Sisällön tarjoaa Blogger.

I could be violet sky

outfit
Scarf - BikBok
Vest - H&M
Knit - Strawberry
Jeans - Dr. Denim
Shoes - Converse
outfit2
About viikon takaista asua, eniten tässä mua kiehtoo nuo kylmät sävyt. ♥ Baby blue huivi, viileän värinen violetti sekä tummanharmaa neule ovat kerrassaan suloisia yhdessä, vaikka aluksi arkailinkin yhdistää tuon värisen huivin violetin kaveriksi. Näin jälkeenpäin näiden värien yhdistelmä miellyttää ainakin omaa silmääni.
Ihaninta näissä melko lämpimissä syyspäivissä on se, että voi pukeutua lämpimiin neuleisiin, mutta takkia ei vielä tarvita. Tietty odotan innolla hieman viileämpiäkin ilmoja, jotta pääsen heittämään takkia niskaan, pukeutumaan niihin ja esittelemään teille ne ihanuudet. 
outfit3
Asu on melko arkinen, kelpasi hyvin kauppareissulle. Neule on yksi luottovaatteistani. Tykkään sen helmojen sivuissa olevista vetoketjuista, tosi kiva yksityiskohta! Valitettavasti tässä kokonaisuudessa vetoketjut jäävät melkeinpä kokonaan liivin alle, kyllä ne sieltä hieman pilkottaa.
details
Bag- Guess
Bracelets - Nomination
Watch - Guess
Rings - Kalevala, Guess
Midi rings - Gina Tricot
converse
details2
outfit4
Violetti liivi on oikeastaan H&M:n toppi, mutta sen edessä olevien nappien vuoksi siitä saa täydellisen, ohuen liivin avaamalla ylläri pylläri napit. Kyseinen vaatekappale on todella ihana, sillä se laskeutuu nätisti takaa ja edestä se on taas kivan lyhyt.
outfit5

Mitä mieltä olette tästä arkisesta ja lämpöisestä kokonaisuudesta?

~ Kata ~

20 kommenttia

  1. Ihania kuvia etenkin tuo kakkonen :)♡ ja vitsit tuo huivi on kyllä ihana! Taisin siitä jo aikaisemminkin mainita :)♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Itsekin tykkään siitä hirmuna:3 ♥

      Poista
  2. Tuo huivi tuo sellasta pirteyttä tähän asuun :) Voisit pukeutua vaikka roskapussiin ja näyttäisit upealta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo onhan se melko virkistävä:) eikää ihana Marika! Samat sanat sulle upeus ♥

      Poista
  3. Kiva nähdä välillä tuollaista arkisempaa, mutta tyylikästä asua! Hyvältä näyttää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Heidi, mun arkityyli on aika näyttävä yleensä, tää on vähä erilaisempi kokonaisuus:3 Sellainen mä oon!:D

      Poista
  4. Kylläpä tuo huivi tuo silmiäsi kauniisti esiin! <3 Niin raikas!! :)

    VastaaPoista
  5. Ihanan väriset noi conssit :) Mä tykkään kovasti asun väriyhdistelmistä, sininen ja musta sopii oikeastaan hyvin yhteen vaikka oon jotenkin vierastanut sitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös oo, mun tulee vaan harvoin käytettyä näitä, kun en omista violettia paljoo yhtään vaatetuksessa. Mulle kun on tärkeää että kengät sointuvat jollain lailla asukokonaisuuteen:D

      Poista
  6. Tosi kiva idea toi liivi!:) oot kyllä nätti <3

    VastaaPoista
  7. Kävin BikBokissa viime viikolla ja testailin juurikin tuota huivia kaulaani, mutta ei se näyttänyt mun päällä hyvältä, mutta sulle tuo baby blue -huivi sopii niiiiiin hyvin!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi olin itse katsellut tuota useasti ja miettinyt sopiiko se mulle. Sitten ostinkin kyseisen huivin ja hieman mietiskelin tuota vielä. Älyttömän ihana kuulla että se sopii ♥ Voisin veikata että sopisi varmasti sullekin!

      Poista
  8. Mä niin kadehdin sua, kun sä jotenkin osaat yhdistellä saman värin eri sävyjä niin hyvin yhteen ilman että asusta tulee sekava sillisalaatti! Sulla on niin ihailtavaa tyylisilmää ja rohkeutta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaudee aivan ihanasti sanottu, tuhannet kiitokset sulle iltani piristyksestä ♥

      Poista
  9. niin ihania kuvia, tuo ensimmäinen kuva siusta on tosi kaunis♥ tykkään paljon tosta vaaleansinisestä huivista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuulille ihana, hirmu iso kiitos taas ♥ :3

      Poista
  10. Oon hinkunut violetteja converseja ehkä vajaat pari vuotta mutta MIKSI EN LÖYDÄ TÄYDELLISIÄ MISTÄÄN? :D olenko liian sävytarkka... No mutta ihana asu jokatapauksessa! ❤️

    VastaaPoista
  11. Oo Kata, ihana huivi! <3 Voi miten hyvin sulle tuntuu sopivan ihan kaikki värit! Keltainen, punainen/pinkki, sininen ja turkoosi, vaaleat maanläheiset värit.. Itelle kun esim keltainen ei oikein tunnu istuvan millään :D Tuo kakkoskuva on myös aivan upee!! Kaunis sinä <3

    VastaaPoista