Sisällön tarjoaa Blogger.

The deepest meaning

 Lupailin hieman syvempiä fiiliksiäni tatuoinninotosta sekä itse tatuoinnista. Lisäksi multa toivottiin postausta juurikin tatuointini merkityksestä. Tsekkaa aikaisempi postaukseni; Inked dreams ~ Tattoo
Tässäpä olisi kuitenkin postaus liittyen ihanaan rakkauteeni, mikä koristaa käsivarttani lopun elämäni.
Tatuoinnin otin siis Kuopiossa, Tino's tattoossa.

tattoo3

Koko aamu oli lyhyesti sanottuna siis yhtä tärinää, vihaan piikkejä ja neuloja! Mun fiilis helpottui hiukan kun Reetta tuli hakemaan mua ja lähdettiin kohti Tino's tattoota. Sisälle mennessä hieman jänskätti. Kun tatuoija sanoi menevänsä pistämään paikat kuntoon, niin sinä hetkenä istahdin sohvalle ja alkoi tärisyttää ihan hulluna. Neulakammoisena ihme kyllä se itse piikki ei pelottanut, vaan se että miltä se tuntuu. Kun mulle tultiin sanomaan että kaikki on ready niin mielessäni pyöri vain auts ja apua.

Todella ihanaa, että tatuoija sanoi kokeilevansa ensin pienelle kohdalle jotta tietäisin sitten miltä se tuntuu ja mikä on edessä päin. Tokaisinkin heti pienen kohdan ja kokeilun jälkeen Reetalle - joka oli kädestä pitäjänä siis mukana - että eihän tämä tunnu miltään! Pakko kyllä myöntää, että koko session aikana pidin Reettaa kädestä kiinni, jos olisin päästänyt irti niin olisi varmaan sattunut! Koko tatska syntyi kuitenkin kivutta alusta loppuun.
Loppua kohden Reetta sanoikin, että Kata sitä ei nyt sitten saa pois. Sanoin että en koskaan haluakaan ♥

tattoofeelings

Tatuointi ja sen merkitys...

Salaperäisyys
On sinänsä melko ihanaa ja salaperäistä kun suurinosa ei tosiaan tiedä mitä tämä tarkoittaa, ellei matkaa Kiinaan tai Japaniin. Tosiaan molemmat haluan joskus kokea, mutta siellä tuskin kukaan - ainakaan usea - tulee multa utelemaan miksi oon kyseisen symbolin itseeni tatuoinut.
Varmasti moni tajuaa tämän olevan Kiinaa. Sen tiedon jälkeen tämän merkitys on helppo selvittää, netistä löytyy kyllä kyseinen symboli ja monta muuta.
 
Taiteellisuus ja koko
  Ne ovat aika kauniita ja taiteellisia, tietysti jokaisen mielipide. On upeeta että yhden pidemmänkin sanan saa yhdeksi pieneksi merkiksi.

Henkilökohtainen syy
Tatuoinnin merkitys mulle, tätä siis toivottiin aikaisemmassa tatska postauksessa. En kuitenkaan aio kertoa syvintä syytäni, se on mun lisäksi myös parin läheisen ihmisen tiedossa ja en halua jakaa sitä nyt tässä ns. koko maailmalle.
   Oon muuten pienestä tytöstä asti ollut kiinnostunut Kiinan ja Japanin kulttuurista, joten en oo ihan vierasta asiaa ottanut koristamaan ihoani loppu elämäksi.

Tatuointi fiilikset
Sanoin ystävilleni kuinka mua harmittaa, että oon lykännyt tatuoinnin ottoa vain sen takia, että se sattuu. Eihän se sattunut yhtään! Tietysti jokaisella on erilainen kipukynnys ja tatuoinnin paikkakin vaikuttaa siihen miltä se tuntuu.
Verta mulla ei paljoa tullut, mutta siinä vaiheessa kun kudosneste alkoi valua käsivartta pitkin niin mua ällötti ja puistatti ihan hemmetisti. Oon aika herkkä tuollaisille jutuille, yäk!

Jäikö jotain kysyttävää liittyen tatuoinnin ottoon tai itse tatuointiini?  
Kysy!

~ Kata ~

17 kommenttia

  1. Tosi kattava postaus tatuoinnista ♡ mielenkiintoista luettavaa :) tatuointisi on kyllä kaunis ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Emilia, ihanaa että pidit:3 ♥

      Poista
  2. Kaunis tatuointi kaikessa yksinkertaisuudessaan! Osaatko kuvailla, miltä sen ottaminen tuntuo? Mä pelkään neuloja niiin paljon, mut ois haavenaa ottaa tatuointi kunhan oon täysin varma siitä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Rosa:) Hmm tämähän on tiestysti aikalailla yksilöllistä ja sen vuoksi jätin sen postauksesta poies:D Tosiaan se tuntuu siis ihan pistoilta, koko ajan pieni piikki ns. "hakkaa" ihoa vasten. Enemmän se kutittaa kuin sattuu, myös polttelua oli loppuvaiheessa:) Itsekin oon tosiaan neulakammoinen, enemmänkin rokotukset ynnä muut pelottaa aina mutta olihan tuo ihan täysin eri juttu. Toivottavasti säkin voitat pelkosi ja saat sen tatskan kunhan olet varma asiasta;)

      Poista
  3. Tuo on kyllä upean näköinen tatuointi ja mun mielestä on hienoa, että siihen liittyy hieman mystisyyttä :) Oli kiva lukea sun fiiliksiä liittyen tatuointiin, kun itse koko ajan pohdiskelen, että pitäisikö omaa ideaa alkaa kehittelemään enemmän vai jättää se vain ajatustasolle..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Ellanoora, ihana että tykkäsit lukea! Ensimmäinen syvällinen postaus mulla muuten kyseessä nyt:D Oij en malta odottaa mitä sitten joskus tulevassa otat, jos päätät alkaa toteuttamaan ideaa;)

      Poista
  4. aivan ihana tuo sun tatuointi kyllä on ♥ kauanko sen tekoon meni aikaa? mulla on taas ihan järkyttävä tatuointikuume.. en vaan pääse siitä mihinkään! päivittäin mietin uutta tatuointia ja pohdin hieman ideoita siihen :) niin koukuttavaa! mä en kyllä oman tatuointini kohdalla huomannut missään vaiheessa että ois kudosnestettä valunut :o en sitten tiedä johtuuko vaan siitä, että se tehtiin yläselkään enkä tietenkään nähnyt sitä tekovaiheessa :) ihanaihana postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos ♥ Aikaa meni sellaiset parikymmentä minuuttia jos tarkalleen muistan:) Onhan se tosiaan koukuttavaa, mullakin alkoi kehittyä mieleen uusia ideoita, mutta toistaiseksi pysyn mun peiaatteessa että vaan yksi kiitos:') Joo siis mulla alkoi kudosneste valua vasta about tunnin päästä. Kahvilassa mietin miksi mulla valuu kahvia käsivartta pitkin, mutta kävi ilmi ettei se sitten kahvia ollutkaan.... HYI ETTÄ!:D Voi sitten olla että sulla ei vain tullut sitä, en tiedä miksi:o Kiitti ihanasta kommastasi♥

      Poista
    2. aaaa niin vähän! :) ei mullakaan kyllä mennyt kuin noin tunti siipien kanssa :) oon muuten tänäänkin koko illan selannut pinterestistä tatskakuvia, en kestääää :D oho, onpa jännää! :D ja karmivaakin kyllä. mulla ei mitään valunut, ellei sitten tatuoimisvaiheessa oo huomaamattani valunut. voin vaan kuvitella miten paljo oot säikähtäny tuossa tilanteessa, mä ainakin olisin! :D

      Poista
  5. ihana postaus tällainen!♥ tatuointisi on tosi hieno ja tuollainen kiinalainen symboli sopii siun tyyliin jotenkin älyttömän hyvin!♥ :) ja juuri tuo ettei kaikki tiedä sen merkitystä, tekee siitä salaperäisemmän, kuin että siinä lukisi vaikka englanniksi sama asia! ei haittaa vaikket tatuoinnin syvintä merkitystä halua täällä julkisessa blogissa jakaakaan, sehän on jokaisen henkilökohtainen asia :) olet upea Kata♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkään mun ekasta ns. syvällisemmästä postauksesta:3 ♥ Ja ihana kuulla että sopii mulle tämä ♥ Joo en todellakaan halua - itse ainakaan - tätä tekstiä suomeksi tai englanniksi, sana "rakkaus" ja "love" iholla ei oo kovin erikoista tai yhtään minua. Niin ja tosiaan halusin sen olevan erikoinenkin::D Hankala selittää, kiitos ihanaihana Tuuli <3

      Poista
  6. Tuo on kyllä tosi kivan näköinen ja sopii sinulla hyvin :)<3 Minusta tatuoinnin ottaminen nilkkaan oli tosi kipeää, mutta yläselkään ei tuntunut missään. :) Tuntui oikeastaan vaan ihan kivalta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia!:3 Joo tunne oli kyllä aika hassu, mutta nilkassa varmasti kirpasee!:D

      Poista
  7. Tää oli kiva postaus, tosi kiva sun tatska : ) <3 mä itse ajattelin poistattaa mun tautoinnit kun en enää oikee tykkää niistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti:) ♥ Hui se sitten varmaan sattuu!

      Poista
  8. Tuo sun tatska on kyllä tyylikäs! Itsekin olen harkinnut tatuoinnin ottamista ja kuvan merkitys itselle tulisi olemaan todella suuri.. Kuten varmaan tää sinunkin kuva, pieni ja simppeli, mutta merkityksen suuruutta kantajalleen voi vaan arvailla..:) Enemmän ainakin itse arvostan tatuointeja, jolla on syvä tarkoitus!♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitokset Maria!:3 Puhut ihan asiaa!;) Juu mä itse arvostan myös tatuointeja joilla on oikeasti se jokin merkitys, mutta tääkin on niin yksilöllinen asia kun joillain ei ole. Eikä se tietty haittaa:)

      Poista