja pirteä! :) <3 Sulla on kyllä aina niin ihania asuja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Kata:) Niin on kyllä sullakin ♥

      Poista
  15. Voii mikä ihanuus siellä!! <333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emilia, ihana! ♥ Sinä siellä oot ihanuus<3

      Poista
  16. Aivan ihana vappuasu!! Nuo aurinkolasit ja kukkajutut on ihan huippuja! <3 Tykkään ehdottomasti pukeutua juhlien mukaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi ihana että siellä on samanlainen juhlatytsyli kuin minäkin, kukkajutut ovat tosiaan rakkautta ♥ Nuo lasit ovat kyllä pelkät vappulasit, muuten niitä en osaa ihan pitää tai kuulu mun tyyliin:')

      Poista
  17. Ei vitsit kuinka pirteitä kuvia! Ihania<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  18. Ihana vappupimu ♥ Mä oon kans sitä mieltä että viime hetken asut on parhaimpia. Ne aina tulee vaan jostain, sitä jotenkin miettii hetkellisesti mikä sopii minkä kanssa. :D Mulla on aina mielessä joku asuvisio, mutta lähes joka kerta se ei toteudu ja vaihdan vaatteet viime hetkillä. :D Sä oot osannu kyllä koota kivan asun vapuksi. Ihanan pirtsakka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos upee Jenna ♥ Älä muuta sano, mulla on sänky täynnä eri paitoja ja housuja aina kun kokeilee erilaisia tyylejä:'D Välillä tosiaan ennakkoon ajatellut asut toimii mutta välillä sitten päälle eksyykin ihan muut mitä on alussa suunnitellut:)

      Poista
  19. Ihana Kata!♡ Oot ollu upeena liikenteessä! Meikäläiselläkin oli aikaa asun miettimiseen ehkä noin vartti, mutta useimmiten ne pikaiseen valitut vaatteet toimii parhaiten! :D

    VastaaPoista
  20. Hihii, ompas ihanan pirtsakoita kuvia<3 Oot ollut taas niin kauniina liikenteessä :)♥

    VastaaPoista