Sisällön tarjoaa Blogger.

The camel coat

outfit2
Jacket - New Yorker
Scarf - Guess
Jeans - Stradivarius
Bag - Guess
Boots - Bianco
Gloves - ??
outfit
Kamelinvärinen villakangastakki, takki joka ei ikinä mene pois muodista!
Oon tosi onnellinen että ostin tämän viime vuonna. Metsästin harmaata villakangastakkia pitkän aikaa ja New Yokerista löytyi täydellinen sellainen, bongasin kuitenkin myös tämän samaisen kamelinvärisen samaan aikaan ja rakastuin kybällä - en voinut millään jättää tätä sinne, joten ostin molemmat! Ehkäpä viime vuoden parhaimpia ostoksiani.
details
details2
guessbag
Takkiin yhdistin ihanan korallin/oranssin värisen Guessin laukkuni, sekä huivin. Laukun rivat, hihnat vai apua mitkä lie ovatkaan, ovat samaa väriä kuin takki - täydellistä! Koko asun väritys on ihanan hento ja vaalea.
shes
Särmää asuun tuo mustat korolliset saapaat ja käsineet. En ole ihan varma mistä hanskat ovat peräisin, ukkini toi ne joskus jostain ulkomailta kun olin pikkutyttö. Rohkeasti otin ne käyttöön kun säät ovat olleet melko viileät tällä hetkellä.
smile
Nyt kun ilmat ovat tosiaan viilenneet, niin tämä ihana villakangastakki on ollut eniten mulla käytössä. Ihanaa että lämpö palaa kuitenkin ensiviikolla! Pääsee vielä paristi pukeutumaan melko kevyiin vetimiin ja toivonmukaan ehdin kuvailemaan niitä myös parit talteen.
outfit4

Mitä mieltä olette kokonaisuudesta?
Entä omistatko sinä kamelinvärisen villakangastakin?

~ Kata ~

33 kommenttia

  1. Aivan ihana asu varsinkin värimaailmaltaan ja vielä nuo kengät i'm in love !
    jasmintuomi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kengät ovat kyllä pure love ♥ :)

      Poista
  2. Todella kaunis väritys tässä asussa! Ja tuo takki on kyllä aivan ihana, harmaanakin varmasti todella kiva :) Nuo kengät ovat myös niin nätit! Eli lyhyesti sanottuna koko asu on varsin upea kuten myös sinä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos upeus ♥ Tosiaan harmaanakin yhtä ihana tämä:3

      Poista
  3. Tykkään tosi paljon!<3 Haluaisin tuon sävyisen takin itsellenikin! Ajaton ja helppo yhdistellä kaikkeen:) Sinä se aina osaat pukeutua ja oot semmoinen ihana blondi kaunotar että huh! Suloinen guessin laukku:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinäpä sen sanoit, klassikko! ♥Kiitos ihanista sanoistasi taaaas Jasmina, hihi kaunotar itse olet!;)

      Poista
  4. ihana asu ja varsinkin nuo kengät !<3

    mundodeida.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Ihanasti sopii kaikki keskenään ♥ huomaa oikeen kuinka oot panostanut! Ihan huippua ♥ ja tuo sinun takkisi on aivan ihana ♥ tämän asun voisin suoraa napata päälleni heti!! Ihana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa hetin kaikki vaan kasaan mielessäni edellisenä iltana ja aamulla pukeuduttuani tokaisin että toimii:') ♥ Kiitokset taas sulle Emilia:)

      Poista
  6. Tosi nätti takki! Mulla ei oo tällä hetkellä villakangastakkia, mutta ootan kyllä sitä että pääsen shoppailemaan ulkovaatteita... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tulee jonkinlainen ihme ulkovaatevimma syksyisin. ennen en pitänyt takeista, mutta nyt jokatoisen vastaantulevan takin haluaisin:D Kiitti sulle!:3

      Poista
  7. Täydellinen kokonaisuus <3 Ihastuin sun saappaisiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset, minä rakastan niitä::) ♥

      Poista
  8. Iiiiiiks miten söpö sinä olet Kata!! Tuo toisiks viimenen kuva <3 :* Ja ihana tuo villakangastakki, ihan sun näköinen :)

    VastaaPoista
  9. Ihana värimaailma tässä asussa ja ihanan syksyinen tunnelma näissä kuvissa :)
    Mulla on harmaa ja tummansininen villakangastakki, tänä syksynä oon alkanut haaveilemaan jostain pastellivärisestä tai valkoisesta takista. Ei toi kamelinvärinenkään paha ois! Mut tuntien ne ei kyllä kovin kauaa pysyis puhtaana, oon nimittäin sellanen rymyiita - jos jossain on joku sotku, niin mä takuulla oon siinä rähmälläni vaalea takki mudassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Anni! Joo hei mäkin haluaisin valkoisen tai sellaisen vaahtokarkin vaaleanpunaisen villakangastakin! Vastaantulleet eivät vaan oo olleet mulle istuvia vaan liian isoja:'< Aijaijai huonoa tuuria! Täytyy vain rohkeasti ostaa ja kokeilla, josko huono onni rymyilyn suhteen kääntyisi;)

      Poista
  10. aivan täydellinen tuo villakangastakki<3 ja nuo saappaat, vau!<3 :)

    VastaaPoista
  11. aivan ihana asu, kamelin värinen takki on niin upea!! ♥ ja tuo malli on myös tosi ihana, oi että :) ihanan syksyiset asukuvat, värimaailma on niin kaunis ja hempeä sekä kuvissa että asussa :) ihana sinä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Jenni ♥ Itsekin tykkään mallista ja varsinkin tuosta hupusta! Kiitos ihana Jenni<3

      Poista
  12. On muuten upee tuo takki, ajaton ja tyylikäs! :) Ja voih, ihanat nuo sun hiukset!♥

    VastaaPoista
  13. Tämä takki on kyllä aivan ihastuttava ja käy sulle tosi hyvin!♥ ja nuo korot, ahh!

    VastaaPoista
  14. On kyllä todella kiva asu! ♥ Ihana värimaailma! Mä ostin tänään itelleni myös juuri tuon värisen takin, sellaisen karvaisen BikBokista, ah :') Mulla ei koskaan oo ollut mitään sen väristä, joten huivin ostaminen tuotti vähän päänvaivaa :o Jos sulla tätä takkia esiintyy jatkossakin täällä blogissa, niin täytyykin tulla vähän vaklailemaan, että mihin sä sitä yhdistelet ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Ihana kuulla että haet inspistä täältä;) Takkia on tullut käytettyä useasta mutta ei paljoa oo tänne blogiin päätynyt:)

      Poista
  15. Rakastuin tuohon sinun takkiisi! ♥ Todella ihana ja sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  16. Ihana tuo takki, ja asukokonaisuus yleensä! ♥ Sullakin on aika nuorekkaat kasvot, joten tuo takki tuo hyvällä tavalla sun olemukseen sellasta naisellisuutta! Ymmärrätkö mitä meinaan? :) Oon itsekin ollu aina sellanen babyface, ettei musta oikeen meinata uskoa naaman perusteella että oon 25 - edelleen vilauttelen papereita kaupassa varmaan 50/50 niistä kerroista kun jotain k18-tuotteita ostan :D Joskus tiettyyn tilaisuuteen, esim työhaastattelut jne koetan tarkotuksella käyttää sellasta asua, joka tuo mun olemukseen enempi sitä aikuismaisuutta. Niitäkin vaatekappaleita on hyvä olla!
    Joka tapauksessa, rakastan sun tyyliä puit päällesi mitä puit, mutta takki on jollain tapaa vähän erilaisempi mitä sulla yleensä, vai mitä oot mieltä? :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ymmärrän täysin mitä haet! Mulla on useaan otteeseen tällaisia ns. naisellisempia kokonaisuuksia, mutta ne eivät pääse blogiin asti mikä harmittaa suuresti. Vaatekaappi on tosiaan täynnä näitä aikuismaisia riepuja mutta liian vähän niitä näkyy täällä. Tosiaan erilaisempi look tämä mitä yleensä mun blogista löytyy, tässä tosielämässä kuitenkin useasti mut näkee tämäntyyppinen takki tai asukokonaisuus päällä:) Nyt tajusin että oon antanut periaatteessa erilaisemman kuvan itsestäi tänne pukeutumisen perusteella mitä oikeasti on. Apua miten väsyneenä mä höpötän täällä, toivottavasti älyät mitä mä ajan takaa:')

      Poista
    2. Siis oikeanlaisen kuvan pukeutumisesta oon antanut, mutta tällainen naisellinen tai tämän tyyppinen ''silaus'' tylistäni on jäänyt näyttämättä:')

      Poista