Sisällön tarjoaa Blogger.

12 outfits, pick your favs!

Ihanaa lokakuuta muruset! ♥ Mulla alkoi viiden päivän lomailu ja sen kunniaksi ajattelin pistää yhtä suosikkipostaustani kehiin.
Asuja on kertynyt taas melkoisesti tänne blogin puolelle ja aika olisi koota kaksitoista asua rinnakkain ja valita suosikki jos kaksikin. Pari kesäistä asua jäi tähän syksyisien asujen rinnalle, joten en pistä pahakseni jos useampikin suosikki löytyy. ♥
Parit uusimmat asut eivät nyt mahtuneet tähän satsiin, mutta ensikerralla sitten.
outfits1-3
outfits4-6
outfits7-9
outfits10-12

Omat suosikkini ovat 1, 5 ja 11. Valinta ei ollut mulle helppo. Tietysti tykkään kaikista, enhän mä muuten pukeutuisi näihin ♥

Vielä kysymys teille!
 Onko 12 asua liikaa, pudotanko määrän siihen 6-9 välille vai mennäänkö ensikerrallakin tällä 12 asulla? Jos määrää pudottaisin niin se tarkoittaisi myös sitä, että näitä kyseisiä suosikkipostauksiani tulisi useammin..♥ Se ei siis mua haittaisi yhtään.
 Tästä lähin pyrin ainakin laittamaan asut vuodenaikojen mukaan. Höpsöä sinänsä että tässäkin oli viitisen kappaletta hellepäivien asuja ja melkein lopuissa oon kirjaimellisesti kietonut itseni läpikotaisin muhkeisiin huiveihin.
Ihanaa loppuviikkoa!

Mikä tai mitkä olivat teidän suosikkinne?
Entä monta asua haluaisit tulevissa postauksissa nähdä kerrallaan?

~ Kata ~

26 kommenttia

  1. Minusta ei kyllä ollut yhtään liikaa asuja :))<3 Näistä ehdoton suosikki on numero 11 :)<3
    ps. Ihana uusi syksyinen banneri <3

    VastaaPoista
  2. Ompa kaunis uusi banneri <3 Oon semisti kade tosta sun vartalosta ja ylipäätänsä kaikille ketkä pitää rohkeasti napapaitoja :) Mä tykkään tuosta 8. asusta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Tania! ♥ Ihana kommentti, oot yksi upeus nainen:)

      Poista
  3. mun lemppariasuja on 3, 5 ja 8 ♥ siis vau, oot niin upea ja niin ovat kaikki asutkin ♥ tuli kyllä niin ikävä kesää näitä kuvia katsoessa.. onneksi se kuitenkin tulee taas pian, ja syksykin on ihanaa aikaa :) mä ite tykkään katella postauksia joissa on enemmän noita asukuvia, mutta tee vaan miten susta parhaalta tuntuu :) jotenkin sillon voi ammentaa enemmän inspiraatiota itseensä, haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kun löytyi kolmisen kappaletta suosikkeja Jenni! Joo mullakin hieman kesän ikävä tuli kun muokkailin kuvia - juurikin kyseisiä kesäkuvia. Tässä on niin moni sanonut että 12 kappaletta on sopiva määrä, joten pysyn sitten mielelläni tässä kuvamäärässä:3

      Poista
  4. Aivan super kivoja kuvia!<3 3 asu on ehdoton lemppari :)

    VastaaPoista
  5. miulle kyllä sopii toi 12 asua per postaus, ihan sopiva määrä! :) ja tosi vaikee valita sitä lempparia kun kaikki asut on niin onnistuneita ja ihania..<3 ehkä sanon tähän kuitenkin että 1,4,8 & 11 miellyttävät miun silmää eniten<3 upea tuo uus banneri Kata<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana että oot sitä mieltä, tällä määrällä pysytään jatkossakin Tuuli:) Vooi vitsit kiitoksia, ihanasti sanottu<3 Ja upeeta että löytyi nelisen kappaletta suosikkeja:) Kiitos<3

      Poista
  6. 2 ja 7 on lempparit, mut voisin pukea noi kaikki :) ihana toi uus banneri :o <3

    VastaaPoista
  7. 6 ja 8 :) Nostan kyllä hattua asukuvien määrästä blogissasi..Kunpa itsekkin saisin otettua näin paljon asukuvia.Todella upea uusia banneri <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitoksia, asukuvien määrä harmi vain vähenee kun talvi tulee. On niin hankala ottaa silloin kuvia kun sisätiloissa kuvaus ei oo mun juttu:) ♥

      Poista
  8. Voi mää niin tykkään näistä tämmösistä postauksista! Mun lemppareiksi pääsee kyllä asut 1, 3 ja 12 ♥ Ja 12 asua on just sopiva määrä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että nää on mieleesi, sen vuoksi näitä olisikin kiva tehdä enemmän:D Tosin pysyn kyllä tuossa 12 asussa;) Kiitti:)♥

      Poista
  9. Sanoisin että 4, 10 ja 11 on eniten mun mieleen!♥ ja 12 asua per postaus on hyvä!

    VastaaPoista
  10. 6. ja 9. on tosi ihania!! :)<3

    VastaaPoista
  11. Mun suosikit on 8, 10, 11 ja 12 koska mua miellyttää eniten niiden värimaailma :) Mun puolesta näitä saa tulla useamminkin ja vähemmästä määrästä olisi tietty helpompi valita suosikki ;)

    Ihanaa lomaa sulle, nauti! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana että neljä suosikkia löytyi sulle:3 Tuokin täysin totta, pistän korvan taa! Kiitoksia sinulle ♥

      Poista
  12. 1,2,3,4... ääk, kaikki on tosi kivoja :D<3 Sun päällä kaikki vaatteet näyttää niin hyviltä, kun oot niin siro! Ja osaat yhdistellä asuja kivasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa Jasmina, kiitos ♥♥ Ei oikeastaan näytä kun näytän periaatteessa pelkältä putkilolta joissain asuissa just kun oon niin ärsyttävän siro joka kohtaa.. Kiitos kuitenkin tästä niiiin mieltä piristävästi ihanista sanoistasi<3

      Poista
  13. Wau ihania asuja! Vaikee valita paras mut 8,6,10 on parhaimpia musta :) Muutenkin kiva blogi sulla, sait uuden lukijan!
    -Sonja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aapua ihanaa, kiitos todella paljon ♥ Tervetuloa lukijaksi, toivottavasti jatkossakin miellyttää:3

      Poista