Sisällön tarjoaa Blogger.

Instagram lately

Puhelimen kuvien pousteja multa on ennenkin tullut, mutta tämä taitaa ehkäpä olla blogihistoriani ensimmäinen pelkkien instagramkuvien postaus! Nykyään melkein kaikki kuvat mitä kännykällä räpsin, päätyy instaan. Mun kamera on huonontunut puhelimessa ihan pirusti, kunpa kohta saisin vaihdettua astetta uudempaan tuon mun ikivanhan iPhone 4S:n.
coffeeetc
Ystäväisen kanssa kahvittelua || Uusi muumimuki, kiitos mukista äiti ♥ || Tarun synttäreitä juhlistamassa BowlD1inerissä skumpan ja naposteltavan kera || Arjen pieniä iloja, kuten The Body Shopin Honey lipbalm
food
En olekaan tänä vuonna maininnut, vietimme Roopen kanssa kolmatta vuosipäiväämme 20.1. mutta molemmat olimme töissä, joten kävimme syömässä sen kunniaksi kiinalaisessa perjantaina 23 päivä. Reissu läheni, joten päätimme juhlia sitten siellä enemmän meitä || Perjantai-iltana nautimme myös vohveleista || Blogimiitti herkkuna toimi BowlD1nerin hamppari || Tortillalounas, nam!
pics
Rauhallista iltaa siskon luona korttia pelaten || Blogimiitti herkkuja Make up Storessa || Kauniin pakkasen ihailua ulkosalla, hyrrr mikä kylmyys || Ja kauniin auringonlaskun ihailua sisältä käsin
style
Yhden illan lookia, mitäs pidätte? || Kynnet täynnä meren sävyjä ♥ || Blogimiitin asusta pieni detail || Toisen illan look, mä niin rakastan hiuskoruja kuten varmaan huomaatte!

Mut löytää instasta @kataaz

Mitä piditte tästä hieman erilaisemmasta postauksesta? 

~ Kata ~

18 kommenttia

  1. Mä tykkään näistä instagram-postauksista, näistä saa aina kivan katsauksen siihen mitä kaikkea viime viikkojen aikana on tapahtunut :) Hiuskorut sopii sulle tosi hyvin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla Linda ♥ Kiitti tuhannesti:3

      Poista
  2. tällaiset kollaasipostaukset on aina kivoja, vaikka instassa siuta jo seuraankin :) vitsi miunkin pitäisi ostaa jo uusi kännykkä, varmaan instaakin tulisi päiviteltyä useammin kun ei olisi niin huonoa kameraa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo munkin mielestä on kiva tällainen kollaasikatsaus aina vaikka seuraileekin instassa ja tsekkailee sitten pousteistakin;) Nyt arkitaan uutta phonea molemmat;)

      Poista
  3. tykkään kovasti, sun kuvat on aina niin mielenkiintoisia ja kauniita, joten näitä on ilo kattoa :) ja laadussa ei oo mitään vikaa, vertaa vaikka mun surkeaan LG-laatuun :D :D koko luuri ei tunnu toimivan muutenkaan, voi kun saisin aikaiseksi alkaa etsiä kapistukselle parempaa seuraajaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi eka kerta muistaakseni kun joku sanoo noin, oon ihan super iloinen tästä sun kommastasi Jenni. Oot ihanaihana kiitos ♥♥Haha nyt tsekkailee säkin uutta puhelintarjontaa jos vaikka parempi löytyisi;)

      Poista
  4. Mun täytyykin ettii sun instasta :D Mulla on iphone 6 eikä ne kuvat näytä yhtään paremmilta kun sunkaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih etsi, pitääpä munkin sut sieltä klikata omalle instalistalle:D Mun serkulla on iphone 6 ja hänen kuvansa näyttävät tuplasti paremmalta kuin mun:DD

      Poista
  5. Noi siniset kynnet on kyllä niiiin ihanat!<3 Vitsi että tekis mieli ite ottaa jo kans uudet ;-)
    Rakastan kun käytät niin paljon koruja<3 ne on kyllä niin iso osa sun tyyliä:]♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, munkin tekisi mieli jo väkertää uudet, nyt mulla on oranssit ja haluaisin taas uutta;)
      Voi vitsi kiitos kuinka ihanasti sanoit, korut on kyllä niin iso osa mua :D

      Poista
  6. No vau mitä kuvia! Ää mikä muumimuki<3 onko siinä joku kansi vai mikä? IHANAAAA!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitti, siinä oli sellanen söpö pahvikatto mukana;) ♥♥

      Poista
  7. Tykkään tosta muumimukista. Aivan ihana!!

    VastaaPoista
  8. Mulla on sama puhelin kuin sulla ja itsestä kans tuntuu ettei ne oo laadultaa yhtään kivoja, ois aikaki jo päivittää uuempaan. Noi hiuskorut sopii sulle niin hyvin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tuntuu että tuo puhelin temppuilee nykyään koko ajan mulle, tökkii koko phone.:') Voi ihana kiitos sulle ♥

      Poista
  9. Nää on kyllä kivoja postauksia:) Varsinkin kun insta ei aina hyppyytä kaikkee uutta etusivulle :D Voih tuo muumimuki houkuttais hommata <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa että tykkäilet, totta! Kannattaa hommailla, se on ihana ♥ :) Nykyään yksi mun suosikki muumimukeista!

      Poista