Sisällön tarjoaa Blogger.

My perfumes

perfumes
 Yksi niistä tärkeimmistä tyyliasioista mulla ovat tuoksut. Rakastan hajuvesiä ja mulle suoraansanottuna tulee ahdistunut olo, jos oon unohtanut laittaa hajuvettä, menin sitten töihin taikka vapaa-ajallani jonnekkin.
Oon yksi niistä naisista, joilla ei ole pelkästään sitä yhtä ja tiettyä tuoksua. Nyt en tietenkään tarkoita sitä että sekoittelen niitä keskenään! Musta on kiva vaihtaa eri hajuveteen ja tuoksua joka päivä erilaiselta.
perfumes2
Oon hullaantunut täysin Escadan kesätuoksuihin, jokainen on ostettava jos vain nenä tykkää. Vaikka näistä kesätuoksuista onkin vaikea valita suosikkia, niin tämän hetkinen lempparini on Escadan uusin kesätuoksu, Born in Paradise.
detail
 Omistan muutaman muunkin kuin Escadan tuoksun, esimerkiksi hyllyltäni löytyy Jennifer Lopezin Live Luxe sekä Britney Spearsin Fantasy. Muhun iskee melko voimakkaat tuoksut.

Omistan myös kymmenisen kappaletta Escadan menneitä kesätuoksuja niissä pikkuisissa matkakoon putelleissa. Ne ovat älyttömän kätevä ratkaisu matkalle lähtiessä.

Oletteko te tykänneet Escadan kesätuoksuista?
Mikä/mitkä ovat teidän suosikki hajuvetenne?

~ Kata ~

18 kommenttia

  1. Mä en oikee osaa sanoo mitään tuoksuista.Hajuvettä käytän suurin piirtein kerran vuodessa.Inhoan kaikkia tuotteita missä on vahva tuoksu.

    Sulla on ainakin valikoimaa paljon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa, minä taas rakastan kaikkea missä on vahva tuoksu!:3 makunsa kaikilla:)

      Poista
  2. Tykkään myös Escadan tuoksuista ja multa löytyy myös tuo Taj sunset :) Yhtä makeita ja ihania tuoksuja ovat myös VS:n body mistit, joista tykkään myös kovasti. Kiva postaus!

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, Taj Sunset on ihanuutta! Kiitos:)

      Poista
  3. Hep, täällä ilmoittautuu myös yksi tuoksuista tykkäävä! Mulla on joskus ollut niitä Escadan logon mallisia hajuvesiä, nyt en kyllä kuollaksenikaan saa niitä nimiä päähäni, mutta ihania ne silti oli..! Tällä hetkellä mun hyllystä löytyy normaalikokoisia tuoksuja 6, pieniä matkakokoisia 8 ja sitten vielä yks Burberryn body mist. :D Mä tarvisin kuitenkin uusia tuoksuja kipeesti lisää, sillä melkein kaikki noista normaalikokoisista on jo ihan kohta loppu ja nuo matkakokoiset on siitä mun mielestä hankalia, etten tykkää läträtä niitten kassa käsin, sellaiset suihkutettavat on enempi mun juttu.. Lemppari tuoksut kuitenkin tällä hetkellä on Chloén Roses de Chloé ja sitten juur yks päivä Stockalla ihastuin Salvatore Ferragamon Signorina Eleganza -tuoksuun ♥

    Tää oli kyllä tosi kva postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti! Joo itsekään en tykkää matkakoissa siitä, ettei ne oo niitä sumutettavia. Silti ne menevät matkalla ihan hyvin.:3 Oij voisi käydä vähän nuuskimassa nuita tuoksuja:)

      Poista
  4. nuo Escadan hajuvedet on niin parhautta, tykkään melkein kaikista ihan älyttömästi!<3 itselläni on Cherry in the air, ja joku sinisessä pullossa oleva, en muista nimeä mutta jo joskus aiemmin ilmestynyt :) kaupassa olen testaillut noita uusimpia kesätuoksuja, ja tuo Born in paradise ja Taj Sunset ovat aivan ihania<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano! Rakkautta jokainen tuoksu mun mielestäni:)

      Poista
  5. Nuo Escadat kyllä tuoksuu hyviltä mitä sinulta aina on suihkutellut!:D valinnanvaraa on hyvä olla:)

    VastaaPoista
  6. Nuo Escadan hajuvedet on kyllä ihanan tuoksusia mitä oon kaupoissa nuuhkinut ;D <3 Mä tykkään ite hirveesti vanilijan ja kookoksen tuoksuista <3 myös VS:n body mistit on ihan parhaita <3 Oon kyllä hajuvesien suurkuluttuja ja en voi lähteä melkeepä mihinkään jos en oo suihkauttanut hajuvettä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi aivan!:) Joo tossa Born in paradisessa on kookosta ja ehkä saattaa olla vaniljaakin, en muista. Se olisi varmasti sulle sopiva siinä tapauksessa;)

      Poista
  7. Escadan hajuvedet on aivan ihania! Pari putiloa itseltäkin löytyy ja varsinkin näin kesällä Escadat pääsee useammin käyttöön kuin talvella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep kesällä varsinkin, tosin mulla käytössä vuoden ympäri:) Rakastan kesää joten on kiva tuoksua kesältä ♥

      Poista
  8. Escada on munkin ehdoton lemppari hajuvesi merkeissä! Kesätuoksut on ihania, mutta myös ne muut iskevät. Kannattaa kokeilla esimerksi semmosta kun Absolute Me, se on oma tän hetken lemppari :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij ihana kuulla:) Joo oon haistellut niitä Escadan muitakin tuoksuja, mutta ne eivät iske muhun niin hyvin kun noi kesätuoksut:) Tosin se uusin Escada on aika valloittavan ihana:D

      Poista
  9. Oii rakastan escadaa! Aivan ihania ♥ Cherry in the air on mun lemppari :) Ja sitten tykkään kans hulluna Bieberin tuoksuista haha!! En ees muuten kuuntele sen musiikkia tai seuraa mitenkään, hajuvedet vaan on kolahtanu :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cherry in the air on kyllä taivaallista ja kun sitä laittaa niin fiilis on tosi söötti:') Joo Bieberin tuoksut ovat munkin mielestä ihan ok tuoksuisia, itsekään en kuuntele tai seuraile mitenkään:D

      Poista