Sisällön tarjoaa Blogger.

Double denim

outfit
Jacket - H&M
Denim shirt - H&M
Bag - Guess
Belt - H&M
Jeans - Dr. Denim
Heels - Jeffrey Campbell
outfit5

Miten on nyt mahdollista että pari kertaa kun haluan lähteä asukuvailemaan ja mulla on siihen hyvä tilaisuus, niin taivaalta tulee vettä tai räntää? Kuten näissäkin huomaatte, satelee taustalla vähän rännän tapaista shittiä.
No tällä hetkellä siellä tulee LUNTA! Ei hemmetti, justiinsa kun on päästy siihen kevään makuun ja kevätpukeutumisen inspiraatioon. Taitaa jäädä tämän päivän asu sitten kuvailematta.

outfit6

Anyway, kavoin kaappien kätköstä tämän paidan, jota en oo oikein osannut käyttää koskaan. Myös vaaleanmpana versiona tämä paita multa löytyy. Molempien denimien kanssa mulla on vaan ollut sellainen ongelma etten ole osannut koota niiden ympärille asua, jossa mä viihtyisin. Tämä on tosi onnistunut kokonaisuus, sillä mä viihdyin tässä asussa!

outfit2

Multa löytyy harmittavan vähän tuollaista ruskeaa asustetta (tsekkaa vyö!) sillä tämän vähän tummemman sekä sen vaaleamman denimin kanssa tuo ruskea käy ihan itkettävän hyvin. Nyt mä aion ehdottomasti haalia tullaista ruskeaa itselleni. Laukku, hattu ja kengät tätä sävyä eivät olisi pahitteeksi.

outfit3
denim

Tämä on aika harvinainen asu multa. Mun tyylini koostuu lähinnä aina monista yksityiskohdista ja sen semmoisesta, mutta välillä vaan yksinkertaisuus on kaunista. Tosi harvinaista että edes viihdyn yksinkertaisissa asuissa!

outfit4

Mitä olette mieltä tästä simppelistä denim tyylistä?
Viihdytkö sinä yleensä enemmän yksinkertaisessa vai vähän monipuolisemmassa asussa?

~ Kata ~

35 kommenttia

  1. Tosi kiva asu!:) ruskea käy kyllä hyvin farkun kanssa!

    VastaaPoista
  2. Oi tykkään! <3 Rakastan farkkupaitoja ja mulla on sellainen tuota hieman vaaleammassa sävyssä ja sitä oon pitänyt niin urakalla, että oon ottanu vähän taukoa! :D Mä viihdyn sekä yksinkertaisessa, että monipuolisessa asussa, mutta nyt kevään aikana oon jostain syystä pukeutunut todella simppelisti ja rennosti! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos Julia! Farkkupaidat ovat kyllä kivoja, pitäisi useammin käyttää niitä. hkä ähän isompi ja pehmeällä kankaalla olisi mukavampi olla kuin näissä tiukoissa jne.:) Keväällä mä taas oon heittänyt päälleni enemmän tavaraa, tämäkään ei sinänsä rento oo, kun korot tuovat ryhtiä ynnä muuta:)

      Poista
  3. Vau Kata!♥ näytät ihan älyttömän hyvältä noissa kuvissa, tosi kiva asukokonaisuus! :) itselläni taitaa olla tuo sama farkkupaita jossain kaapin perukoilla myös, ainakin näyttää sen verran tutulta..;) ja herranjestas noissa koroissa ja korkeavyötäröisissä farkuissa jalkasi näyttävät niin pitkiltä ja siroilta, olet upea!! <3 :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia Tuuli, hih ihana että jollain lailla saan siis pituutta huijattua itelle;) Tosin meidän sukuun nähden mulla on tosi pitkät kintut vaikka oonkin pikkusen koossa:D Kiitos vielä upeus, oot aina niin ihana kommaaja <3

      Poista
  4. Mä oon ihan rakastunut double denimiin! Tosin mun versio on vielä yksinkertaisempi, mulla on yleensä vaan conssit ja joku sormus farkkupaidan ja farkkujen seurana... Joten tää farkku&farkku-asu kyllä kolahti tänne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla Anni, sulla tosian voin kuvitella vähän yksinkertaisemman double denim lookin. Ei paha oo Converset tällaisen asun kanssa, tosin vähän rennompi denim paita saisi olla niiden kanssa:3

      Poista
  5. Vau, sie oot kyllä upea nainen! <3 Aivan ihana asu ja miten naisellinen tyyli! Inspiroiva olet ehdottomasti, aika nopeasti olet päässyt miun lempparibloggaajiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mitäääh ihanaihana kommentti, kiitos tuhannesti Milla! Tuollaista on aina mahtava kuulla että on jonkun lemppareissa blogien suhteen<3 Niin oot kuules säkin yksi mun lempi blogitytyleistä ♥

      Poista
  6. oi mikä ihana asu, en oo ennen tykänny tupladenimistä mutta tää asu on ihan huikee!! ♥ sopii sulle tosi hyvin, eikä tupladenim näytä ollenkaan hassummalta :') eeheheh täälläkin ihan paskat kelit, onneksi nyt alkaa pikkusen aurinko paistaa kun lähetään approilemaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih mäkään en oo ennen oikein tykännyt mutta nyt tuli kokeiltua ja onneksi kokeilin;) Kiitos vielä ihanainen ♥ Täälläkin eilen onneksi loppuillasta vähän pilvet rakoili :)

      Poista
  7. Oi, on kyllä taas ihana asu ja kaunis sinä!! :3 Iskee muhun! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaunokainen, sä isket aina muhun ♥♥ :3

      Poista
  8. Tykkään kyllä, tosihyvälel näyttää asu!:) Tuplademin on oma lempparini, joten tää näyttää tosihyvälle, plus tuo takki sopii tosikivasti asuun ja korot!

    VastaaPoista
  9. vauuuuu ihana Kata ! tykkään kyllä kovasti tuosta farkkuasusta<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä se ehkä toit tähän asuun vähä inspistä mullle Paula, joten isot kiitokset sulle ♥ Tää olis pitänyt muuten mainita mun postauksessa ihan!! Nyt vasta muistin:'(

      Poista
  10. NIIN TÄYDELLINEN! niin kuvat kuin asu kuin tyttökin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä toinen täykkäri, nimittäin Roosa;) <3

      Poista
  11. Todella upea asu! Tuo farkkupaita on tosi kiva, mutta ennen kaikkea kiinnitin huomioni noihin upeisiin kenkiin! Tosin itse en uskaltaisi tuollaisia jalkoihini laittaa, kun en kuitenkaan osaisi kävellä niillä :D Mutta näytät todella upealta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Henna:) Joo nämä kengät vat mun silmäteräni jos noin voisi sanoa:D Näill on itse asiassa helpompi kävellä kuin matalilla, usko poies! :D kiitti vielä kerran <3

      Poista
  12. Vautsi, tosi ihana asukokonaisuus <3 Näytät nois kengis ja farkuis oikeen kunnon pitkältä kaunottarelta! :)

    VastaaPoista
  13. Ompas muuten ihan mielettömän ihana asu!<3 Ja kaunis sin' :-* Kyllä muuten matchaa toi ruskea farkun kanssa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ja eikös mätsääkin;) ♥

      Poista
  14. Wau miten timmi mimmi ♥! Ihana asu! Multa löytyy tuo sama vyö :) näyttää tosi hyvältä noin! ♥ Montako kehua tähän saa laittaa vielä? ;)♥ Ja nuo Jeffreyt... itken niin kun täällä oli noita alennuksessa ja just mun koko oli loppu ja mulla ei oo mitään korkoja mukana täällä... hölmö minä! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mä oon tämmönen pötkylä vailla lantioo:'D Saat kehua monta kehua jos tahdot;D ♥ Voi että mäkin haluun Jeffrey kengät alesta! Sun täytyy bongailla muista kaupoista josko ois aleja ja kokoja;) ja onhan niitä muitakin korkoja kuin Jeffreyt;))

      Poista
    2. No joo on, varasin tänään itelleni niin kalliit korot että mulla ei oo ikinä ennen ollut niin kalliita kenkiä tai jos on ollut niin oon maksanut niistä vaan alehinnan enkä sitä kallista lähtöhintaa... oisinko oikeesti voinut rakastua joihinkin alekenkiin pliis? :'''D Taitaa jäädä merkkilaukku ostamatta tällä menolla :D

      Poista
  15. Sininen farkkukauluspaita ja mustat farkut sopii aina <3 nättinä oot ollu taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih nämä on tummansiniset farkut:) Mätsää hyvin, kiitos ♥

      Poista
  16. Tupladenim toimiii ♥ Mä tykkään, että asu on muuten aika simppeli, mutta siinä on sitä jotain kivaa jujua. :) Sä olet tyttö niin hoikka ja kaunis! :)

    VastaaPoista