Sisällön tarjoaa Blogger.

Summer snapshots

Pari kuvaa iPhonen galleriasta. Kuvat ovat vapaapäiviltäni, joten saatte nähdä hieman mitä oon puuhaillut niillä parilla vapailla mitä mulla on ollut. Näiden perusteella huomaan että oon ainakin yrittänyt repiä vähäisillä vapaillani kaiken ihanan irti kesästä.
summercottage
Päiväreissu mökille, uimista, aurinkoa ja ruskettumista. Loppuhuipennuksena pieni ukkoskuuro ♥
strawberries
Laatikollinen mansikoita ja niiden herkuttelua tumman suklaan kera
snacks
Amarillon herkkuja
rome&cosmo
Roomaan tutustumista, matkaan enää about 3 viikkoa ♥ // Bongasin itseni (taas) Cosmosta, yay me!
atthebeach
Rannalla ruskettumista ja nauttimista kera skumpan ja mansikoiden

Tässä ei ole läheskään kaikkea, harmi etten vieläkään osaa käyttää kännykän kameraa tarpeeksi. Sillä kun saa kaikki arjen ihanat ja pienimmätkin asiat talteen.

Miten te vietätte vapaitanne?

~ Kata ~

10 kommenttia

  1. mikä iphone sulla on? :)

    VastaaPoista
  2. kivoja kuvia :) itsekin olen vietellyt vapaapäiviäni rannalla aurinkoa palvoen, tosin nyt on ollut muutenkin niin tukalan kuuma että pulahdan mieluummin uimaan kun jään siihen rannalle makoilemaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitti:D Joo nyt on ollut hellettä ja minä ressukka vietin ne töissä. Ei edes uimaan päässyt:(

      Poista
  3. ihania kesäkuvia :)<3 ja hyvinhän sä oot jo puhelimella räpsiny kuvia ;D<3

    VastaaPoista
  4. Vapaapäivät kuluvat kyllä rannalla loikoillen :D ihania kesäkuvia♥

    VastaaPoista
  5. Ihania kesäkuvia täältäkin mainittuna, ja mulle tuli vielä ihan hirvee nälkä noista rillon herkuista! :D Aijai! ♥ Toivottavasti saat työn lomassa nauttia myös kesäsäistä, ja kuvien perusteella edes jonkin verran oot ehtinyt :) Ihania ja rentouttavaa kesää töistä huolimatta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ähähä ihana, niistä tulee itellekkin nälkä:P Joo yritetään nauttia, hankalaa vain kun ei oikein ehdi - hieman kyllä mutten tarpeeksi:(

      Poista