Sisällön tarjoaa Blogger.

Gel nails ~ August 2014

Elokuun kynsisaldoa! Viime postauksessa lupailin että kuvaisin myös glitterit sun muut timantit, mitä kynsiin laitan, mutta arvatkaapa muistinko? En. Tästä lähin kun teen kynnet, kuvaan kaiken saman tien.
violet2
violet
Näistä violeteista en oo kovin ylpeä. Kokeilin ensimmäistä kertaa tuollaisia kivirakeita ja kaiken kukkuraksi tein nämä itse. Hyvin hankalaa! Kivirakeiden päälle täytyy laittaa aikamoinen kerros geeliä ja paksu kynsi ei näytä hyvältä, päinvastoin. Varsinkin kun mun kynnet oli tällä kertaa tosi lyhyet, kun kynsin ne stressin vuoksi ihan rumiksi. Paha tapa, myönnän.
yellow
yellow2
Tässäpä siskolleni tekemät lakkaukset, koskaan ei oo vielä onnistunut näin hyvin! Tykkään tuosta neonvihreän ja -keltaisen sekoitelmasta. Yleensä geeli valuu kynsinauhaan asti, mikä ei todellakaan ole kaunista (eikä kynsille lainkaan hyväksi), mutta näissä sitä ei tapahtunut, ihana ihme ♥
colorful
colorful2
Nämä siskoni teki mulle, ennen näitä hän on tehnyt tasan yhdet mulle. Onnistui jo paljon paremmin kuin ne ensimmäiset. Ihanaa neonvihreän, oranssin ja keltaisen sekoitelmaa. ♥

Tässä kovaa tahtia harjoitellaan geelilakkauksien parissa ja alkaahan tässä koko ajan tulla jo parempaaa jälkeä (jos noita violetteja ei lasketa)...:')

Mitäs te tykkäätte?
Kertokaa ihmeessä suosikkinne?

~ Kata ~

13 kommenttia

  1. Ihania värejä! Noi kaikki erilaiset glitterit on kyl nii mahtavan näköisiä :) ♥

    VastaaPoista
  2. Ihania kynsiä kaikki, mut mun mielestä nuo ekat on ehdottomasti parhaimmat!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oletko tosiaan sitä mieltä? Ihana kuulla, itse en yhtään tykkää niistä mutta kommenttisi perusteella eivät ne varmaan sitten kovin pahat olekkaan:D

      Poista
  3. tykkään kyllä kaikista kynsistä, mutta itse en vaan osaa käyttää mitään vihreän tai keltaisen sävyjä, vaikka muiden kynsissä ne näyttävätkin hyviltä! :D silti upeita kynsiä nuo kaikki!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on aivan sama, etten osaa käyttää keltaista tai vihreää kynsissä, jos kyseessä on normi lakka! Mutta koska kyseessä on geelilakkaus, niin tykkään älyttömän paljon kun se kiiltää ja kimmeltää ♥ Kiitos ihana Tuuli :)<3

      Poista
  4. Ihania värejä! Itse oon ihan hulluna violettiin, niin pakko sanoa että nuo ekat on aivan mahtavat! :) Kestääkö nuo geelikynnet kuinka paljon kulutusta? Oon miettinyt, että täytyis joskus saada jotkut supersiistit kynnet, mutta teen kynsille tosi epäystävällistä työtä, niin menisi varmaan kauniit kynnet siellä hukkaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai vitsi, ihana että tykkäät ekoista, itse en niinkään:D Geelikynnet/lakkaukset kestää, jos ne osaa tehdä oikein. Kävin yli kaksi vuotta ammattilaisella ja ne kestivät superhyvin, nykyään teen itse mielenkiinnon vuoksi ja tuleehan se halvemmaksi, lisäksi oli hankala saada aina aikoja kynsihuoltoon kun ei voinut mennä oman menojen mukaan (työt sun muut olivat niin tiheään ymymym....). Itse tehtynä geelilakkaukset eivät mulla ainakaan kestä niin hyvin kun ne ammattilaisen, mikä on melkeinpä aika selvä homma, mikäpä kestäisi paremmin kuin ammattilasen tekemät?:D kestää kumminkin jos ei revi/kolhi jne. Mullakin aika epäystävällinen työ kynsien suhteen, silti geelilakkaus suojaa omaa kynttä sen verran että on parempi vaihtoehto kuin normi lakka! Suosittelen!

      Poista
    2. Okei! Voisinpa siis uskaltautua hankkimaan itselleni geelikynnet! ;)

      Poista
  5. Tykkään kauheesti noista mitkä teit siskollesi <3 Oon itse miettinyt ,että pitäiskö mun yrittää edes kasvattaa kynsiä.Vaikka kynnet ovatkin todella pieniä niin tekevät huolitellut kynnet asuun suuren lisän.
    Terv.Kynsien pureskelia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijoijoi eikös ookkin ihanat, oon itse melko ylpee niistä ♥ Mulle pitkät kynnet ovat tosi tärkee, se vaan on niin naisellinen ominaisuus, mutta pakko myöntää että omat kynteni eivät kasva ilman geelilakkauksia.
      Terv. minäkin puren/revin/kynsin omia kynsiäni ;)

      Poista
  6. Ihania kynsiä!:) Nuo viimiset oli kaikista mieluisimmat<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Oih, nuo ekat on ehdottomasti mun lempparit!! ♥ :)

    VastaaPoista