Sisällön tarjoaa Blogger.

Gorgeous hair is the best revenge

Tällä kertaa aiheesta, mikä on mulle kaikki kaikessa! Nimittäin hiukset.
Mulla on hiustenpidennykset ja oon käyttänyt pidennyksiä nyt melko pitkän aikaa, voin valehtelematta sanoa kolmisenkin vuotta. Tietty välissä on ollut taukoja kuten kesää, lomamatkoja ynnä muita ajankohtia, milloin oon sitten antanut oman tukan levätä.
hair1
hair2
 60cm pidennykset
Ensimmäisen kerran päädyin kampaajan kautta varmaan kaikille melko tuttuihin teippipidennyksiin. Tässä abouttiarallaa vuosi sitten mun ihanainen vakkarikampaaja kuitenkin suositteli sen ajan uutuuksia, sellaisia kuin micro loop. No näissä ollaan sitten kokeilun myötä vahvasti pysytty. Paljon paremmat kuin teipit ja oon supertyytyväinen.

Vuoden 2014 viimeisenä päivänä päätin pirauttaa kampaajalleni, että olisikohan aika tilailla uudet kutrit, sillä vanhat olivat jo oman tukan mitoissa. Pistettiin sitten tilaukseen aiemmin suunnitellut pidennykset, joilla oli pituutta huimat 80cm - ei mikään luonnollinen vaihtoehto mutta who cares?!
Pari viikkoa sitten sain nämä päähäni, ai että ♥♥
hair3
hair4
Voi mua onnentyttöä, olin onnesta soikea näistä vaaleista kutreista, enkä halua ikinä luopua tästä pituudesta. Tietysti hius kuluu käytössä - joskus ikävän nopeastikin - mutta aina kun uutta tukkaa olisi aika tilailla niin päädyn ehdottomasti tähän kasikytsenttiseen mittaan.
Valitettavasti tämän hetkisen reissun ajaksi luovuin näistä ja kuljen lyhykäisillä hiuksillani tällä hetkellä pitkin Teneriffan saarta. Voi että olisi ihana mennä aurinkorannalla ruskettuneena tällä toosi pitkällä tukalla, mutten kehtaa pilata uutta hiusta. Meri- ja altaiden vesi, aurinko sun muu suikuvesi ei tee hyvää niille.

Parempia kuvia uusista kutreista näette varmasti tulevissa asupousteissa!


Onko muita pidennyksiin hurahtaneita?

~ Kata ~


25 kommenttia

  1. enpäs oo ikinä tullut ajatelleeksikaan että siulla on pidennykset!! :D oon vaan aina kateellisena miettinyt miten ihanan pitkät ja paksut hiukset siulla on! <3 ihania kuvia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah ihana oli lukaista näitä kommia kuin moni sanoi samoin kuin sä:D Tosiaan ns. tekotukka löytyy että jos näitä ei olisi niin tuskin olisi kateuttakaan:') Oot ihana Tuuli ♥

      Poista
  2. Samat sanat Tuulin kanssa, en tajunnut kanssa :D. Ihana toppi tuossa kesäpidennys kuvassa :DD siis toi pitsinen. Ja ihanat hiukset joka kuvassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuten sanoinkin niin ihanaa ♥ Hyvä kampaaja kyseessä, uppoo täysin omiin hiuksiin;) Tuo liivi on kyllä ihana, harvoin käytössä tosin:<

      Poista
  3. Mäkään en oo tajunnut vasta sitten kun kommentissa sanoit mulle sillon kun itse kävin pidennykset laittamassa :D sulla on kyllä aivan ihanat hiukset <3 nautihhan sielä lämmössä oikeen kunnolla <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi upeeta Emilia, jes! Kiitoksia tuhannesti muru ♥♥

      Poista
  4. Ihanat hiukset ja toi pituus <3

    VastaaPoista
  5. Oho, en kyllä tienny että sulla on pidennykset. Sulla on kyllä niin upeat hiukset! <3 Arvaappa houkutteleeko mulla hirveesti laittaa itekki, pelkään vaan että kohtelen niitä kaltoin. :/ On kyllä niin ihanat, huhh <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi, nyt vaan laittaa hei! Vaikka sulla onkin ihana hiustyyli ilmankin;) Ja nämä kun päähän laittaa niin innolla huoltaa ja hoitaakin vaikka alussa pelkää ettei kohtele hyvin;)

      Poista
  6. En oo myöskään tajunnu, että sulla on pidennykset! Ihanat hiukset :)

    VastaaPoista
  7. Täh, en oo ikinä aatellukaan että sulla on pidennykset! :O Näyttää jotenki niin luonnolliselta. :D
    Voi että muakin houkuttelis piiiitkän pitkä tukka, mutta en oo koskaan edes harkinnut pidennyksiä tosissani. Pelkään, että ne näyttää ihan hirveiltä eikä sulaudu muuhun tukkaan. Enkä varmaan osais elääkään pidennysten kanssa, ku oon vähä huithapeli tukkani kans. :D Ja muutenki, mulla vaihte

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...lee mielialat tukan pituudesta koko ajan (nyt on yllättävän pitkään pysynyt mitassa) niin ei varmaan olis järkee pidennyksiä laittaakaan!

      //Lähti edellinen kommentti turhan aikasin, buu.

      Poista
    2. Hih ihana, ei haittaa vaikka tulikin ns kahdessa osassa kommasi;) Joo hyvä kampaaja tosiaan kyseessä, paras ♥ Tuon vuoksi käynkin tosiaan kampaajalla laitattamassa hiustenpidennykset ja kun oma tukka kuuluu siihen blondauksen ongelmaluokkaan niin ihan hyvä että kampaajalla käyn.
      Tosiaan vaikka hiustyyli vaihtelee niin voithan sä pitää välillä pidennyksiä ja välillä ei, kunhan et ota niitä kertakäyttöjä kuten sinettejä;) Sittenhän sä voit vaihdella pitkien ja lyhyiden kanssa::) ♥

      Poista
  8. Täällä ilmottautuu yksi lisätukan käyttäjä! Tosin kylläkin nyt viimeiset puolivuotta olen tyytynyt tuuhennoksiin, sillä oma hius on jo sen verran pitkä. Eilen itseasiassa päätin irrotella ringit pois ja nyt hetki mennään ihan oman hiuksen voimin :D

    Mutta sulla on kyllä ihanat hiukset, enkä varsinaisesti oo koskaan ajatellut kuvia selatessani, että sulla ois pidennykset :) oot nätti<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih huippu me! Joo mäkin reissussa menin oman tukan voimin ja tuntuu orvolta, haluan heti nää takasin kunhan meen tyven värjäämään! Oi kiitos ihana, mäkin pidän sun hiuksista huipusti, oot niin kaunokainen aina ♥

      Poista
  9. Nyt on pakko kysyä että missä käyt kampaajalla? Mä oon pitänyt taukoa lisätukasta, mutta kesäksi voisi taas jotain suunnitella...pitäis vaan löytää hyvä tekijä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kampaamo Helissä mikä sijaitsee tuossa Kasarmikadulla:) Sieltä löytyy hyviä tekijöitä;) Suosittelen ihan kaikella lämmöllä kuule ♥

      Poista
  10. Enpäs minäkään osannut ajatella, että sulla olisi pidennykset! Mutta on kyllä todella upeat nuo sun hiukset ja aina niitä ihastelenkin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana Ellanoora, sulla on aina niin kaunis tukka että mä ihailen sitä joka kerta ♥

      Poista
  11. Aivan käsittämättömät hiukset!! ♥ Näyttää niin hyvältä! Ymmärrän jos et halua vastata, mutta mua kiinnostais, että paljonko sulle tulee kaikkinensa hintaa suunnilleen hiukset + laitto? :) Tosin en tiiä oisko mun järkevää laittaa sellasia työn takia mutta.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih voi kiitoksia ihana ♥♥Apua sulla on niin upeen paksut ja pitkät hiukset että ethän sä edes tarvitsisi, ihailen aina himona sun hiuksias!:D Voisin vaikka sanoa että onhan näillä hintaa kun ostaa uuden tukan, mutta ei huolto + tyven värjäys ole sitten paljoa:) ♥

      Poista
  12. Pitkä tukkahan se on aivan ihana .. Oon ollu ite aikamoisessa pidennyskierteessä useamman vuoden .. ja nyt päätin, että ei enää. Omalla tukalla mennään ja annetaan kasvaa. Hampaita kiristellen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih mulla on onneksi oma tukka kavanut pidennyksien kanssa huimasti ja menen edelleen kunnes olen tyytyvinen:) Tosin tää paksuntaakin hiuksia että en tiedä miten joskus luovun näistä:') ♥

      Poista