Sisällön tarjoaa Blogger.

Hello vacation!

Huikeeta maanantaita kaikille! ♥
Mun viikko starttasi tällä kertaa ihan täydellisesti, osa teistä saattoikin huomata jo blogini fb-sivuilla tai instagramissani syyn siihen. Mun talvi on nyt virallisesti pelastettu, matkakuume vei voiton ja tämä matkailijahirmu teki viime viikolla päätöksen, että rantalomalle on tänä talvena vielä päästävä. Varattiin tänä aamuna Roopen kanssa matka Kanarialle, Teneriffan lämpöön!
tenerife1
Kohteeksi valitsimme mun - sekä mun perheeni - vakio kohteen, Playa de las Americaksen ja hotellikin on meille molemmille ennestään tuttu. Vaikka paikka on kouluttu moneen otteeseen läpi ja haluan kiertää muitakin maisemia, niin oon silti tyytyväisin mielin aina suuntaamassa kyseiseen kohteeseen. Pikkutytöstä asti oon siellä käynyt, joten voisin jopa sanoa sen olevan kuin toinen koti ♥
Lämpöön lentelemme 4.2. joten alle kuukausi odottamista jäljellä. Tämä on niin sanottujen äkkilähtöjen hyvä puoli.

Onko teillä matka lämpimään varattu tälle talvelle?
Vai seuraatteko tiuhaan tahtiin äkkilähtöjä, jos mieleinen osuisi kohdalle?

~ Kata ~

30 kommenttia

  1. tällä kertaa voin vastata tuohon ekaan kysymykseen: ONNNNNN! ♥ mekin nimittäin varattiin matka just äsken, ja oon ihan innoissani! vajaat kolme kuukautta pitää oottaa, saa nähä miten pystyn :D ihanaa, kun te pääsette jo noin pian lämpöön! ♥ tuut varmasti ihan pavunruskeena takas! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana juttu että tekin saitte varattua matkan auringon alle! ♥ Rodos vaikuttaa kyllä upeelta vaihtoehdolta, toivottavasti me pääsemme lähtemään sinne syksyllä kun ollaan sitä perheen kanssa mietitty:3 Kyllähän ne päivät ja kuut menee nopsaa;) Toivottavasti tulen, ikävä rusketusta ♥

      Poista
  2. Oij pääsispä itsekin, nyt lämpö tekis kyllä terää!♥ Hirveä matkakuume tässä itsellekin tulee, ääk!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, matkakuume vei mulla voiton:3 Kesä se sieltä onneksi kovaa vauhtia tulee, mutta kyllä se ulkomaanmatka on mun siihen väliin saatava :)

      Poista
  3. ihanaa, miekin haluun johonkin lämpimään!!<3 :D

    VastaaPoista
  4. Oijjoi, ihanaa lomaa näin jo etukäteen! Kuulostaa kyllä tosi ihanalta paikalta, kuinkas pitkään te siellä oleskelette sitten? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Anni ♥ Olemme vain viikon, mutta ehtiihän siinä onneksi ihan hyvin, ihana viikon kestävä irtiotto arjesta kelpaa ja sitten takaisin arjen ja töiden keskelle;)

      Poista
    2. Viikko kuulostaakin oikein soppelilta ajalta tollaseksi irtiotoksi ja äkkilähdöksi! Pitäisköhän munkin alkaa katella ja houkutella tuota omaa miestäkin lähtemään mukaan, nyt alkaa jo nostaa vähän lämpöä joka saattaa ennakoida ihan aitoo matkakuumetta! :D

      Poista
    3. Viikko riittänee mulle vallan mainiosti, enkä töistä tosiaan kahta viikkoa kehtaa pois olla:D Ehdottomasti vaan houkuttelemaan, mulla kesti viikko saada oma mies suostumaan:')

      Poista
  5. MÄÄ EDELLEEN TUUN SUN MATKLAUKKUUN<333 Aivan ihana juttu!! <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun sä olet niin SÖPÖ, että mä halkeen Emilia! ♥♥ :3

      Poista
  6. Epäreilua! Otahan sit paaaaljon kuvia sieltä tänne nähtäväksi! :) <3 Oon itsekin käynyt useaan otteeseen Kanarialla ja oon myös tykännyt. Voi että, nyt tuli kamala rantalomakuume! :D Mulla jää varmaan tänä vuonna matkailut aika vähäiseks, kun työt alkaa viikon päästä.. Mutta onneks voi sentään tehdä vähän pienempiä muutaman päivän kaupunkilomia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin, onneksi Roope suostui lähtemään mun kanssa joten huikee valokuvaaja on matkassa ♥ No mutta onneksi sulla alkaa työt niin voit säästellä sitten johonkin tulevaan matkaan;) Vaikka juurikin siihen viikonlopun kaupunkilomaan!

      Poista
  7. ooooi ihanaaa ! Kauhee matkakuume on täälläkin .. Ei vain oo valinnut mihin haluaisi lähtee, mutta vielä ennen kesää ! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijoi nyt vain tsekkailemaan tarjontaa ;)

      Poista
  8. Mulla ei itseasiassa oo tiedossa matkaa minnekään tällä hetkellä, aika kummallista :D Täällä kotona taas lämpöä on yleensä ihan tarpeeksi, mutta nyt on luvattu viikoksi sadetta :( Ihanaa lomaa teille!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih no sinä elät siellä ihanassa paratiisissa, vaikka se ei ehkä tunnu lomalta kyllä:D Kiitoksia ♥

      Poista
  9. oihhhhh just luin facebookista!! ihan mahtava homma, nauti ihan hirveästi siellä auringossa<3 mulla on iha jäätävä matkakuume, syksyllä olis tarkotus lähteä ystävän kans jonnekki päin maailmaa, kunhan ensin tietäis että MINNE! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nautin, onneksi pääsimme lähtemään! ♥ Apua sitten vain tsekkailemaan tarjontaa ja mietiskelemään!::) Toivottavasti löydätte pian mieleisen paikan ja teilläkin on varattna matka mitä sitten odottaa;)

      Poista
  10. Ooi ihanaa! Nyt pääset sinäkin helpottamaan lomakuumettasi! :) voisin kyllä itsekin haluta tässä keväällä vielä jonnekin vaikka siellä Kanarialla syksyllä olinkin... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös vaan!:> Ja eihän se mitään vaikka viime syksylläkin jossain olit, me ollaan mietiskelty syksyllekin Rodoksen reissua:) Matkustelu on ihanaa! ♥

      Poista
  11. Voi että, ihan huippua!! <3 Oon kyllä iloinen sinun puolesta että pääset lähtemään :) Teneriffa kuulostaa ihanalta kohteelta, itse en ole ikinä käynyt mutta ollut mielessä monena vuonna. Kaikki on kehunut paikkaa paljon<3 Odotan kyllä innolla reissukuulumisia ja kuvia sitten kun sinne pääset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih eikös! <3 Ihanaa että sanoit noin, oot upea! Suosittelisin kyllä, nauttisit varmasti ajastasi siellä. Hyvää ruokaa, hyvät rannat, eikä edes kallis paikka ole ainakaan mun mielestä. Mkin odotan jo että pääsen poustaamaan teille reissusta:') Tosin haluan ensin viettää sen pitkän, lämpimän ja rentouttavan loman ♥

      Poista
  12. Ihanaa! Mä rakastan myös Teneriffaa ja varmaan yksi syy on se, että lapsena matkailin perheen kanssa siellä sekä muilla Kanarian saarilla ja niistä on hyviä muistoja ♥ Aikuisenakin olen käynyt Teneriffalla pari kertaa ja mä vaan tykkään siitä paikasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih ♥ Mäkin rakastan sitä ja munkin pienoinen syyni siihen taitaa olla melko sama kuin sulla. Pienenä perhe käytti useasti siellä lomalla:3 Ja rakastan edelleen sitä paikkaa, en kyllästä ♥

      Poista
  13. oijoii oispa ihana lähteä lämpimään karkuun näitä pakkasia!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih eikö, meinasin turhautua ja hermostua näihin pakkasiin kun en meinannut saada Roopea mukaan:') Onneksi hän sitten suostui pitkän suosittelun jälkeen ♥

      Poista
  14. Mä oon niiiin kade, oikeesti! :D En saa pidettyä minkäänlaista lomaa ku vasta kesällä, ja sitten oon varmaan niin poikki ettei jaksa varmaan nousta sohvalta koko kesänä! Haha. Mutta ihan huippua, tollaset asiat on niin parhaita, kun jotain ihanaa saa odottaa! ♥

    VastaaPoista
  15. Ihanaaaa <3 Musta tuntuu et nyt kaikki on varailemassa ihania rantalomia ja mä vaan sitkeesti Suomessa oottelen kesää :') Kun ei nyt oo varaa lähtee matkalle.. Mutta kiva että saan sitten tunnelmoida kaikkien lomapostausten parissa ;)

    VastaaPoista