Sisällön tarjoaa Blogger.

Rome snapshots and travel fever

Rooman viimeisimpiä kameran kuvia jotka haluan pistää tännekin esille. Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa ja siksipä en sen enempää höpöttele tässä.
rome5
rome4
rome9
rome8
rome10
rome7
rome3
tiramisu
rome6
rome2
rome1
rome12
Tuota lämpöä ja lomailufiilistä on kyllä niin ikävä, matkakuume nousee koko ajan hirmuisen paljon mulla ja rantaloma ei olisi talvella kyllä pahitteeksi. Harmi vaan että tänä talvena taitaa sellainen loma jäädä välistä. Olen haaveillut sellaisesta mahdottomuudesta kuin Miami Beach ja oon kuolaillut just Aurinkomatkojen sivuilla kuvia ja hotelleja. Siinäpä taas unelmaa mulla kerrakseen.

Onko teillä varattuna joku ihana matka talveksi?

~ Kata ~

13 kommenttia

  1. Oi ihania kuvia! Itsellä nousee matkakuume kanssa kovaa vauhtia, mutta parannusta ei vielä ainakaan ole näkyvissä :( <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitti, voi ei meitä raukkoja!:D ♥

      Poista
  2. Rooma on ihana ♥ Mulla on itseasiassa kaks matkaa tiedossa seuraavan kuukauden aikana, en malta odottaa!! Tosin mä en lähde minnekään kauas, ihan naapurimaahan vain ja sitten saman maan sisällä tulee pyörittyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sinua onnekasta Anni, kyllähän se naapurimaakin on jo jotain:) Toivottavasti hauska matka edessä;)

      Poista
  3. Italia. ♥ Itse viettelin siellä pari viikkoa kesälomalla. Se kieli, kulttuuri, maisemat, lämpö ja jäätelöt. :D Eipä paljoa muuta tarvitse, että sydän jää matkanvarrelle..
    Talveksi ei ole mitään vielä varattuna, mutta jouluksi saatan karata viikoksi espanjaan. Thaimaa kyllä kutkuttaisi taas, mutta ei sinne viitsi ihan viikoksi lähteä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosiaankin olen samaa mieltä:) Ja se lomailufiilis, kun ei ole sama maisema mitä kotona jne. Oij Espanja, aivan ihana valinta:D Thaimaahan tosiaan ei viikoksi kannata, kaksi viikkoa tai yli parempi:)

      Poista
  4. ÄÄÄÄW tahdon matkustamaan♥ Ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo arvaa kuolenko nyt Roomakuumeeseen kun nämä luin! :D Reissuun on vielä liian pitkä aika!

      Poista
  5. Mulla kans on iskeny uus matkakuume kun on muokkaillu Barcelonan kuvia.. tosin omat ulkomaan matkailut jää tauolle nyt ainakin vuodeksi kun opiskelijabudjetti ei anna ihan periksi :D

    VastaaPoista
  6. Ihania lomakuvia! Sun Rooman kuvia katsellessa olen päättänyt, että sinne on ihan ehdottomasti suunnattava ;) Näyttää niin upealta! Se tosin on sitten toinen juttu, että milloin sinne pääsee..

    VastaaPoista