Sisällön tarjoaa Blogger.

Gold watch by Michael Kors

michaelkors1
Kävin viime viikolla ihailemassa Timanttisten kellotarjontaa ja kiinnostus oli vahvasti kyllä pelkissä Michael Korsin kelloissa. Olen jo pitkään unelmoinut kultaisesta sellaisesta. Roope ei antanut mun Rooman outletista ostaa itselleni sellaista ja lykkäsin unelmaani hieman. Nyt vihdoin löysin itselleni sen oikean ja ostin sen itselleni ♥
michaelkors
Ihailin tätä ihanaista hopean ja punakullan sävyissä, mutta tämä yksilö uupui kultaisten joukosta. Kysäisin onko tällaista kultaisena ja myyjä pistikin sen mulle heti tilaukseen. Eilen mulle tulikin tekstari, kello oli noudettavissa myymälästä. Olin onnesta soikea saadessani viestin, muutenkin eilinen oli ihana päivä kun olen taas yhden askeleen päässä toisestakin haaveesta ♥
michaelkors2
Oon ehdottomasti timanttityttöjä! Pelkkä kulta ei oikein iske, joten kultaisissa koruissani täytyy olla jotain timanttista säihkettä. Rakastan kellon koristelua, kellon reunoja koristavat timanttirivit ovat ilo silmilleni ja kellon kruunaa numeroiden kohdilla olevat kivikoristelut.

Mitäs tykkäätte tästä hankinnastani?

~ Kata ~

23 kommenttia

  1. ooh mikä upeus!! ♥ hävettää myöntää etten omista yhtään kelloa, mutta tekis kyllä kovasti mieli jossain vaiheessa joku upeus ostaa ranteeseen keikkumaan :-) kunhan vaan sen täydellisen yksilön löytäisi :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ei se mitään Jenni, mäkin ostin mun ekan kellon pari vuotta sitten. Enkä sinänsä ikinä katso kelloa (katon kännykästä, hävettää myöntää...) kello on mulle enemmänkin koru ja asuste, paitsi nykyään oon opetellut tosin katsomaan sitä kelloa (siitä koru/asuste jutusta lisää yhdessä tulevassa postauksessa). Kiitos ihanasta kommentistasi ♥

      Poista
  2. Toi on kyllä ihana ♥ mä haluaisin Korsilta sen kultasen kellon jossa on ne roomalaiset numerot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Yhdellä ystävättärestäni on sellainen, se on kyllä hieno:) ♥

      Poista
  3. aivan I-H-A-N-A!<3 itsekin aina haaveilen noista MK:n kelloista mutta vielä ei ole tullut sellaista hankittua! ehkä vielä joskus..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, iso kiitos Tuuli! Kyllähän se vielä joskus tulee ostettua varmasti, eikös?;)

      Poista
  4. UUUU mikä kello ♥ Seuraavaksi kelloa sit asukuvien kans myös, haluan nähdä tuon kokonaisuudessaan ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ehdottomasti tulee piakkoin:) Nyt kun voin kultaisia koruja käyttää enemmän kun sain tämän kellon ostetuksi ♥ Mulla kun täytyy olla paljon koruja aina, muuten tunen oloni epämukavaksi:') Kiitos isosti ihanalle Vilmalle<3

      Poista
  5. voiiherranjestasmitenihana!!!<33 oon ihaillu tiiätkö tuota samaa kello!!! t. yks super kateellinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi ihana sinua Emilia ♥ :D Jospa sinäkin joskus saisit tuollaisen!:3

      Poista
  6. Upee!! En oo koskaan tykänny suoraan sanottuna MK:n laukuista, mut tää rannekello on tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
  7. Onpa paljo blingiä! Tollaset kellot on kyllä komeita ja tietyntyyppisillä ihmisillä sellaiset näyttää oikeinkin hyvältä kauniisti yhdistettynä. Ton kellon voin kyllä kuvitella sun ranteeseen killumaan! Mun kellot on tosi simppeleitä, eikä niissä oo mitään "ylimääräisiä" härpäkkeitä viisareiden lisäksi... Nyt tässä kun tarkemmin mietin, niin en oo ees varma, onko mun kelloissa edes kaikkia numeroita... :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinkuin aina mun koruissa, kyllä sitä blingiä täytyy olla;) Ihana että oon mielestäsi yksi niistä, joille tuo sopii. Kauniisti sanottu Anni. Tuhannet kiitokst ihanasta ja mieltä piristävästä kommentista ♥
      Hihi naurahdin kyllä tossa, ihana hassu. Nyt tsekkaamaan vaan millaisia sun kellot on:') ♥

      Poista
  8. Tälleen 5e muovikellon käyttäjänä pakko sanoo et toi on ihan älyttömän sievä ♥ Oon itekin katsellu noita, sekä parin muun merkin kelloja ja päättänyt et valmistumisen jälkeen hommaan itsekin jonkun oikeesti kauniin. :) Sitä ennen luotan tohon budjettikellooni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih isot kiitokset :D Onhan nämä isoja hankintoja kyllä ja onhan niitä halppiskellojakin jotka ovat ihan kauniita yksilöitä:) itse vaan rakastan MK:n ja Guessin näyttäviä yksilöitä.:)

      Poista
  9. Aivan ihana! <3 Juuri tuon tyylistä kelloa olen itsellenikin tässä katsellut, tänään viimeksi :)

    VastaaPoista
  10. vitsi toi kello on ihan sun näkönen!!!! (^_^) <3 ja soppii hyvin sen laukun kanssa :') viisareita on kyllä aika paljon, epäilyttää miten tuommosta luetaan ;p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin! Jep sitäkin;) Ihana höpsö Saijani, kiinnität vain huomion isoimpiin viisareihin niin kyllä oppii;') ♥

      Poista
  11. ihana ♥!! Jotenkin ihan sun tyylinen! :-*

    VastaaPoista
  12. Pauliinaa lainaten kello on ihan sun tyylinen :) Sun ikäsenä minultakin löytyi ranteesta aina kello.Nykyään en oikeastaan osaa käyttää mitää koruja.

    VastaaPoista