Sisällön tarjoaa Blogger.

My favorite smoothie

smoothie1

 Namnam tulin jakamaan teille mun vakkari smoothieni. Kyseessä on tosi helppo, aika perus resepti ja tätä on tullut kyllä ryystettyä monena monena aamuna.
Mä pidän kirpeästä enemmän kuin makeasta ja sen vuoksi vadelma on hyvä vaihtoehto. Banaani taas antaa vähän sitä makeutta kuitenkin sekaan. Tällä kaksikolla saa aikaan ihanan piristävän ja raikkaan smoothien, jolla on aina ihana aloittaa päivä!

smoothie2

Tosiaan tarvitset vain ja ainoastaan: 

 Yhden banaanin
Vadelmia oman maun mukaan
Maustamatonta jugurttia
Maitoa

Kaikki vaan blenderiin ja pistä pyörimään. Sekaan voi tosiaan lirauttaa vähän maitoa, jottei smoothie jää liian paksuksi.

smoothie3

Viime kesänä pakastin vadelmia paljon ja nyt loppui mun vatut pakkasesta, juuri tähän käytin viimeiset. Onneksi kesään ei ole pitkä aika enää, että saan vattuvarastot taas täyteen. 
Tässä kesällä olisi kuitenkin mukava maistella vähän erilaisempia smoothieita, olisi siis ihan mahtava juttu jos jakaisitte mulle teidän vakkarismoothie ohjeenne. Mulle uppoaa kyllä mikä tahansa hedelmä, niin ja jotkut marjatkin maistuu.

Minkälaisesta smoothiesta tykkäätte?
Kertokaa suosikkinne kommentissanne ♥

~ Kata ~

28 kommenttia

  1. Omnom kun näyttäää hyvältä :) oon tehnyt itse usein mansikka-banaani smoothieta, joten vattubanskuakin voisi kyllä testata! Yleensä heitän sekaan myös hieman kaurahiutaleita ja makeutta lisään parilla tipalla hunajaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mansu-baanania mäkin oon miettinyt mutta mansikka on enempi makea, en siis tiedä tykkäänkö :D No kokeilulla selviää! Kaurahiutaleita enkä hunajaa oo koskaan kokeillut, vois ainakin hiutaleita heittää:3

      Poista
  2. Simppeli ja herkullinen ohje! Mun smoothieista löytyy AINA banaania ja sitten lisäksi erilaisia hedelmiä eri variaatioilla. Ainakin näitä aineksia on löytynyt mun smoothieista: mansikoita, vadelmia, pinaattia, avokadoa, omenaa, kiiviä, mangoa, mustikkaa, päärynäsosetta ja eri makuisia skyrrejä (vanilija on lemppari) sitten tulee myös aina laitettua hiemam appelsiinimehua sekä maitorahkaa :) Smoothiet on suurta herkkua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi mäkin tykkään banaanista niin paljon että varmaan löytyy joka smoothiesta mitä teen.:') Pitäisi itekin tehdä enemmän erilaisia eikä aina tätä samaa. Tää on vaan niin helppo ja hyvä!

      Poista
  3. Hirvee smoothie himo tuli, eikä!!♥ mulla ei oo marjoja eikä mitään smoothie kamaa, nyyh....mutta aika samoista munkin smoothiet aina koostuu, jotain marjaa, jogurttia, vähän maitoo ja banaania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi ihana kuulla:3 Joo mullakaan ei kaapissa nyt oo mitään aineksia ja tekis mieli:<

      Poista
  4. ihanan näköistä <3 itse tein tänään mango-banaanismoothien, kiva aina kokeilla eri makuja & yhdistelmiä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä itse asiassa näin sen instassa ja katoin että nam. Mango on suurta herkkuani joten sitä ehdottomasti täytyy ostaa ja kokeilla!<3

      Poista
  5. Nam mitä smoothieta ja ihanan freshejä kuvia oot napsinu <3!

    VastaaPoista
  6. Ihanalle näyttää! <3 Joskus harvoin kun tulee smoothieta tehtyä niin marjoilla siinä tulee mentyä aika pitkälle :) Siskon kanssa kun tehtiin niin laitettiin banaania, mustaherukkaa ja ananasta ja kyllä oli hyvää! Mustaherukka on myös kirpakka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en itse niinkään mustaherukasta välitä vaikka on kirpakka, ei vaan maistu:') Muuten kyllä varmasti hyvä ♥

      Poista
  7. Nam! Mun lempparista löytyy mangoa, vadelmia, banaania, maustatonta jogurttia & (manteli)maitoa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kuulostaa siltä mikä iskisi täydellä muhunkin, mango-vadelma-banaani. Nam voi kokeilla!

      Poista
  8. Minulla on aina banaania, sitten yleensä laitan siihen avokadoa ja kiiviä ainakin, muita aineksia vaihtelen sitten aika paljon :) Mutta ehkä kiivi, banaani, avokado, ananas, appelsiini, mantelimaito(omenamehu ja babypinaatti yhdistelmä on suosikki <3 Hyvältä näyttää sinun smoothie ja maistui varmasti myös ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jasmina!:3 Äh moni käyttää mantelimaitoa, pitäisiköhän kokeilla sittn itsekin:D Mä tykkään tehdä jugurttiin:)

      Poista
  9. Nam! Kuulostaa hyvältä! :) Minä tykkään kans vadelmasta ihan hurjasti, mut tänä talvena mun vattuvarastot loppui jo joulun jälkeen..:D Vadelmasmoothien sijaan teinkin paljon viime talvena Mansikka-Kiivi -smoothieita, johon heitin vähän kaurahiutaleita joukkoon, toinen lemppari on puolukkainen smoothie! :) Kiva postaus ja alkoi tehdä mieli smoothieta! ;D ☆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho no sähän oot ollut nopeempi kuin mä! Hah mä tosin löysin/muistin vadelmani joskus hieman ennen joulua vasta, olin unohtanut ne sinne:'D Mansu-kiivi kuulostaa todella hyvältä kyllä, kaurahiutaleita täytyy kyllä kokeilla kun usea sanoo;) Kiitos, tosi onnsitunut pousti siis;)

      Poista
  10. Namm smoothiet on niin hyviä! <3 Mun lemppari on ollut jo pidemmän aikaa ananaksen & mangon yhdistelmä, mutta nyt rupes tekemään ihan sairaasti mieli vadelmasmoothieta!! ...mutta meillä ei oo vadelmia nyt... :''(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana että sain himon yltymään:') <3 Harmi vain ettei sulla oo vattuja:< Mango ja ananas kuulostaa hyvältä! Varsinkin jos kyseessä on tuore ananas:)

      Poista
  11. Nam miten täyteläiselle ja herkulliselle toi näyttää<3 8) Vadelmat on kyllä ihan mielettömän hyviä smoothieissa! Mun lempparit on kaikki kookosjogurtti-pohjaiset :) Ootko koskaan kokeillu tehdä, fruitieta? Nekin on herkullisia!<3 Yhdistelmä mansikkaa, banaania ja jotakin mehukeittoa toimii aina! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, älä muuta sano. Ne ovat suurta herkkua niin smoothiessa kun ihan silleensäkin! Fruitieta en oo tehnyt, mutta useasti Arnoldsilta kävin ostamassa nuorina aikoina sitä:')

      Poista
  12. Smoothie näyttää ihanan paksulta ja on varmasti hyvää. :) Mä käytän usein mustikkaa, banaania, avokadoa ja mantelimaitoa smoothieen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se olikin, oij sunkin ohje kuulostaa hyvältä!:3 ♥

      Poista
  13. tommonen perus smoothie on kyllä hyvää!! :)<3

    VastaaPoista
  14. Voi vitsit, nyt on kyllä niin monia smoothie- reseptejä luettu, että pakko kaivaa välineet kaapista ja aloittaa itsekin joku päivä herkullisella smoothiella. <3

    VastaaPoista
  15. Täydellinen smoothie!<3 Pitääkin joku päivä tehdä tollasta herkkua, varsinkin kun tuoreita vadelmia alkaa saamaan!:)

    VastaaPoista
  16. Kaikessa yksinkertaisuudessaan näyttä ja kuulostaa kyllä tosi hyvälle!! :)

    VastaaPoista