Sisällön tarjoaa Blogger.

Blogihaaste


SÄÄNNÖT:
1. Postaa palkinto blogiisi.
2. Kiitä bloggaajaa, joka antoi palkinnon sinulle ja linkitä takaisin hänen blogiinsa.
3. Kirjoita 11 satunnaista faktaa itsestäsi.
4. Vastaa nimeäjäsi 11 esittämään kysymykseen ja aseta 11 kysymystä sinun ehdokkaillesi.
5. Nimitä 11 bloggaajaa, joille haluat tämän palkinnon antaa.
6. Ilmoita ehdokaillesi, että olet nimennyt heidät.

pic

Kiitos haasteesta ihana Tuuli ja Jasmina ♥ Kerranhan tämä on jo tullut tehtyä, mutta siitäkin on jo hirmuisen kauan aikaa!

Faktat minusta: 

1. En tiedä vieläkään mihin haluaisin opiskelemaan, vuoden päästä olisi haettava johonkin ja tuntuu että vuosi on liian vähän aikaa miettiä. Yksi miettimisvuosihan mulla on jo takana päin.. Epätoivo alkaa iskeä.

2. Rakastan ylikaiken matkustelua. Kesäisin on kiva käydä jossain kaupunkilomalla ja talvisin lämpöiset ja rentouttavat rantalomat ovat ihania - matkat ovat aina vuoden kohokohtia.  

3. Oon todella huono kirjoittamaan, sen takia mulla saattaa kestää kauan postauksien teossa. Blogin aloittaessahan tästä oli tarkoitus tulla kuvapainotteinen, onneksi kirjoitustaidot paranee koko ajan ja oon saanut paljon tekstiäkin sujautettua mukaan. Alan ihan oikeasti epäillä jonkinlaista lukihäiriötä..:D

4. Oon yleensä hirmu äkäinen jos oon nälkäinen. En tietty vedä mitään itkupotkuraivareita, mutta tiuskin jonkun verran läheisilleni mm; perheenjäsenille ja poikaystävälle. Todella hirvee tapa, mutta en vaan voi sille mitään. 

5. En voi olla ilman koruja, muuten oloni tuntuu tosi alastomalta. Olin vaikka sitten helteet niin mun on pakko laittaa koruja, vaikka ne hiostavat jonkin verran (parisen kertaa oon pystynyt jättämään ne kuitenkin kotiin). Rannalla olo on sitten eri juttu.

6. Oon ihan liian äkkipikainen ihminen, sen piirteen haluaisin muuttaa itsestäni heti. Annan myös samalla mitalla takaisin, myöskin siinä tilanteessa jos joku loukkaa ystävääni tai läheistäni. Osaan kuitenkin olla myös hiljaa, vaikkakin se on välillä hankalaa.

7. Voin syödä mitä tahansa eikä se näy mussa, ainakin toistaiseksi.:D Syön silti melko terveellisesti ja monipuolisesti.

8. Pelkään sikana hämähäkkejä ja ötököitä, en voi sietää niitä. Saan pienimuotoisen hepulin jopa siitä, jos nään telkkarissa tai lehdessä kuvankin jostain ällötyksestä.

9. Pidän salitaukoa tämän kesän ajan, sillä töitä riittää enkä halua ainoita vapaitani viettää salilla. Ennen tai jälkeen pitkien työpäivien en jaksa raahautua. Odotan syksyä jotta pääsen taas treenailemaan, toisaalta en halua kesän olevan ohi.
 
10. Pelkään pimeää ja yksinään olemista. Saatan yksin kotona ollessa ajatella ihan mielettömiä juttuja. Yöllä se on sitä, että kaikki valot päälle, verhot kiinni ja telkkari tai radio päälle. Nukkumaan meno on pelottavin juttu ja sen vuoksi saatan valvoa pitkälle yöhön, kun en uskalla sulkea mitään ja mennä nukkumaan.

  11. En voi sietää verta, jos saan esimerkiksi hirveän syvän haavan tms. sormeeni niin sen näkeminen saattaa vetäistä multa jalat alta. Myös muut tuontyyppiset jutut ällöttävät mua ja saavat sekaisin. Hyh.



details2

  Tuulin kysymykset mulle:

1. Mitä aiot vielä tänä kesänä tehdä?
 - Hirmuisen paljon töitä ja kahden viikon päästä teemme Roopen kanssa ihanan matkan Roomaan

  2. Miten kuvailisit tyyliäsi?
 - Näyttävä, rakastan yksityiskohtia, ne rakentavat mun tyylin. Oikeastaan tyylini vaihtelee aikalailla, joten hankala mennä sanomaan tarkemmin

  3. Lempiherkkusi?
 - Leivonnaiset ja suklaa, puhumattakaan sitten suklaisista leivonnaisista

  4. Jos voisit antaa jonkin neuvon 15-vuotiaalle itsellesi, mikä se olisi?
 - Hmm tämä on hankala.. Elä täysillä

  5. Millaista musiikkia kuuntelet?
 - Se mitä soi Loopilla ja NRJ:llä

  6. Elämäsi tärkein saavutus?
 - Vaikkei hotelli- ja ravintola-ala kuulukaan ykkösiini, niin luultavasti siitä koulusta valmistuminen. Oon iloinen että mulla on tässä iässä ammatti, vaikkei se olekaan se unelma

  7. Itsetuntosi asteikolla 4-10?
 - Riippuu ihan asiasta, jos noin voi mennä sanomaan? Ehkäpä siinä 8-10 välillä

  8. Mikä on tärkein asia, jonka vanhempasi ovat sinulle opettaneet?
 - Ensinnäkin arvostan suuresti sitä että he opettivat mulle rahan merkityksen ja käytöstavat 

  9. Unelma-ammattisi?
 - Hyvä kysymys. Luultavasti liittyen muotiin, kauneuteen tms. Myös sisustussuunnittelija olisi unelma

  10. Mitä odotat tulevaisuudelta?
 - Terveyttä

  11. Mikä tekee sinut onnelliseksi?
 - Läheiset

outfit2

Jasminan kysymykset mulle: 

1. Tämän kesän mieleenpainuvin tapahtuma? 
- Muutto Roopen kanssa ensimmäiseen yhteiseen asuntoon 

2. Jos saisit toivoa 3 mitä tahansa asiaa, niin mitä ne olisivat? 
-Terveyttä itselle ja läheisille, lottovoittoa ja hyvää elämää 

3. Millainen voisi olla unelma päiväsi? 
-Unelmapäiväni vietin New Yorkissa, hah. Toivon että voisin viedä Roopenkin sinne ♥ 

4. Mitä onnellisuus tarkoittaa sinulle? 
-Apua, hirvee kysymys. Varmaan että kaikki elämässä olisi hyvin ? 

5. Ihanin asia, mitä joku on sinulle tai sinun vuoksesi tehnyt? 
-Niitä on jonkin verran, en ala raapustella tähän 

6. Minne matkustaisit nyt, jos kaikki olisi mahdollista? 
-No varmaan Los Angeles tai Miami 

7. Miten kuvailisit tyyliäsi ja kuinka tyylisi on muuttunut? 
-Sama mitä Tuulin kysymyksessä jo vastasin; Näyttävä, rakastan yksityiskohtia, ne rakentavat mun tyylin. Oikeastaan tyylini vaihtelee aikalailla, joten hankala mennä sanomaan tarkemmin
- Tyylini on muuttunut järkyttävästi ylä-asteen jälkeen :') 

8. Onko asiaa, jonka voisit muuttaa itsessäsi? 
-Äkkipikaisuuden muuttaisin ilomielin vaikka heti 

9. Muisto lapsuudestasi? 
-Näitä on monia, en osaa sanoa/kirjoittaa:D 

10. Mitkä ovat vahvimmat luonteenpiirteesi? 
-Tämän kysyisin ystäviltäni, mutta he eivät tässä ole. Kertokaa ihmeessä joskus..:D 

11. Kerro muutama suunnitelma loppuvuodelle 2014 ? 
-Ainoa suunnitelmani tällä hetkellä loppuvuodelle 2014 on Rooman reissu.. Töiden vuoksi ei oikein voi suunnitella kovin pitkälle

details

Haastan seuraavat ihanat tekemään tämän samaisen haasteen:
Emilia
 Vilmarebecca
Pihlaja DeAurora
Saija
 Katarina
Liisi
Johanna
Laura

  Ja koska nyt on kesä, niin olkoon kysymykseni teille sen mukaisia;)

 Kysymykseni teille:
1. Mikä on mieleenpainuvin juttu, mitä sulle on tapahtunut tänä kesänä?
2. Entä onko kesäsi aikana tapahtunut jotain, minkä haluaisit unohtaa?
3. Oletko onnellisempi tänä kuin viime kesänä?
4. Onko tälle kesälle suunnitelmissa enää mitään matkoja?
5. Oletko mieluiten enempi mökillä vai kaupungissa?
6. Oletko enemmän lomaillut vai ollut töissä?
7. Onko tyylisi muuttunut viime kesään verrattuna?
8. Lemppari vaatekappale kesäisin?
9. Lempi kesädrinkkisi?
10. Oletko saanut mielestäsi kesästä jo kaiken irti?
11. Minne haluaisit ensi talvena matkustaa, kun ihana kesä on ohi?

Hauskaa viikonalkua ihanat! ♥

~ Kata ~ 
 

8 kommenttia

  1. oi ihana postaus, tosi kiva lukea noita faktoja susta :) ja kiitti haasteesta! oon aiemminkin joskus tehnyt jotain haasteita, mutta voisin periaatteessa tehdä nyt tällaisen uudestaan kun viime kerrasta on aikaa :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos tästä ! Oon joskus tehny samantapasen, mutta nyt on taas eri kysymykset joten tän vois kyhäillä vaikka nyt huomisen jälkeen kun tokenen yövuoroista :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos haasteesta ♥ oonkin saanut tän jo kolmelta, joten nyt täytyy pian alkaa toteuttamaan näitä :) tänkin oon kyllä tehnyt useammin mut ehkä mä jtn vielä keksin ;D ihana oli lukea susta uusia juttuja ♡

    VastaaPoista
  4. Olipas kiva lukea susta lisää faktoja :) Ja kiitos vielä tästä haasteesta, täytyykin alkaa pikkuhiljaa keksimään omia kyssäreitä.. ;)

    VastaaPoista
  5. Kiitos haasteesta! Muutaman kerran on tullu tehtyä aiemmin mut koitan pikku hiljaa keksii uusia asioista itestäni et saan postauksen tehtyä!:) oli kiva tietää asioita siusta!

    VastaaPoista
  6. Tuo eka kuva susta on aivan ihana! ♥ Kiva oli myös lukea noita faktoja ja vastauksia sulta, oon aina tykännyt lukea tällaisia ylipäätäänkin! :)
    Ja kiitos paljon hasteesta! ♥ mulla oli jo ennestään tätä haaste mutta teen sitten tämän tuplana kuten näköjään sinäkin ;D

    VastaaPoista
  7. Kiitos haasteesta Kata! Pari tällaista olen joskus tehnyt, mutta nyt kameran ollessa huollossa, tämä on erittäin hyvä postausidea eli toteutukseen tulee:) Tykkään tällaisista postauksista, koska näin oppii toisesta aina jotain uutta ja mielenkiintoista :)

    VastaaPoista
  8. hahaa, voin niin samaistua noihin joihinkin kohtiin, varsinkin tuohon äkkipikaisuuteen ja että muutun todella kiukkuiseksi jos olen nälkäinen! :D kiva että teit tän haasteen <3

    VastaaPoista