Sisällön tarjoaa Blogger.

Outfits: Winter and spring

Oikein ihanaa viikonlopun alkua jokaiselle! 
 Mun lomailu ja vapailu alkaa olla ohi ja painun illaksi töihin. Ensiviikko onkin sitten työntäyteinen mikä ei haittaa, päinvastoin. Palaan iloisin mielin töihin, hyvin levänneenä ja täynnä energiaa.

Kasasin teille menneitä asuja rinnakkain ja yhteensä kokonaisuuksia on taas tutut 12 kappaletta. Näytillä ovat talven vähäiset asut ja tuoreita kevään kokonaisuuksia. Valitkaahan suosikkinne, olisi mukavaa jos kertoisitte mulle ainakin yhden talven ja yhden kevään suosikkinne.

outfits1-3

Gold colors || Denim and frost || Cozy girl

outfits4-6

Gorilla coat || Shades of grey || Rawr

outfits7-9

Ripped jeans || Wear a scarf as a jacket || Spring look

outfits10-12

Feeling blue || Spring is in the sneakers || Yellow flash
 
Omia ehdottomia suosikkejani ovat 3, 5, 8 ja 12. Ne voisin pukea ylleni uudelleen ja uudelleen!

Mikä/mitkä ovat teidän suosikkinne? Miksi?

~ Kata ~

37 kommenttia

  1. 2 ja 12 ehdottomasti :)<33 aivan ihania asuja kata <3!! Paljon kaikkea pientä kivaa ykstiyiskohtaa jokaisessa asussa <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, 12 arvasin jotenkin päätyvän sun suosikiksi!:3 Jep, siitähän ne mun asuni yleensä kokoutuvat, nimittäin yksityiskohdista!;)<33

      Poista
  2. 3 ja 9 - rakastan viininpunaista :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij kiitoksia kommastasi, viininpunainen on kyllä munkin yksi suosikkini;) ♥

      Poista
  3. ooh tykkään kaikista nii paljon!! ♡ mutta 1 ja 8 ois sellasia jotka voisin koska vaan pukea päälleni ♡ sulla on niin ihana tyyli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla Roosa, kiitoksia paljon ♥

      Poista
  4. 3 ja 12 on mun lempparit! <3 ja miksi, noo eniten tyylillään miellyttää mun silmää ja sitä mihin vois itekin ehkä pukeutua :) kaikki on kyllä kivoja ja niin sun näköisiä asuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että voisit pukea nuo yllesi, mukavaa kun sulle löytyi yksi rento ja yksi vähän tyylikkäämpi kokonaisuus suosikiksi:3

      Poista
  5. Tuo 4 asu on aivan täydellinen. Kaiken kruunaa nuo arskat! <3 :) Mukavaa viikonloppua Kata!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tania, ihanaa että yhtä miellytti mun Gorilla tyyli;) Ja oikein ihanaa viikonloppua myös sinulle! ♥

      Poista
  6. Sulla on vaan niin ihastuttava tyylitaju! Omia lemppareita näistä on on 3,5,10 ja 12 ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää siis päivän piristys, kiitos tuhannesti kauniista sanoistasi! Ihana että löytyi noin monta lempparia:3 ♥

      Poista
  7. 3 on aivan ihana, värit sopivat niin kivasti yhteen ja tykkään erityisesti tosta neuleesta! Myös 9 ja 12 on ihan älyttömän ihania<3 Sulla on kyllä niin kivoja vaatteita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij kiitos paljon, ja ajatella että olin heittää tuon neuleen kirpparille! Onneksi en niin tehnyt, katumusta olisi ollut ilmassa:D

      Poista
  8. suosikkeja ehdottomasti 5 & 10!! <3 puss :*

    VastaaPoista
  9. Hmm, kylläpä sai taas valita niin upeita asuja kaikki!:) mutta kyllä tuo 1 ja 5 vievät voiton♥ ihana kaunokainen siellä♥

    VastaaPoista
  10. mun lemppareita on 6, 8 ja 12, aivan ihania kokonaisuuksia!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä arvasin että sä pidät varmasti asusta numero 8 koska voisin niin kuvitella samaisen tyylin sun yllesi Jenni! ♥ Kiitos:3

      Poista
  11. 12 on ehdoton ykkönen, 3 on myös ihana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi asu joka näyttää miellyttävän niin monia, ihanaa <3 :)

      Poista
  12. Mun silmään iskee 3 ja 10. Voisin itse pukea samanlaiset asut ylleni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 3 on kyllä asu jonka voisin niin nähdä sun ylläsi Heidi! Kivaa että tykkäilit ja kommentoit ihana <3 :)

      Poista
  13. 10 ja 12 ovat mun suosikit! Mutta niin kauniita asuja ovat nuo muutkin :)

    VastaaPoista
  14. Mun suosikki on nro 11, koska nuo housut on niin ihanan väriset <3

    VastaaPoista
  15. 9 & 12 on mun makuun aivan super tyylikkäitä!♥

    VastaaPoista
  16. 5, 7, 10 & 12! 5 on ihanan rauhallinen sävyltään, harmaa on ihan upea väri ja korut pääsee hyvin esille ♥ 7 poikkeaa kivasti muista ja on ihan mahtava. 10 koska sininen käy blondille tosi kauniisti ja asu on muutenkin nätti ♥ ja 12 koska Jeffreyt ja ihana kevätkeltainen ♥

    VastaaPoista
  17. Ihania! Omat lempparit on 7 ja ehdoton 10! <3

    VastaaPoista
  18. 3, 7, ja 8 on ehdottomasti mun lemppareita, mutta ei hyvä päivä sinua kun näytät jokaisessa niiin hyvältä! ♥ Oot niin upea Kata, sun päällä vaikka roskasäkki näyttäis hyvältä! :D

    VastaaPoista
  19. Ihailinkin tätä jo aiemmin mutta en päässyt kommentoimaan, joten nyt piti palata näitä asujasi vielä uudestaan ihailemaan! :) Olen kehunut sinun tyylin jo sataan kertaan, mutta täytyy nyt vielä sadannenyhden kerran peukuttaa sille! Osaat niin kivasti yhdistää vaatteita keskenään ja omaat ihan spesiaalin stailaustaidon ♥ 3 on oma lempparini näistä, jos yksi pitäisi vain valita ja tuon olisi juuri sellainen minun tyylinen asu! Haluan tuollaisen paidan niin saan matkittua sua ;) hhaah. 5 asussa on jotenkin ihana värimaailma ja nuo huulet on piste iin päälle. Oot sinä Kata vaan niin upea nainen, ulkoa ja sisältä ♥ Toivottavasti nähdään taas pian !

    VastaaPoista
  20. Vitsi mä rakastan sun hiuksia, ihan täydelliset! Ei sillä, on nää asutkin upeita, niitähän tässä kai piti kommentoida eikä hiuksia. :D 3 ja 6 on mun suosikit, vaikka kaikki on kyllä kivoja. Hauska, kuinka monipuolisia asuja oot luonut.

    VastaaPoista
  21. 7 on suosikki:)<3 t.Jani-75

    VastaaPoista
  22. 5, 7 ja 12 on ehdottomasti mun lempparit!<3 Täytyy kyllä taas kerran sanoa, että on sulla vaan mimmi niin hyvä tyylitaju♥

    VastaaPoista