Sisällön tarjoaa Blogger.

Gel nails ~ October 2014

Geelilakkauksia tältä kuulta! Tietysti unohdin kuvata taas glitterpurkit jotta näkisitte glitterien sävyjä paremmin, nyt pistän muistilappua itselleni että muistan jatkossa.. Ja voi vitsit että tuli kuvattua taas hounossa valossa nämä mun viimeisimmät kynteni. Otoksieni seasta ei meinannut löytyä kuvia, jotka olisi tarkkoja tai ei-tärähtäneitä. Halusin kuitsenkin laittaa julki nämä joten yrittäkää kestää.
nails2
nails
Siskoni väkersi nämä mulle. Olisin halunnut liukuvärityyppiset kynnet, mutta mun kynteni ovat taas älyttömän lyhyet. Näiden avulla nyt pakko kasvattaa niitä! Seassa kahta eri sinertävää sävyä mikä on tosi hankala huomata näistä tärähtäneistä otoksista.. Mua harmittaa todella paljon tämä laatu.
nails3
nails4
Apua nämä ovat mun suosikkini ikinä! Tein nämä Reetalle ja oon tosi ylpeä näistä, olisin halunnut myös itselleni tämän tyyppiset, mutta mun lyhyissä kynsissä nämä eivät olisi näyttäneet näin näteiltä. Värinä ihana neonvihreä ♥

Tuntuu että joka kerta kun teen jollekin uudet lakkaukset, niin ne onnistuvat vaan paremmin ja paremmin. Kyllä tässä hommassa alkaa kehittyä huomattavasti.

Ihanaa loppuviikkoa upeat lukijani! ♥

~ Kata ~

13 kommenttia

  1. Kynsihommat on siitä mukavia että niissä huomaa kehityksen helposti ja suht nopeastikin. Kivan näköisiä lakkailuja, ihanan kirkkaat värit ja glitter on aina sellanen mikä puree muhun. (sanoo tyttö melkein mustissa kynsissä :D) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah oon samaa mieltä, kiitoksia:D Ja joo mulla on oltava aina glitteriä kynsissä, itse tykkään paljon ♥ Mulla on myös mustaa glitteriä mikä hieman heijastaa valoa muttei paljoa;)

      Poista
  2. Huomaa näistäkin jo kehitystä ♥ ekat on värimaailmaltaan mulle mieluisemmat ♥

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Vaikak ekan kuvat ovatkin ihan blaah:D en vaan pääse yli enkä ympäri siitä!

      Poista
  4. Nuo vihreät ovat ihan älyttömän hienot! Vau, sinä se osaat :)♥ Oispa kiva kun itselläkin ois joskus tuollaiset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös vain, vaikka itse sanonkin! Kiitos:3 Täällä olisi yksi tekijä;)

      Poista
  5. Näyttää kyllä hyvältä! Nuo sinertävät kynnet ovat tosi söpöt vaikka yksinkertaiset ovatkin:)♥ pitää kyllä ottaa itseään niskasta kiinni ja ruveta taiteilemaan useammin kynsiä kun hirveä himo iskee kun näitä kattelee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Usko tai älä, mäkin haluisin tehdä vielä enemmän kuin mitä nyt teen:D ♥

      Poista
  6. Oiii nuo vihreät on niin ihanat! ♥♥ Voi että olis hienoo joskus saada noin kivat kynnet! :)

    VastaaPoista
  7. Ihania kynsiä ! Toi vihree on iha huiman kiva sävy, näyttäis varmaat tosi hyvält sellasis pitkis stilettikynsis :)

    VastaaPoista