Sisällön tarjoaa Blogger.

Christmas presents 2014

Joulu meni ajat sitten, joten tämä lahjapostaus tulee melko myöhässä. En vaan yksinkertaisesti oo saanut tungettua tätä mihinkän väliin.
Anyway lahjaksi sain aika perus juttuja, suurimmaksi osaksi käytännöllistä tavaraa kotiin mikä siis on periaatteessa mulle ja Roopelle. Oon kaikkeen todella tyytyväinen, eipähän paketeista ilmestynyt mitään turhuuksia!

Mitä sain porukoiltani..

chocos
Suklaa
 Joka joulun pakollinen ja jokavuotinen juttu, suklaa! Mulla ja Roopella on nyt kaapit täynnä tätä herkkua, menee varmaan se vuosi taas näitä syödessä.
iittala
Iittala kirkas Kivi kynttilälyhty
 Tämä oli lahja mulle Roopen porukoilta. ♥
iittala2
Iittalan kuohu- ja punaviinilasit
Iittalan punkkulaseista oon haaveillut jo jonkin aikaa ja näitä myös toivoin jululahjaksi. Punkkulaseja sain toivomani neljä kappaletta ja yllärinä sain kaksi kappaletta myös kuoharilaseja. 
imuri
Electrolux Ergorapido pölynimuri
Kätevä pölynimuri, jos muruista on päästävä nopsaa eroon ilman että koko asuntoa täytyy käydä läpi.
kitchenstuff
Keittiö tavaraa..
Suloinen pikkymyy kello kertoo mulle millon ruoka on valmista, oon surkee kokki.. Juustohöylä, entinen ei höylää kunnolla:')
Sain myös pitkään haluamani kananmunan keittimen! Tykkään keitetyistä kananmunista ja niitä on rasittava keitellä liedellä. Muumimamma vuoka oli hauska ylläri ♥ Ja Roope sai porukoiltaan nelisen kappaletta punaraidallisia kahvikuppeja.
stuff
Hackmanin ruokailuvälineet, pyyhkeitä ja lakanat
Saimme porukoiltani toiset Hackmanin ruokailuvälineet. Puolen vuoden aikana meiltä loppui aina haarukat kesken! Roope sai meille omilta porukoiltaan parivuoteen lakanan, pussilakanat ja pyyhkeitä. Mä sain muuten tuon suloisen muumipyyhkeen mummiltani ♥
winterberries
Dermosil suihkugeeli ja vartalovoide
Roopen porukoilta sain myös ihanan tuoksuista suihkugeeliä ja vartalovoidetta

Ja sitten lahjat, jotka olivat vain mulle ♥

trendigift
Trendin kestotilaus 12kk
Siskoltani sain Trendin kestotilauksen, 12 numeroa tätä ihanaa muotilehteä ♥
earrings
Korvikset
Nämä korvakorut paljastuivat Tarun suloisesta paketista ♥
tedbaker
Ted Bakerin meikkipussi
Omistan jo pikkuisen Ted Bakerin meikkipussukan, mutta halusin myös astetta isomman. Tämän pirtsakan värisen meikkipussukan sain Saijalta joululahjaksi! Kätevä tämä on siitä että tänne mahtuu paljon perus hygieniatavaroita ynnä muita jos lähtee vaikkapa ulkomaille tai muulle reissulle. Sain korkattua tämän jo uuden vuoden mökkireissulla, mutta ehkä tämä pääsee pian myös astetta pidemmälle reissulle, hih ♥
kalevala
Kalevala - Vanamo sormus
Tätä olen ihaillut jo pitkän aikaa, kiitos Roopelle tästä ihanasta lahjasta ♥

Mitä mieltä olette näistä tarpeellisista tai tarpeettomista lahjoista?

~ Kata ~

13 kommenttia

  1. Onpa kivoja lahjoja! Ja ihana meikkipussi;)<3 Hieman erimallinen kun mulla vissiin, mutta melkein sama. Odottelinkin tätä postausta :) Tuo muumimamma vuoka on ihana! Oon keräillyt jonkinverran muumiastiastoa ja tuollainen olisikin ihana lisäys :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti:3 Ja eikös olekin, muistelin muuten että sulla on vilahtanut saman tyyppinen meikkipussi posauksissa ♥ Ihanaa että oottelit tätä, en oo kyllä tyytyväinen kuviin mutta menkööt;)

      Poista
  2. Nuo Ted Bakerin meikkipussit on niiiin söpöjä! <3 Itsekin omistan tuollaisen vaaleanpunaisena. :) Oon myös pitkään haaveillut noista Iittalan punaviinilaseista. Tosi kivoja lahjoja oot kyllä saanut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne ovat, vaikka pelkkää muoviahan ne tuntuu olevan niin silti älyttömän suloisia ♥ Kiitoksia:)

      Poista
  3. Mä sain lahjaksi enimmäkseen rahaa, joka oli sitten tarkoitettu kodin hankintoihin :) ihania juttuja ootte saanu roopen kanssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin sain jonkin verran sitä cashia, pistin säästöön jotka tarkoitettu vähän suurempiin hankintoihin:) Kiitoksia!

      Poista
  4. Ted Bakerin meikkipussukka ja sormus on kyllä näistä semmosia mistä oon haaveillu :)<3 ihania ja tarpeellisia juttuja oot saanu <3 super kiltti ;)<3 osaatko sanoa voiko noita meikkipussukoita tilata jostain?

    VastaaPoista
  5. olipa kivoja lahjoja, varsinkin nuo Iittalan tuotteet ja kaikki keittiötarvikkeet<3 :) ja tuo Ted Bakerin meikkipussi, ihana!<3

    VastaaPoista
  6. Joo oot saanu kyl aika täydellisii juttui <3 :) Itteäni jopa hiukan harmittaa etten saanut suklaata ollenkaan tänävuonna :'D

    VastaaPoista
  7. Tosi ihania lahjoja. :) hhehh, mäki ostin tuollaisen munakellon äitille mutta muumimamman, toi on ihana<3

    VastaaPoista
  8. Ihania lahoja olet saanut! Trendin kestotilaus, Ted Bakerin meikkipussi ja tuo pölynimuri on lemppareita, jotka voisin itsellekin mieluusti ottaa :D

    VastaaPoista