Sisällön tarjoaa Blogger.

My makeup corner

Ihanaa alkanutta viikkoa teille.
Mun piti julkaista jo eilen tämä pousti, mutta sunnuntaini kului melkoisessa väsymyksessä sillä lauantai-iltana meni niin myöhään. En millään jaksanut tulla koneelle viimeistelmään ja julkaisemaan tätä.

Anyway halusin tulla jakamaan teille pienen palasen meidän kodista. Oon todella tyytyväinen että makkarimme on aika tilava ja sinne mahtui meikkipöytäni ja pitkään haaveilemani vaaterekki. Ennen muuttoa nimittäin stressailin vähän siitä että saanko näitä kahta meidän asuntoon ollenkaan. Onneksi Roopellekin tämä oli loppujen lopuksi ihan fine, ihana mies sillä valituksia ei kuulu!
makeuptable

Kyse on mun laittautumis- ja meikkauspaikastani. Tässä mä vietän todella paljon aikaa kun haluan panostaa, mä panostan muuten todella usein ja sen varmasti tietää jokainen joka tuntee mut hyvin. Laittautuminen on yksi mieluisin puuha mitä olla ja voi.

makeuptable2
makeuptable3
Makeup table - Ikea

Tsekataan ensin meikkipöytäni. Pikkulaatikoista löytyy meikkivoiteet, peitevoiteet sun muut mitä pohjameikkiin tarvitaan. Guessin pussukassa on useita eri luomiväripaletteja, joita mun muuten täytyisi ehkä karsia, kaikkia ei tule edes käytettyä.
Meikkipöytäni vetolaatikoista löytyy eniten käytetyimmät korvikset, paljon hius sälää, napakoruja, suuri luomiväripaletti ynnä muuta. Ostin hiljattain Ikealta tuollaiset kätevät lokerikot ja ne mahtuivat juuri täydellisesti näihin kolmeen koloseen. Nuo lokerot ovat kuin luotu tälle meikkipöydälle!

deco
tedbaker

Sivellin telineenä toimii hyvin Ikean vaaleanpunainen kahvikupponen. Ted Bakerin meikkipussista taas löytyy huulipunat sekä huulikiiltoni.

perfumes
details
deco1

Escadan hajuveteni tuovat mukavaa väriä, rakastan tuota hajuvesi hyllyäni!
Huomaatte varmaan myös, että pöydän ymärillä on kivoja pieniä vaaleanpunaisia yksityiskohtia. Vaaleanpunaiset yksityiskohdat tuli itse asiassa ripoteltua pöydän ympärille ajan mittaa, joten tuo värijuju syntyi ihan vahingossa.

vaaterekki
basket

Vaaterekistä löytyy aina sen hetken eniten käytetyimmät päällystakit, neuleet sun muut pusakat ja huivit. Pari laukkua mahtuu näkyville ja loppuja pidän siististi ja välillä vähemmän siististi pöydän alta löytyvässä korissa.

jewelry
Mirror - Hong Kong

Mulla on astetta monikäyttöisempi peili, sillä sen sisällä on mahtava säilytyspaikka kaikille mahdollisille koruille. Pysyy todella kätevästi ja siististi piilossa sekä tallessa.
Oon kehottanut myös Roopea säilyttämään parit korunsa tuolla tallessa. Pian tosin multa loppuu tila, joten yritän keksiä hänelle jonkin oman säilyvän ja turvallisen paikan niille parille ketjulle, hah!

hairstuff

Peilikaapin vierestä löytyy kori, missä säilytän fööniä, suoristus- sekä muotoilurautaa. Myös hiuslakat, vahat, öljyt ja hiuspuuterit löytyvät sieltä. VS:n pussukasta löytyy hieman lisää hiushärpäkettä.

makeupcorner

 Mulla kesti aika pitkään, että sain tästä cornerista mieleisen. Vieläkin löytyy kohtia mihin en ole täysin tyytyväinen ja todennäköisesti ilme tulee silloin tällöin muuttumaan.

Missä te meikkaatte/laittaudutte?

~ Kata ~

53 kommenttia

  1. Siis, mitä!! Joku pikkasen panostanu! :-D Ihanan näköstä ♥ MUTTA, mä inhoon laittautumista! Ja inhoon sitä vielä enemmän näin kesän tullessa. Laittaudun kesällä oikeastaan todella vähän, koska haluun saada väriä kasvoihin. Lisäks mä hikoilen tosi helposti kasvoista, joten mua ällöttää jos siinä on vielä joku meikkikerros päällä. Lisäksi teen sellasta duunia, ettei nyt ihan kauheesti oo väliä, miltä näyttää.. jotain ripsaria yleensä kyl heitän ohimennen ::D Mutta hiusten räpläämisestä ja laittamisesta tykkään. Oon vaan niin laiska, että pipo on ainainen pelastus mun kiireisiin aamuihin. Tietty bileisiin ja juhliin kyllä panostan sitten aika paljon. Mut tällanen arkilaittautuminen ahdistaa :< Mut tooosi ihanan näkönen toi sun oma nurkkaus ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no ehkä vähäsen:DD Kiitosta<3 Joo kesän tullessa mäkään en pahemmin meikkaa muuta kuin silmämeikkiä ja hiuksia tulee laiteltua totta kai. Pohjameikkiin en panosta niinkään että naama saa just sitä väriä ja aurinkoa. Mullakin kiiltää naama helposti niin ei mitään pakkelikerrosta kehtaa tunkea kesällä. Kävelen kadulla muutoin sitten naama kiiltäen :')

      Poista
  2. Eikä miten täydellisen näköistä!! Tuommonen meikkipöytä ois kyllä jokaisen naisen unelma <3 Mun "meikkipöytä" sijaitsee meidän eteisen lipastossa :`D Mutta toimii se siinäkin :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti sekin toimii, ei huono;) Mä vaan oon vähän tällanen joka tykkää panostaa näihin jutskuihin;) Kiitos<3

      Poista
  3. Oi miten ihanan näköistä! Ja tosi kiva blogi, liityn lukijaksi :) käy kurkkaamassa myös mun blogiin?

    mmiiakatariina.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia, kivasti sanottu:) Käyn tsekkaamassa!:)

      Poista
  4. Haaveilin tuosta samaisestä pöydästä joskus, mutta se ei oikein olisi asettunut tähän asuntoon, joten meikkiöytä on siellä kaapissa itse värkättynä :) Tosi kätsy tuo peili tsydeemi ! Kivan näköstä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei mä muistan sun kaapissa olevan meikkipöydän, se on ihan uskomattoman ihana ja voisin vaihtaa sen tähän;)) Kiitos<3

      Poista
  5. Oi, ihana nurkkaus! Kyllä tuollainen peilipöytä jokaiselta prinsessalta pitää löytyä. ;) Ihanan siististi kaikki on omilla paikoillaan ja toi peili säilytystilalla on tosi kätevä. Ja kiva hajuvesihylly. :D Missä sun loput vaatteet on, kaapissa makkarissa? Mulla oli aiemmin peilipöytä tummasta puusta (haaveilin silloin kyllä nimenomaan tuosta Ikean valkoisesta), kunnes hankkiuduin siitä eroon, kun toteutin kunnolla feng shuita (ei peilejä makkariin). :D Kai vaatehuone (tilava) ja kylppäri on mun nykyisiä laittautumispaikkoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maria:) Hihi olipas sullakin kauniita sanoja! ♥ Mun loput vaatteet on makkarissa tosiaan vaatekaapeissa, meillä on aika tilavat kaapit tuossa meikkipisteeni vasemmalla puolella. Seinä on täynnä kaappeja.;)
      Oij vaatehuone kuulostaa aika unelmalta, mä unelmoin siitä ja ehkä sellaisen saan sitten omistusasuntooni kun muutto olis edessä joskus tulevassa;)

      Poista
  6. eikä miten ihana, mäkin haluun!! :D on kyllä niin sun näköinen meikkausnurkkaus ♥ kaikki sopii niin ihanasti yhteen, ja yksityiskohdatkin niin viimeisen päälle :') ja tuo hajuvesihylly, aivan ihana idea!! :) noin söpöjä puteleita kyllä kehtaakin käyttää sisustuselementtinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia, mäkin rakastan tätä;) ♥

      Poista
  7. Mulla on 2 metrinen lipasto ja sen päällä peili.. oli meikkipöytä, mutta sinne ei mahtunut kaikki kosmetiikka niin päätin, että lipasto olis kätevä :D Ihana nurkkaus sullakin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij varmasti toimiva homma tuokin;) Mä yritän karsia turhia meikkejä nyt pois jotta saan lisää tilaa:) Kiitos! ♥

      Poista
  8. Meinasin revetä liitoksistani kun selasin tätä sun postausta! Mä haluan tuollaisen meikkipöydän ja peilin! PAKKO SAADA :D Heti kun saadaan vain sänky heivattua pois mun vaatehuoneesta niin menen vaikka ryömien Ikeaan hakemaan tuollaisen pöydän :D Oi vitsit Kata, ihania juttuja <3 Itse meikkaan vessassa ja välillä vaatehuoneessani, kun siellä on isot peilit. Riippuu teenkö pika 5 min meikin vai pitääkö näyttää vähän enemmän ihmiseltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä kyllä ansaitset tällaisen pöydän;) Ehdottomasti vain Ikeaan ostoksille ja sisustelemaan omaa nurkkaustasi. Vaatehuone, ää mäkin tahdon. Omistan tällaisen nurkkauksen mutta haluan vielä sen vaatehuoneen! Vielä parempi ois jos olisi vaatehuone johon tämä tämmöinen mahtuisi;)

      Poista
  9. Oi vitsit, toi näyttää kyllä niin kivalta <3 Toi on niin tyttömäinen ja sun näköinen! Mahtuispa meillekin meikkinurkkaus :p Mulla on tällä hetkellä meikkipeili ja meikit eteisin kaapissa ja sieltä joudun ne aina nostaan esim. keittiön pöydälle, missä meikkailen. Vähän ärsyttävää, mutta eipä nyt tilaakaan muuhun oo :D

    VastaaPoista
  10. Oi vitsit mitä juttuja! Varsinkin toi pelikaappi, ihan äyttömän makee! Tollaisen vaaterekin mäkin olisin tänne halunnut, mutta makkarissa ei ole yhtään ylimääräistä tilaa, joten se jäi haaveeksi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän kiitän:) Tosiaan aika hyvä keksintö ja halusin ton peilin heti kun äiti oli bongannut sen Hong Kongin lehdestä ja näytti sen mulle:)

      Poista
  11. Kivan näköinen meikkinurkkaus! Kivoja yksityiskohtia ja tuo hajuvesihylly on makee! :) Minä meikkailen aina vähän missäkin, mutta paras paikka on vaatehuoneessa siihen suunnitellun pöydän ääressä..:D Hei teehän lisää tälläsiä kotipostauksia, tykkäsin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se mun hajuvesihylly on rakkautta! Joo sunkin vaatehuone on varmaan niin mahtava että kateus iskis;) Oij ihana kuulla että pidit, mä yitän saada tehtyä enemmän kotipostauksia:)

      Poista
  12. Tää sun nurkkaus on kyllä aivan hemmetin hyvännäköinen! <3 Ja hei tuo peili, siis kaappi mitämitä miten en tienny näin nerokkaasta keksinnöstä??? Kunhan pääsen muuttamaan niin tuollainen menee Pakko saada -listalle!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti:) Aij etkö oo ennen meillä tuota tajunnut? Mulla on ollut toi jo kun asuin porukoilla:DD

      Poista
  13. Tosi kivan näkönen vaikken ehkä osais itselle edes kuvitella tuollasta : ) Mulla on kaikki ängetty vessan kaappiin ja siellä mä koitan meikata ja laittautua, siksi en ehkä siit hirveästi tykkääkkään : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi paikka tekee paljon, mutta ei se vessassa paha ole jos on hyvä valo!:) Kiitos!

      Poista
  14. Miten ihana!! Miekin tahon! :D Niin kivannäkönen nurkkaus sulla <3 Kyllä tuolla kelpaa laittautua :) Ja vitsit tuo peili minkä sisällä säilytät koruja ynnä muita, on ihan huikeen kätevä!
    Haha mulla on niinkin luksusta laittautuminen, että yleensä istahdan lattialle pörrömaton päälle peilin eteen :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii ihana Roosa, paljon kiitoksia sinulle:) Kelpaa kelpaa, tosiaankin! No hei kyllä tuokin passais, mä haluaisin isot peilivaatekaapit mutta meillä ei ole sellaista:(

      Poista
  15. Olipa mielenkiintoinen & kiva postaus! :) Olisipa itsellänikin tuollainen kunnon laittautumisnurkka, itse meikkaan ja laitan hiukseni ihan vessan peilin edessä, haha :D Nuo Ikean lokerikot on varmasti tosi kätevät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauskaa että tykkäsit Tuuli, kiitos!:) Kyllähän nuo on, saa tavarat jollain lailla järjestykseen.

      Poista
  16. Oi eeeeei, en kestä kuinka ihanan näköistä! ♥♥ Olen haaveillut meikkipöydästä, mutta ehkä sitten joskus... Todella upeasti olet sisustanut nurkkauksesi ja tuossa varmasti aloittaa mielellään päivän kaunistaen itseään ;)

    VastaaPoista
  17. Vauu ihan mielettömän näköistä :0<33 huhhuh!! Yks on vähän panostanut ;))<33

    VastaaPoista
  18. paikaa asunnosta löytänyt. En myöskään Mikon takia pysty pitämään tavaroita esillä sillä ne olisivat jatkuvasti löytänyt uuden paikan kun Miko päättää "sisustaa" :D Meikkipöytä näyttää tosi kivalta ja olishan sellanen kiva omistaa jos olisi vaan tilaa. :D Toi peili on kyl kiva ratkasu ku saa korut kauniisti roikkumaan. Itse meikkaan aina vessassa..Paitsi kesällä menen aina ulos terassille niin ei jää vahingossakan rajoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voihan harmi:/ Tosiaan ulkosalla meikkaus olisi parhain vaihtoehto että näkee ettei niitä rajoja esim jää:) Kiitos kommentistasi !

      Poista
  19. Vitsi mikä ihana meikkinurkkaus sulla on<3 Noi vaaleanpunaiset yksityiskohdat sopii tohon ihan täydellisesti ♥_♥ Oot kyllä sellanen kaunotar, että en ihmettele että tarviit tuollasen oman alueen ;) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuaa ihanasti sanottu kaunokainen, kiitos tuhannesti;) ♥

      Poista
  20. Tää nurkkaus on kyllä mahtava! Ihana ois meikata ja laittautua kivassa paikassa eikä vessan peilin edessä :D ja kaikki jutut mätsää kivasti yhteen tässä!♡

    VastaaPoista
  21. Luin tän postauksen jo eilen kännykällä, mutta piti vielä päästä kommentoimaankin! :D Kuitenki naputtelin jo eilen kommentin, enkä vaan muista hehe! :D Tää oli tosi inspiroiva postaus! Mun hulluus meikkejä ja laittautumista kohtaan on kasvanu ihan älyttömästi ja toivon, että mun seuraavasta asunnosta löytyi tilaa tälläiselle laittautumisnurkkaukselle! Tuo näyttää ihan supermahtavalta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia ihanasta kommastasi taas Julia<3 Toivottavasti mahtuu seuraavaan asuntoosi tällainen corneri!;)

      Poista
  22. Toi hipoo täydelisyyttä!! Huhhuh, kyllä kelpaisi tuossa laittautua!:) Ja tuo peilikaappihan on hirveen kätevä:>

    VastaaPoista
  23. Ihana postaus ja miten kekseliäästi nuo hajuvedet esillä! :) Kauniita laukkuja ja tavaroita siulla on, sointuu hyvin yhteen tuo kokonaisuus. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ne ovat kyllä ihana sisustuselementti kuten joku jo mainitsikin ylempänä:) Kiitos!:3

      Poista
  24. Ompa ihana laittautumisnurkkaus. Mä oon haaveillut tuollaisesta rekistä, mutta meille ei taija sellasta mahtua, ainakaan vielä. :) Ja tuo peili, vitsi mikä unelma!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Harmi ettei rekki mahdu, mullakaan ei porukoilla asuessa mahtunut ja se oli harmi:<

      Poista
  25. Ompa kivan näköistä! Millon oot ajatellu tehdä sitä videoo? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla että pidät tästä ja että odotat videota:) Siinä menee vielä hetki, oon tosi epävarma siitä joten sen julkaisu on hankalaa. Lisäksi haluna kuvata sen kokonaan uudelleen. Olen pahoillani siitä että siinä kestää, haluaisin sen ulos mahdollisimman nopeesti ja täytyisi paneutua siihen joku päivä ihan kokonaan!:)

      Poista
  26. Tätä postausta mä odotinkin sulta! Tuo on minun unelmapöytä <3 Oivoi, pakko saada samanlainen. :D
    Ja mistä oot tuollaisen peilin löytänyt mihin saa korut laitettua ? En ole ikinä nähnytkään ja vähänkö on kätevä. Minulla on korut välillä ihan sikinsokin, kun niitä ei saa mihinkään kunnolla järjesteltyä niin tuollainenhan olisi ratkaisu pulmaan. Ihanalta näyttää kaikki <3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Jasmina ihanasta kommentistasi taas<3 Peili on Hong Kong tavaratalosta mikä on täällä Kuopiossa:) Kannattaa käyä tsekkaa ja ostamassa, ei ollut kallis, alle satkun se makso!:)

      Poista
    2. Tekisi mieli matkia ja ostaa kaikki sanat jutut, hah ;D♥ mut tuo peili on kyllä äärimmäisen kätevä !

      Poista