Sisällön tarjoaa Blogger.

Some details

Ihanaa tiistaita, tänään piristän teitä syksyisillä detail-kuvilla! ♥
Joulu lähenee kyllä kovaa vauhtia, oon joka päivä vaan innostuneempi siitä. Jouluisia postauksia tulee kyllä vielä ennen joulua. Hankala vaan kuvata mitään, kun joka päivä on ihan säkkipimeää.
Uuden bannerinkin osa ehti varmaan jo huomata. Kuten fb-sivuilla sanoinkin, niin banneri on nyt väliaikainen ehkä. Alkaa olla jo niin talven puolella että pakko oli tehdä asialle jotain, entinen banneri oli ihan liian syksy!

Kokosin tosiaan taas kaksitoista suosikki detail-kuvaani tähän postaukseen. Okei, suurinosa on kuvia mun kengistä, mutta onhan nekin asukokonaisuuden yksityiskohtia? Ja ne kuvat vaan ovat niin onnistuneita!

1-4
5-8
9-12

Mulla on hirmuinen ikävä asukuvia, niiden ottoa ja postaamista! Nyt ei vaan tosiaan valo riitä, no töitä riittää senkin edestä! Ja Roopen kanssa ei vaan ajat osu yksiin, lisäksi on ollut jos jonkimoista härdelliä ja tekemistä vapaapäivisin. Kyllä se kuvaajakin uupuu. Toisaalta voisin panostaa nyt enemmän jouluaiheisiinkin postauksiin, ajankohtaista kun se onkin ♥

Asiasta kolmanteen, näähän kaikki oli mun suosikkeja. Haluan kuitenkin kertoa suosikin suosikkejakin, heh! Ehdottmasti tykkään vaan niin paljon numeroista 1,2,6 ja 12.

Kertokaahan omat lempparit mulle, jookos? ♥

~ Kata ~

35 kommenttia

  1. aivan ihania kuvia ! mä tykkään ehkä eniten 3 ja 7:sta :) noi 12:n kengät on aivan ihanat ♥

    VastaaPoista
  2. Voi miten ihania kuvia! :) Mä tykkään näistä kaikista mut jos lempparit pitää valita niin 2,7 ja 12 !♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään itsekin kyllä niistä ♥ Kiitos:3

      Poista
  3. tuo guessin rannekoru on niin ihana♥ 2, 5, 7 & 9 ♥♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuinka monta löytyi! Kiitos Tuuli ♥

      Poista
  4. Sininen kynsilakka ja kultaiset sormukset näyttää tosi kivoilta yhdessä :)

    VastaaPoista
  5. 11 :) Kauniita kultaisia koruja <3 Mistä tuo paksuin sormus on ? :) ( 1 kuvassa )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihanat kiitokset! Sormus on Ur&Penistä:) ♥ Kullattu kokonaan, joten ei väri lähde ja ei ollut edes kallis! Rakkautta ♥

      Poista
  6. Ihana banneri ja tämäkin postaus varsin kiva :)

    VastaaPoista
  7. mun lemppareita on 6 ja 12, ooh! ♥ ja hei, en muista kommentoinko bannerista aiemmin (oh god mikä muisti :D) mutta aivan ihana, sopii tänne tosi hyvin, ja tykkään jopa paljon enemmän kuin entisestä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua en nyt muista minäkään, eikä se haittaa jos kehut vaikka joka kommentissa:')<3 Kiva kuulla että pidät, jos banneri nyt on pysyvä niin edes sä tykkäät! Itse pidin enemmän edellisestä kun kyseessä oli yksi kuva, mutta on tämä ns. koko valkoinen kyllä raikas! Kiitos ihanasta kommastasi ♥

      Poista
  8. 12 ♡ ihanat värit ja gaaaaz nuo kengät, rakkautta ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mäkin rakastan nuita mun korkoja ♥ Harmi että talvella hankalampi käyttää:<

      Poista
  9. Ihania kuvia ja yksityiskohtia :) Sulla on kyllä aina niin ihania kuvia että huhhei.<3 2, 10 ja 11 ehkä lempparit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Jasmina, niin on kuule sullakin<3 ;)

      Poista
  10. Ei liity postaukseen mut tykkään uudesta bannerista! Pyöryläkuvat on ihania :D

    VastaaPoista
  11. Mä niin tykkään näistä sun yksityiskohtakuvista, sulla on hyvä kuvaaja! :) Mulla poikaystävä kuvaa aina mun asukuvat ja se marisee jo parin kuvan jälkeen, että eikö ne riitä jo... :D Mutta siis mun lemppari on varmaan 3, 5 tai 12! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule se kuvaaja on mun ihana poikaystäväni:3 Joskus häntäkin turhauttaa, mutta hyvin hän on kestänyt mun bloggausharrastusta ja blogi-intoilua:3 Ja ihana kertoa hänelle kuinka te useat naiset kehutte hänen kuvaustaitojaan;) Kiitos ♥

      Poista
  12. Suosikki numero 12 ihanat kengät ja turkikset on yees! Hyvää joulua sinulle t.Jani-75

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi isot kiitokset sulle! Ja ihanaa joulua sullekin:)

      Poista
  13. Oon sanonut tämän vaikka kuinka monta kertaa, mutta toistan nyt itseäni siitä huolimatta; sä vaan aina onnistut näissä yksityiskohdissa niin upeasti ♥ Seiska on ehdoton lemppari!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ellanoora, iso kiitos Roopelle näistä. Hällä on kyllä silmää:3 ♥

      Poista
  14. Oi mikä ihana uus banneri! ♥ ihan sun näkönen ja todella tyylikäs! Nuo kuvatkin postauksessa on tosi kivoja, mutta en oikeesti osaa valita että kummat olis kivempia, kenkäkuvat vai korukuvat! :D awesome ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, väliaikaisuutta luultavasti;) Ihana kiitos Vilma <3

      Poista
  15. Sulla on kyllä aina niin kivoja yksityiskohtakuvia! ♥ Mun suosikit näistä oli 6 ja 7 :*

    VastaaPoista
  16. Äh, mun bloggeri sekoilee, oon koittanu kommentoida varmaan miljoona kertaa että rakastan noita kuvan 12 kenkiä!! :D (toivottavasti nyt tulis perille asti!) Muita suosikkejani noista on 5,8,9 ja 11!♡♡ Ai että sulla on sitten ihania kenkiä ja asusteita!

    Tuo banneri on mahtava! ;)

    VastaaPoista