Sisällön tarjoaa Blogger.

Wild one

outfit2
Pörröneule - H&M
Mekko - Spirit Store
Ballerinat - H&M
Laukku - Guess
outfit
Eilinen ilta meni mukavissa juhlallisissa merkeissä ystäviemme luona. Ilta oli kaikinpuolin onnistunut paria pientä vastoinkäymistä lukuunottamatta. Lauantain look oli mun osalta melko eläimellinen. Ylleni päätyi yksi suosikeistani, leopardikuosinen ihanan villi highlow mekko.
details
Kylmyyden yllättäessä heitin pehmoisen ja lämpöisen pörröneuleen rennosti harteille. Tuona lämpimänä kesäiltana se ei tosin päätynyt kuin kerran olalle. Kultaiset timanttiset korut ja rennot kiharat kruunasivat kokonaisuuden.
guesshandbag
Leopardiprintti toistuu myös laukussa, kenkiä tietenkään unohtamatta. Joskus saa vetää överiksi! Liian överiä kokonaisuutta lieventää kuitenkin kuosien eri värimaailma.
smile
smile2

Tämä asu saattaa herättää aika paljon mielipiteitä. Eläinkuosi kun kuuluu niihin joista joko pitää tai ei. Eläinprinttiä minä rakastan!

Pidättekö te eläinprinteistä vai kuulutteko niihin jota se kuosi ei miellytä?
Mitä mieltä olette kokonaisuudesta?

~ Kata ~

24 kommenttia

  1. Aivan ihana asu varsinkin toi mekko :0 <3 !! Mulla on samanlaiset kengät!
    jasmintuomi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep toi mekko on kyllä niin rakkautta ♥♥ :)

      Poista
  2. eläinprintti kuuluu myös mun rakkauksiin, ja pakko sanoa että asu on yksi upeimmista joita oon sun päällä nähnyt!! ♥ ihan mieletön, ja sopii sulle täydellisesti :) rennot kiharat vielä kruunaa kokonaisuuden :3 oot vaan niin ihana! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana Jenni kiitos ♥ Itsekin tykkään, varsinkin valkoisen neuleen sekä leopardikuosin yhdistelmä iskee muhun:) Itse oot niin ihanuus kun aina sanot niin ihania asioita että huh huh<3 ::)

      Poista
  3. Mauton. Mikään ei oikee sovi yhteen. Muuten tykkään sun blogista ja tällee, mut tää asukokonaisuus oli jo tosi mauton.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, voihan harmi ettet tykkää, mielipiteensä kullakin:) Itse tykkään paljon! Kokonaisuus kun onkin melkeinpä vain ja ainoastaan pelkkä mekko:D Ihana että tykkäät kuitenkin blogistani muuten:)

      Poista
  4. Itse en välitä eläinprinteistä.Enkä ole myöskään pörrö juttujen fani ,vaikka niitä rupee jokaisen merkin syksy mallistossa olemaan.
    Jokaisella on oma tyyli ja eletään vain kerran niin puetaan päällemme juuri sitä me itse haluataan.EIKS JE ?:)
    Kaunis olet kyllä jokaisessa kuvassa ja tosi kauniit kiharat :)

    http://mygorgeousdreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse taas oon hulluna molempii, ihana kun ihmiset ovat erilaisia ♥ Mun mielestä on hyvä ettei jokainen pukeudu sillä lailla kuten esim mä:) Kiitos ihanasta kommentisasi ♥

      Poista
  5. Eläinprintti ei kuulu munkaan lemppareihin, mutta kuten Marika sanoi ylempänä niin jokaisella on oma tyyli ja olisi tylsää jos jokainen pukis aina päälle samaa :D

    Hei millä muuten teet sun kiharat, onko sulla kiharruspuikko tai jotain? Vai suoristusraudalla? Sulla näyttää onnistuvan kiharat ihan joka kerta niin mietin vaan... nimim. en osaa kihartaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ois inhottavaa jos kadulla jokainen vastaantulija ois samantyylinen:D Oon ylpee omasta tyylistäni:') ♥
      Joo teen itse asiassa muotoiluraudalla kiharat nykyään. Joskus suoristimella. Muotoilurauta on siitä hyvä kun siinä on monia erilaisia päitä joilla voi loihtia erilaisia kiharoita. Mä oon tylsänä käyttänyt vaan yhtä ja samaa tässä kesän aikana:D

      Poista
  6. Mulla on muuten samanlainen mekko - se tosin on ebaystä ja hersecretillä myytiin ihan samaa kuin mulla yli 3 kertaa kalliimmalla. Mä tykkään täst asust, aivan ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho vai niin:o Mun on otettu Spirit Storesta viime kesänä:) Kiitos Kata ♥

      Poista
  7. Tuo mekko on kyllä kaunis ja sulle sopii eläinprintti!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ♥ Leopardikuosi on ainoa mitä mulla on mut mua on alkanut kiinnostaa muutkin elukkaprintit:)

      Poista
  8. Ite tykkään eläinkuosista, mutta itsellä se tuntuu joskus vieraalta. Ne vaatteet näyttää aina ihanilta kaupan hyllyillä mutta kun ne vetää päälle nii ei sitten olekaan hyvä :D Ehkei mulle vain sovi... Sulle kyllä sopii tosi hyvin♥ Ja tuo mekko on kyllä niiiin ihana, että jos oltais samaa kokoa nini voisin käydä pöllimässä sen omaan käyttöön ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm tuttu tunne, tosin ei leopardikuosin taikka muiden eläinprinttien kohdalla. Kiitos ihana ♥

      Poista
  9. Mekosta kyllä tykkään tosi paljon :)<3 leobardikuosi on ihan mun lemppari :))
    Ihanasti sulla myös hiukset<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin lemppari se on, ihana Emilia ♥

      Poista
  10. Hei taas :)
    Vanha blogni liittyi indiedays yhteisöön.Olisi aivan mahtavaa ja ihanaa jos jatkat lukemista vanhassa osoitteessa:
    http://kaika85.blogspot.fi/

    Anteeksi kauheesti tätä blogni on siellä eikun täällä sählinkiä

    VastaaPoista
  11. Ai että mä tykkään tuosta mekosta! ♥

    VastaaPoista
  12. Ja taas niin kaunis asu ja tietty sinä myös! ♥ Mun mielestä ei kyllä mitenkään mautonta, mutta mielipiteensä kullakin^^ :)

    VastaaPoista
  13. Oi vitsi nää sun asut on niin nättejä. ♥ Tämä on ihan ehdottomasti mun lemppareita siltä aikaa kun oon sun blogia seuraillu! :)

    VastaaPoista