Sisällön tarjoaa Blogger.

Summer is almost over

Niin inhottavaa kun se onkin, niin kesä on tosiaan kohta ohi. Täällä Kuopiossa alkaa illat olla ihan hirmu viileitä ja pimeitä. Syksy on tavallaan ihanaa aikaa ja odotan sitä, mutta kesä saisi olla Suomessa hieman pidempi.
Tässä elokuun aikana oon yrittänyt vielä nauttia hieman kesästä;
iPhonepics
Oon selaillut innoissani H&M:n syksyn ja talven katalogia läpi useaan otteeseen, vaikka kesävaatteita tulee ikävä // Nauttinut ja ihastellut vielä kesän kauniita kukkasia porukoiden terassilla
iPhonepics2
Oon herkutellut mäkkärin café frappélla ja todennut että siitä tulee yhtä huono olo kun muistakin mäkkärin ruoista // Myös jäätelökioskin jäätelöstä oon vielä nauttinut, ennen kun ne jäävät talvitauolle;)
iPhonepics3
Oon nautiskellut viimeisillä helteillä kevyestä ruoasta, kanasalaatti ♥ // Sekä olemme istuneet terassilla pitkälle iltaan asti ystävien kanssa

Tietysti ystäviä on myös ehtinyt välillä moikata muutenkin kun terassin merkeissä ja asuja on ihan kohtalaisen hyvin saatu kuvailtua. Kaiken muun ajan oonkin nauttinut töiden teosta ja löhöillyt kotisohvalla..:D Siksipä arkiset kuvailut ovat jääneet hieman vähemmälle. Onneksi se palkitaan ensiviikolla ♥

Miten te olette nauttineet tästä loppukesästä?

~ Kata ~

8 kommenttia

  1. voi kun kesä jatkuis vielä! :( toisaalta ihanaa kun illat alkaa jo hieman pimetä niin kohta voi kaivaa jo kynttilät esiin ja tunnelmoida niiden valossa<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin syksyssä tosiaan on oma viehätyksensä, kuten just ne kynttilät ♥

      Poista
  2. ihania pieniä paloja sun viime päivistä <33 Mun loppukesä on mennyt nyt töissä ja sen myötä oon ollut ihan liian väsynyt :D Toivottavasti pääsis taas nopeasti arkeen taas kiinni :) ens viikolla oon kuitenkin lähdössä tallinnaan, joka taitaa sit olla viimeinen kesäreissu <3 surullista kun kesä on ohi :s en tykkää syksystä, vaikka syyspukeutuminen onkin ihanaa, haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ♥ :) Joo ihan sama juttu, töissä töissä ja sen vuoksi väsyttää:D Ihana kuitenkin et mulla on kesälomaviikko vielä edessä:) Sullakin on ensiviikolle reissu? Ihana juttu, kesän viimeiselle reissulle itsekin lähdössä vielä:3 Mä tykkään jotenkin syksystä, se fiilis ja syksytunnelma (en osaa selittää) ja tietty syyspukeutuminen ah että ♥♥

      Poista
  3. Kesä on kyllä niin lopuillaan että nyyh! pitää koittaa kyllä nauttia näistä viimeisistä hetkistä vaikka syksyä odotankin jo aika innolla:D

    VastaaPoista
  4. Minttusuklaa tötterö <3 Voiko parempaa jäätelöä olla olemassa :) Ehdoton kesä suosikkini.
    Syksyn uudet mallistot piristävät minunki mieltä ,kun tarvii hyvästellä kesää :)

    Uusi postus:http://kaika85.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot aivan oikeessa ♥ :) Hihi niin:3

      Poista