Sisällön tarjoaa Blogger.

Navy blue coat

outfit
 Sunglasses - Guess
Coat - Stradivarius
Knit - Pull&Bear
Top - BikBok
Jeans - Pull&Bear
Shoes - Guess
Bag - Michael Kors
outfit1

Halusin tulla esittelemään teille mun rakkaustakkini, mun piti ensin julkaista Lontoon ostospostaus, mutta äkillisen mielenmuutoksen johdosta tämä torstai olikin hyvä päivä asupostaukselle! Oon melko uusissa kuteissa - takki, neule, farkut ja laukku ovat Lontoon ostoksia. Tässä siis esimakua ostoksistani.

navybluecoat
details

Ihastuin jo viime syksynä tämän malliseen takkiin, H&M:llä oli silloin pitkään myynnissä ihana vaaleanpunainen yksilö ja mukaanhan se olisi lähtenyt jos kokoja rekistä olisi löytynyt. Niinpä ajatus tällaisesta kevättakista jäi talveksi muhimaan mieleeni.

Lontoossa mulla oli tähtäimessä tällainen pastellin sävyinen tai valkoinen takki, mutta Stradivariukseen mennessä olikin ihan eri ääni kellossa. Peilailin pitkään tämän ja kirkkaankeltaisen välillä, pitkän pähkäilyn jälkeen päädyin kuitenkin tähän vähän hillitympään väriin. Oon muutenkin hurahtanut laivastonsiniseen, joten tämä oli täydellinen valinta takkikokoilmaani. Keltainen jäi tosin harmittamaan, olisi pitänyt ostaa sekin!

knit
knit2

Olin myös ihaillut useaan otteeseen tämän tyyppistä neuletta, oon törmänny tähän niin blogeissa, instagramissa kuin muuallakin netin maailmassa. Lähti tämä miettimättä mukaani sovituskoppiin ja sieltä kassalle.

outfit4
outfit3
outfit2

Kamala virhe muuten tuo sukkien pilkottaminen kengistä, ilmat ovat kuitenkin melko viileät ja mun varpaat paleltuu helposti:'D Lämpöisillä keleille ei todellakaan noin.

Mitä mieltä olette takista ja neuleesta?
Entä mielipiteenne kokonaisuudesta?

~ Kata ~

43 kommenttia

  1. Oi, onpa aivan ihana toi takki <3 Sopii tosi hyvin sulle ja noihin kultasiin koruihin! :) Kokonaisuus näyttää siis todella hyvältä! Noi farkut on myös ihanan väriset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Katri! Tuon värisiä farkkujakin oon metsästänyt jonkin aikaa ja hienoa että törmäsin niihinkin;) ♥

      Poista
  2. Aivan ihana asu, upea takki ja kokonaisuus on mielenkiintoinen, mutta kuitenkin rauhallisen tyylikäs! Tykkään kovasti ja varsinkin tuo takki on sellainen, minkä kelpuuttaisin itsellenikin.... <3 Kaunis olet näissäkin kuvissa ja siun tyyliä on ihana seurata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kommenttisi piristi mun päivää taas ihan superisti, ihana kuulla että tyyliäni on ihana seurata >_< ♥♥ kiitti hirveesti Milla <3

      Poista
  3. Ihana tuo takki! Toki niin kyllä kaikki muutkin osat asusta. Hirmuisen tyylikäs look, tuon neuleen voisin hyvinkin kuvitella omaankin kaappiini ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia Johanna:) Nuo tmän tyyppiset neuleet taitaa olla nyt monilla mielessä;) ♥

      Poista
  4. Aivan ihana takki ja tuo laukku!! <3 Kokonaisuus toimii myös hyvin!:)

    VastaaPoista
  5. EIKÄ! Ihan täydellinen takki! <3 Haluunhaluun! Oot taas niin kauniina :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää kiitän Roosaa! Ihana kaunokainen myös siellä;)<3

      Poista
  6. En kestä sun tyyliä! Niin ihana takki ja varsinkin tuo MK:n laukku! ♥ Mäkin sorruin Münchenin matkalla shoppailemaan Michael Korsia, mutta ei niihin voi koskaan mennä rahaa hukkaan! :D Nyt kun mulla on aikaa, niin on pakko lueskella noi sun Lontoon postaukset läpi. Haluisin niin itekin päästä käymään siellä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi miten ihana kommentti Kata, samaa voisin sanoa kyllä sunkin tyylistäsi:D Ei todellakaan voi, mullakin oli kädessä MK:n kukkaro ja pikku laukkukin pariin otteeseen, ensikerralla ehkä sitten ne molemmat ison laukun sijaan;) Toivottavasti nautiskelit myös Lontoon postauksistani:3 ♥

      Poista
  7. Oi tästä asusta ja kokonaisuudesta tykkään ihan hurjasti!!! :) Sopii sulle myös tosi kauniisti, ja aivan ihania löytöjä Lontoosta!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pauliina, hurjan ihana kuulla:3 ♥

      Poista
  8. Toi takki on tosi kaunis! :) Tykkään kyllä koko asusta muutenkin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Maya, mukava että on mieleesi tämä:)<3

      Poista
  9. Tuon tyylistä villistä oon itsekin monesti ihaillut! Upea kokonaisuus ja upea nainen siellä ;)♥

    VastaaPoista
  10. Ää, en kestä! jos olisin saman kokoinen ku sä, niin ryöstäisin tuon takin ja neuleen :D kivoja kuvia kans :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Heidi, sait hirmu hymyt mun huulilleni taas:D Kiitoksia kaunis ♥

      Poista
  11. Nyt kyllä iskee tämä asu ihan täysillä!!! Siis olet niinkuin joku hollywood kaunotar!! <3 <3 Huh sentään! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääää mikä kommentti taas >_< Mulle on aikaisemminkin sanottu että näytän ihan joltain julkkikselta joissain asuissani:') Mitenkä hauska ja ihastuttava kuulla jotain tuollaista, ihan totta ♥

      Poista
  12. Iiiihana takki! Olen haaveillut juuri ton tyyppisestä takista täksi kevääksi ja annan ihan täydet pisteet tuolle sun takille :) <3

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi toivottavasti törmäät johonkin samantyyppiseen jos et Pull&Beariin eksy:)

      Poista
  13. Eikää, ihan minun unelma ♥ Sulla on niin hyvä maku ! Tosi ihanat kuvat kaunotar:*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin, ihan tykästyin tähän asuuni vaikka itse sanonkin! Sullakin on siellä kaunotar ihan todella ihana maku ja silmää pukeutua;)

      Poista
  14. Ei haittaa sukat ei, tää on täydellistä täydellisyyttä, mulla ei nyt sanat riitä! Oot niin upea nainen! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwws Jenniina, oot aina niin ihastuttava kommentoija, oot itse upea pakkaus ♥

      Poista
  15. Aivan ihana asu! Etenkin tuo takki kiinnitti huomioni, sillä itsekin olen etsiskellyt vastaavanlaista ja tuo sinun on kyllä todella upea! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Takki olikin vähä niinkuin postauksen pääpaino ♥ Mukava siis että se kiinnitti huomiosi, kiitoksia paljon kommentistasi:)<3

      Poista
  16. Olipas täydellinen asu! Tollasta oon vähän yrittäny ettiäkkin ja tässähän se oli! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih ihastuttavaa kuulla jotain tälllaista, tässä se tosiaan on;)

      Poista
  17. Kata VAU!<3 ihan täydellinen asu sanoisinko! :D itse olen tällä hetkellä täysin rakastunut tummansiniseen, ja siun päällä se näyttää tosi hyvältä!! :) kaunokainen♥ :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuuli tuhannet kiitokset taas sulle ♥ Tummansininen niin ihana väri munkin mielestä, vaatekaapin ykkönen!

      Poista
  18. Ihanaa tulla lueskelemaan sun postauksia pitkästä aikaa! Mutta ääääks kuinka upea kokonaisuus ja tuo takki!!!! ♥ Nyt on mun vuoro olla kateellinen sun takista :D Tuo malli on todella ihana ja tuo väri on tottakai myös todella upea ♥ Muutenkin koko asukokonaisuus on ihan kymppi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippuihana kuulla että nautit mun pousteista! Hahah mä edelleen kuolaan sen sunkin takin perään, tää nyt oli pieni lohduttaja mulle;) Sä se oot aina yks kympin nainen mun mielestä ♥

      Poista
  19. Ihana tuo takki! Sopii vaaleen tukan kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, tummansininen tosiaan sopii hyvin blondin kutrin kanssa:)

      Poista
  20. Oijoi, nyt on kyllä just sun näköinen takki! :) Ihanan mallinen ja tuo väri pukee sinua tosi hyvin! Ja hei, ihana tuo uus laukku! ;)♡

    VastaaPoista
  21. Vautsi vauu mikä mimmi :00<3 ei voi muuta sanoa!! Upeaa katsottavaa!! Ihan huippu asukokonaisuus<3 iskee muhun kyllä ihan täysin!! Tuun varastaan tuon takin itelle! Oikeasti aivan ihana<3

    VastaaPoista
  22. Mulla taitaakin olla se sun kuvailema vaalenpunanetakki, se on kyllä niin nätti. Kuten myös tää sininenkin yksilö, aivan ihana!! ♥ Ja sulle sopii niin hyvin sininen väri ja asu kokonaisuudessaan on ihan täys kymppi, ihana!! ♥

    VastaaPoista
  23. Vitsi tuo takki sopii ihan täydellisesti yhteen sun vaalean tukan kanssa <3 Im in looooveee 8)
    Oon itekkin hurahtanut laivastonsiniseen sävyyn nyt keväällä ja etenkin valkoisen raidan kanssa se on niiin hyvännäköinen :)

    VastaaPoista