Sisällön tarjoaa Blogger.

Gelnails ~ February&March 2015

Ihanaa tiistai-iltaa! Helmikuun geelilakkaukset jäivät multa kokonaan julkaisematta ja ihan vain siksi että ehdin taiteilemaat vain yhdet. Yhdistin siis tähän helmi- ja maaliskuun lakkaukset, kertokaahan taas mielipiteenne lakkauksista ja kertokaa suosikkinne näiden kolmen joukosta!
nails2
nails3
Helmikuun ainoat geelilakkaukset, sähäkän pinkkiä/purppuraa ja mustaa.
pinknails1
pinknails2
Nämä ovat ehdottomasti suosikki lakkaukseni koskaan, nämä myös onnistuivat parhaiten!
whitegold
whitegold2
Tämän hetken suosikki väriyhdistelmät kultainen ja valkoinen. 

Ainiin, päivittelen blogini fb-sivuille jonkin verran tämän hetkisestä Lontoon reissusta ja mua ja mun touhuja Lontoossa voi seurata myös instagramissa @kataaz. Tykkäilkää ja seuratkaa!

Suosikkinne näistä on..?;)

~ Kata ~

28 kommenttia

  1. Noita keskimmäisiä oon ihaillut sun kuvista jo aiemminkin -mulle kans! ;)

    VastaaPoista
  2. Oi nuo viimeiset on ihkut <3 On nuo kaikki kyllä sieviä :)

    VastaaPoista
  3. Apua!! Kaikki kynnet ovat niiiin herkullisen ihanat etten pysty es päättä mitkä on parhaat! Itse vkloppuna laitaan omia kynsiä pitkästä aikaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij kiitoksia paljon, eikö kynsien värkkäily olekin ihanaa;)

      Poista
  4. Mun lempparit on ehkä noi viimeiset, aaah mä niin rakastan kultaa <3 8) Ja hei, oon ihaillut myös sun igssä olevia matkakuvia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä, kulta se vaan on ihanaa ::) ♥ Oi kiitooos:3

      Poista
  5. oii aivan ihania <33 nuo keskimmäiset on kuitenkin näistä ehkä eniten mun mieleen :)<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä jotenkin Emilia arvasin! ;D <3

      Poista
  6. I really love this your post, because everything is so beautiful!
    You did a great job! Wait for a new one!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh thank you Diana, hope you like the next one too;) ♥

      Poista
  7. oi vitsit, kaikki kynnet ovat aivan ihania!<3 en osaa päättää noiden ensimmäisten ja toisten väliltä :D

    VastaaPoista
  8. Voi vitsi miten ihania kynsiä taas! <3 Mun lempparit on ekat, koska pinkki pinkki pinkki! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä jotenkin arvasin että joko toiset tai ekat iskee suhun, koska pinkki;) <3

      Poista
  9. OI niin ihanat nuo pinkit! Mäki haluuuuun :D

    VastaaPoista
  10. Hienoja on kaikki, tokat kynnet on mun suosikit! :) Tollaset kun saisi itsellekin<3

    VastaaPoista
  11. Kultavalkoiset on mun lempparit ! :)) Ihana tuo uus banneri ! <3

    VastaaPoista
  12. Aivan ihania kynsiä, äää tahdon itsellenikin tuollaiset! Keskimmäiset on todella upeat ja ensimmäisten väri iskee ja lujaa muhun ♥ Oot sä kyllä taitava :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Ellanoora, asuttaispa lähekkäin niin tekisin sulle mielelläni! 8)

      Poista
  13. Kaikki on tosi ihania, mutta kyllä mää laittasin noi viimeset jos saisin valita. Ihanat ♥ On ollu kiva seurata sun matkaa sieltä Lontoosta, muistahan nauttia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kiitoksia Jenna! ♥ Kiva että oot tykännyt myös seurailla kuviani Lontoosta:3

      Poista