Sisällön tarjoaa Blogger.

Things are better in black and white

Oon viime syksystä asti koonnut kivoja, ennen julkaisettomia kuvia eri asuistani ja päätin julkaista ne teille mustavalkoisessa muodossa ihan näin vaihtelun vuoksi. Välillä muutakin kuin pelkkiä värejä, vaikka pidän värikkäistä kuvista paljon!

Oon monien blogeista bongannut postauksia, joihin bloggaajat ovat kirjoittaneet parilla sanalla asioita, joista ovat tällä hetkellä iloisia tai kiitollisia. Ai että ne ovat mieltä piristäviä ja saa mulle ainakin positiivisen fiiliksen. Ujutin nyt sekaan pari sellaista, ihan vaan mieltä piristämään.

blackwhite

~ Viikonlopunvietto porukoiden luona kaikessa rauhassa. Töissä kyllä tuli käytyä niin perjantaista sunnuntaihin, mutta muutoin "koti-viikonloppu" vanhempien luona oli ihanaa pitkästä aikaa.

details4

~ Saan tänään Roopen kotiin, hän vietti viikonlopun Suomussalmella. ♥

 ~ Tulevat neljän päivän vapaat. Voi että mulla on taas ihania suunnitelmia niille. Aion ainakin käydä pitkästä aikaa mummini luona vaihtamassa vähän kuulumisia. Ja tietysti yksi päivä omistettu siskonpojalle ja siskolleni!

details

~ Ollaan Roopen kanssa aloitettu Netflixistä nyt Pako sarja (paremmin jotkut ehkä tuntevat sen nimellä Prison break) ja voi vitsit että oon koukussa. Ihan huikeeta katsoa ja muistella kun sitä tuijotti telkkarista yhtä jännittyneenä vuosia sitten.

ugg2

~ Olen todella iloinen, että oon tavannut Marian  ja Jasminan. Haluaisin yhteisiä päiviä vaan koko ajan enemmän ja enemmän heidän kanssaan.

~ Salilla käynnin aloittaminen, ihanaa! Toivottavasti saan melko säännöllisesti käytyä, tuo niin energisen ja paremman fiiliksen. Ja ehkäpä siellä saa vähän purkaa sitä pa**aa fiilistäkin.

detail1

~ Kolmisen viikkoa ja tämä tyttö lähtee Lontooseen, ai että mä odotan Suomesta pois pääsyä! Pääsen Saijan luokse karkuun Suomea, joka tällä hetkellä kyllästyttää mua melko paljon.
Tästä reissusta mainitsen ehkä ensimmäisen kerran blogissani nyt, instagramissa mua seuraavat tämän jo tiesittekin ellette oo missanneet mun fiilistelyäni siitä.

outfit2

~ Vanhojen biisien kuuntelu. Ja se muuten laukaisi tämän mun inspiraation kirjoittamiseen, aika ihanaa kun kirjoitus luistaa eikä tarvitse pysähtyä miettimään sen kummemin mitähän sitä kirjoittaisi!

~ Tulevat synttäribailut, järkkäämme tuplat ystävien kanssa ja siitä lisää luultavasti sitten myöhemmin. Toivonmukaan saamme järkkäilyt ensiviikolla käyntiin, oon tosi innoissani jo järjestelyistäkin ♥

outfit

~ Kevät. Se kevään tunne tiedättekö? Ja voi tätä kevätpukeutumista ja sitä insiraatiota... ♥

ugg

Tässä hieman erikoisempaa postausta mitä multa yleensä näkee. Ja erilaisia pousteja multa todennäköisesti lisääkin luvassa, stay tuned! 
 Ja oikein ihanaa naistenpäivää kaikille naisille! ♥

Mitä mieltä olitte tästä hieman erilaisemmasta postauksesta?
Entäpä kuvista, mikä on suosikkisi?
  
~ Kata ~

17 kommenttia

  1. Nämä mustavalkoiset kuvat on tosi kivoja aina välillä!! <3 Ihana postaus idea! Jotenkin mun silmiin osui ja uppos toi viides kuva! :)

    Mekin ollaan ystävän kanssa järkkäämässä tuplasynttäreitä ;) Paljon hauskempaa yhdessä, kun yksin yrittää mitään säätää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Roosa ♥ Joo tosiaan onhan se hauskempaa ja järkkäilyt sujuvat sitten paremmin kun on useampi käsi:3

      Poista
  2. Aivan ihania postauksia taas on ollut, oon lukenut jokaisen, mutta kommentoimatta. Pakko nyt kommentoida siispä :). Ihania lomakuvia postauksissa ja kaikenmaailman herkkuja Hard rock cafeineen. ää! Ja ihana blogitapaaminen ja se punainen päivän asu, ihan mieletön! Sä se osaat loihtia niin ihania päivän asuja! tämänkin postauksen kuvat hienoja ja suosikkini on tuo nahkarusettikuva<3. Äääh mäkin niin kyllästynyt Suomeen. Pidä ihanaa Lontoon matkalla<3 niitä postauksia taas vaihteeksi sit odotellen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiiiitos PALJON:3 Ihanasti nousi hymy huulille lukiessa sun ihanaa kommenttiasi, hihi pidän ehdottomasti kivaa siellä. Vielä olisi jäljellä Teneriffan poustejakin parisen kappaletta, toivottavasti ehdin julkaista pois alta ennen Lontoota;) Tietysti ehdin!

      Poista
  3. ihana postaus Kata<3 tuli jotenkin tosi hyvä mieli tätä lukiessa :) mustavalkoiset kuvat näyttää tosi kivoilta, ihania nuo kaikki :*

    VastaaPoista
  4. Upeita yksityiskuvia kata!!<3 nää yksityiskohtakuvat asuista on niin meidän juttu ;)) kiva postaus idea ja mustavalkokuvat tuo kivaa vaihtelua :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No äläpä muuta sano ihanuus, meidän pitäisi yhdessä päästä kuvailee, tulisi varmana miljoonia detailejä;D ♥

      Poista
  5. Vastailin äsken oman blogin puolella sun kommentteihin, ja kävisin taas täällä sun blogin puolella, oon sitä silloin tällöin ennenkin käynyt katsomassa. Tämä postaus oli tosi kivaa vaihtelua tavallisille asupostauksille :) ja nyt mun on ihan pakko kysyä, kuinka monta Guessin laukkua sulla on, hihi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi oikein kiva kuulla Anniina:) Apua hahah ihana kysymys:D♥ Onhan niitä kertynyt jonkin verran jo tässä vuosien aikana, en oo laskeskellut:D Tusina?::)

      Poista
  6. Tykkään mustavalkokuvista itse ihan hirmuisesti ja niitä asunnostakin löytyy. Tarkotus olisi käydä teettämässä pari isompaa mustavalkokuvaa vielä tauluiksi :P Mun lemppari on näistä tuo rusetti ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mustavalkoiset maisemakuvat ovat mun sydäntäni melko lähellä ja niitä tauluja tulee haalittua asuntoon varmasti sitten myöhemmin enemmänkin;) Voi kiitosta ♥

      Poista
  7. Ihania kuvia <3 Tälläsiä positiivisa postauksia on aina mielyttävä lukea :) Oot niin ihuna <3 Hyvää naistenpäivää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano, saa omankin mielen virkeämmäksi eikö totta, kiitos ihana ♥ :)

      Poista
  8. Olipas ihana postaus!:) Mustavalkoiset kuvat on niin ihania<3

    VastaaPoista
  9. Nää on kyllä oikeasti kivaa vaihtelua välillä, taas ihania inspiskuvia<3 Niin ihanaa, että pääset pian Lontooseen :) Mäkin odotan Pariisin matkaa innolla ♥_♥

    VastaaPoista
  10. Ihana postaus ja oli kivaa vaihtelua värikkäiden kuvien sijaan laittaa mustavalkoisia. Ihania yksityiskohtia ♥

    VastaaPoista