Sisällön tarjoaa Blogger.

My first Michael Kors

Rooman ostoksista on tulossa tosiaan suurempi postaus myöhemmin, mutta tästä unelmastani halusin väsätä pienen, ihan oman postauksensa. Roomassa käväistiin yhdessä Outlet-ostoskeskuksessa (siitä Outletistä itse asiassa oma postauksensa joko huomenna tai ylihuomenna) ja sieltä tulikin ostettua mun ihka ensimmäinen Michael Korsin laukku.
michael kors bag
Hieman omia mielipiteitäni laukusta
Tykkään laukun ulkonäöstä älyttömän paljon! Laukun kuosi ja malli on mielestäni tosi nuorekas ja sen vuoksi mulle tosi hyvä vaihtoehto. Kultaiset ketjut täydellisyyttä. Yksivärisetkin olivat tosi kivoja, mutta mua iskee enemmän tämä hieman näyttävämpi kokonaisuus.
Tästä mallista olin unelmoinut ja nyt se on viimein mulla!
michael kors details
michael kors details2
Jospa ensikerralla ostaisin tähän laukkuun käyvän kukkaron. En kehdannut ahnehtia ja jätin sen vielä odottamaan jotain toista päivää, jolloin haluan ilahduttaa itseäni.
Unelmoin myös Michael Korsin perus mustasta Jet Set mallista, ehkä jonain päivänä kotiutan senkin ♥ Tää oli kuitenkin mulla päällimmäisenä mielessä.

Mitä mieltä olette laukusta?

~ Kata ~

10 kommenttia

  1. Aivan ihana, täyttä rakkautta ♥ voii kun itekkin raaskisin ostaa jonkun vähän laadukkaamman laukun! No ehkä joku päivä minäkin ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä taas säästelen laatulaukkuihin hirveesti:D Ja nykyään alan ostella vähemmän myös Guessiä, että saan ostettua näitä laadukkaampiakin yksilöitä:) Laukku on mun yksi tärkeimmistä tyyliasioista. Kiitos ihana Emilia kommentistasi ♥

      Poista
  2. Oooh miten ihana! Mulla kans tarkoituksena ostaa musta MK!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos Mimmu:) Toivottavasti saat ostettua sen pian;)

      Poista
  3. tosi kiva laukku ja sopii siun tyyliin kyllä täydellisesti!♥

    VastaaPoista
  4. Niin ihana laukku!<3 Tykkään tuosta mallista ihan älyttömästi:)

    VastaaPoista
  5. Mulla on ollu kyllä kans haaveena MK:n laukku, eikä tää postaus hirveesti helpota sitä haha :D Mutta aivan ihana on! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin vaan kuvtella ettei auta:D Kiitos ♥ Toivottavasti haaveesi käy toteen piakkoin;)

      Poista