Sisällön tarjoaa Blogger.

Which one is your favorite?

Valitse suosikkisi-postaus tällä kertaa syksyn kokonaisuuksista. Kylläpä mulla kertyi nyt nämä kaksitoista asua nopsaa! Kuten jo syksyn alussa mainitsinkin, niin syyspukeutuminen oli jotain mitä odotin todella kovasti. Ei siis ihme että asukuvia oli paljon, tietysti myös aikaa ja kuvaaja löytyi. Itse asiassa aika sopivasti, sillä tähän aikaan vuodesta asut alkavat olla jo melko talvisia, kuten tässäkin pari viimeistä asua.
Kiitoksia muuten teille jokaiselle lukijalleni! Niin upeita kommentteja satelee päivittäin, ne nostaa mun hymyn aina korviin asti. Tuhannet kiitokset, olette todella ihania ♥

Kaksitoista asua, valitse sua miellyttävin look! ♥

outfits1-3
outfits4-6
outfits7-9
outfit10-12

Omat suosikkini ovat ehdottomasti 1. 10. ja 12.

Tässä parin viikon aikana asukuvia ei oo kertynyt kuin yksi kappale, joka odottelee julkaisua. Yritän mahdollisimman paljon kuvailla niitä aina talteen. Syynä on ylläripylläri pimeys, mikä on varmasti monen bloggaajan harmina nyt. Roopenkaan kanssa ei ole ajat osunut yksiin, joten ei ole aikaa riittänyt kuvailuun, jos aikaa olisi niin on jo säkkipimeää. Tällä mennään, yritys on kova mun osalta!

Tänä viikonloppuna mulla on pitkästä aikaa viikonloppuvapaa, voi vitsi että mä ootan niitä vapaitani! Viikonlopun kruunaa vielä mun tämän vuoden ensimmäiset pikkujoulut - varmasti myös tämän vuoden viimeisetkin mun osalta - joten otan tästä kaiken irti.
Lisää kuulumisia yritän jakaa teille huomenna tai ylihuomenissa, jos vain aika sallii.

Kertokaa mikä näistä miellyttää eniten? Ja edelleenkään ei haittaa, jos löytyy useita;)

~ Kata ~

28 kommenttia

  1. Lemppareita 2, 8, ja 11 !♥ niissä on ihana tunnelma, mun lemppari värejä esiintyy niissä ja kyllä korot sulle sopii niin hyvin että senkin takia juuri nämä asut!:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kuulla että korot sopii mulle ♥ :') Kiitos paljon kommastasi <3

      Poista
  2. ehdottomasti mun lempparit on 1, 8 ja 12 <33!! Noista jokaisen voisin pukea heti päälleni :*<3
    Niin ja heii, sulle ei voi kuin kirjoittaa kivoja kommenttaja- niin kovastin sun asusta tykkään! Sun blogin tuun mainitsemaan tulevassa kysmyspostauksessakin ;> haha! Niin ja nautihhan vapaasta viikonlopusta ja vietä super mukavat pikkujoulut<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua apua mitä, en malta odottaa sitä postausta! Luin kommasi hymyssä suin:3 Kiitos tuhannesti kommentistasi ♥

      Poista
  3. Oijoih!♡ Tykään kyllä noista kaikista, mut ehdottomat suosikit on 1, 4 ja 8!♡♡ Voi että, oon kyllä niin kade tuosta sun monipuolisesta vaatevalikoimasta! :) Kauniita kuvia!♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi apua miten ihanasti taas sanottu, kiitos ♥ :)

      Poista
  4. mun lemppareita on 4 ja 8 -vau! ♥ kaikki muutkin toki ihania :)

    mä niin jaan noi fiilikset tästä postaamisen vaikeudesta. mulla on ollu ikuisuuden tarkoitus tehdä asuntopostaus, mutta eihän tää valo riitä mihinkään.. :/ ja hei ihanaa viikonloppuvapaata, oot sen ansainnutkin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia paljon Jenni:3 Apua mä ootan sun asuntopostausta hulluna, toivottavasti pian kirkastuu tai aurinko vilahtaisi hetkeksi päivällä niin saataisiin kuvia:) ♥

      Poista
  5. Oih, oot niin tyylikäs ja ihana! En ihmettele, että saat myös mukavia kommentteja, olet ne kaikki ansainnut! <3 :* Toi eka asu on kyl mun makuun, vaikka niin on kaikki muutkin :D Muhun iskee erityisesti noi kaikki vaaleammat asut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää aivan ihanat kiitokset<3 Sulle sopii vaalean sävyt muutenkin joten en ihmettele että ne miellyttävät sua:)

      Poista
  6. Tyylikkäitä kaikki, ei voi muuta sanoa<3 Mutta jos lemppareiden lempparit valikoisin, niin ehkä.. apua 1,2,3... en minä osaa edes päättää :D Tykkään niin paljon kaikista, ihan oikeasti! Jokainen on omalla tavallaan paras, niin ei yhtä pysty sanomaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia! Jep ymmärrän mitä ajat takaa, jokaisessa on jotain:3 Ihanan isot kiitokset ♥

      Poista
  7. äää, en ikinä osaa päättää, voisin noistakin valita suoraan kaikki! :D 2, 6, 8 &11 ovat todella upeita asukokonaisuuksia<3

    VastaaPoista
  8. Äh nää sun tämmöset postaukset on aina niin hankalia kun kaikki on niin kivoja!!♥ :D Mutta jos nyt jotain pitäis valita niin ööm 1,2,8,11
    Ihanaa viikonloppua ja pikkujouluja sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia Anniina, oikein ihanasti sanottu ♥ :3

      Poista
  9. 3 ihanan rento, simppeli ja kaunis :) conssit ja huivi, ihanat ♥ 4 ihanan naisellinen, voimakas ja jestas miten upeat korkeat korot ♥11 näytät tyrmäävän upealta, hiukset kuin jostain mallikuvasta, upean kuohkeat! Kauniin ja ihanan itsevarman näköinen! ♥ Oot sinä upea!!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Jenniina ♥♥ Siis voi että miten kauniisti taas sanottu, oon ollut yhtä hymyä kun luin tän:D kuvassa number 11 mulla oli bad hair day, joten sun sanasi olivat ♥♥ Sä oot itse niin upea nainen aina!

      Poista
  10. Sulla on kyllä todella kiva tyyli ja sen takia onkin todella vaikea valita suosikkia noista, mutta ehkä 2 ja 11 oli ne suosikit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijai kuinka ihanasti sanottu taas:3 Iiiiso kiitos <3

      Poista
  11. 2,12 on mun lemppareita <3 Oon kyl niin kateellinen sun asupostausten määrästä.Itsekkin haluisi kaikki asut talteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha en saa läheskään kaikkia asuja talteen mitä haluaisin:D Nyt on kyllä elämä suosinut ja oon saanut ihan hyvän määrän kuvattua:3 Kiitos sulle<3

      Poista
  12. Kaikki on upeita, mutta jos suosikkeja pitää nimetä niin sanoisin varmaan 1,2,11. Toki näin näteistä asuista on hankala hirmuisesti eritellä joku paremmaksi kuin toinen! :D Mulla on tältä kuulta varmaan kolmet asukuvat eikä nytkään hyvältä näytä kun mies on valoisan ajan töissä enkä koulukavereita oo vielä kameran taakse totuttanut - pitäis ehkä, ihan noin blogin kuvien takia :D ♥

    VastaaPoista
  13. 2,6 ja 11 on suosikkeja sekä kolmosen ja kahdentoista huivit saa erityismaininnan ♥ Kaikki asut ovat kyllä ihania! Oot sä vaan niin taitava pukeutuja :)

    VastaaPoista
  14. 6, 7, 10, 11 ehdottomia suosikkeja! ♥ Mutta jos tarkkoja ollaan niin lemppareita nää on kaikki ♥ ;)

    VastaaPoista
  15. My fave is 11!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    VastaaPoista