Sisällön tarjoaa Blogger.

All roads lead to Rome

Rooma
Kuvat ihanalta serkultani, Saijalta ♥

Otsikko ehkä paljastaakin jo kaiken, eli varasimme Roopen kanssa jokunen päivä sitten lennot sekä hotellin Roomaan! Oon tosi innoissani, sillä luulin etten pääsisi pitkään aikaan mihinkään ulkomaille. Kaupunkiloma on täydellinen vaihtoehto kesällä, en itse oikein näe järkeä lähteä rantalomalle kesällä. Rakastan Suomen kesää nimittäin hurjasti. Talvisin rantalomat on enempi mun juttu.
Tämän ihanan reissun toteutamme kesälomaviikollamme, lähdemme siis 18. päivä elokuuta ja vietämme tässä ihanaisessa kaupungissa viisi päivää. Töissä aion paiskia oikein urakalla, jotta saan reissusta ikimuistoisen. Shoppailua, hyvää ruokaa, nähtävyyksiä ja sitä reissuamisen fiilistä..
Italiassa oon käynyt jo aikaisemmin, mutta Roomassa en koskaan. Rooma on ollut pitkään jo yksi haaveeni ja ihanaa saada se toteutumaan.

Matkavinkkejä kyselen teiltä ehdottomasti sitten lähempänä, siitä omaa postausta luvassa!
Oletteko te käyneet Roomassa? Mitä piditte?

~ Kata ~

12 kommenttia

  1. Oon käynyt Roomassa! Se oli tosin talvea, lämpöä sen +12, mutta kyllä kelpasi! Tykkäsin kovasti: Colosseum on kaunis, samoin Pietarin Kirkko ja Vatikaani <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuissa totta vie on käytävä, kaupunki on varmasti niin upea:)

      Poista
  2. Ooi että ihanaa kun pääset lomailemaan poilaystävän kanssa :)♡ kyllä kelpais itsellekkin :)

    VastaaPoista
  3. voi kivaa matkaa teille!<3 ja miunkin mielestä kaupunkiloma on ehkä järkevämpi näin kesäisin, talvella sitten pakkasen keskellä olisi mukavaa lähteä johonkin rantalomalle :)! äää miekin haluun!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Tuuli! Aivan samaa mieltä tosiaan itsekin, toivottavasti talvella pääsen johonkin lämpöiseen sitten (ehkä kumminkaan en pääse..) toivottavasti säkin pääsisit johonkin päin maailmaa:3

      Poista
  4. Oii kun kuulostaa ihanalta!! Tulee varmasti mahtavaa:) Minä oon haaveillut pääseväni Roomaan jo monta vuotta, mutta ikinä ei ole hyvää saumaa sattunut lähteä. Kaupunkilomat eurooppaan on kesällä parhaita:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vain, mustakin tää kuulostaa niin mahtavalta! En malta odottaa! Jospa säkin pääsisit lähiakoina sinne;) Totta vie on!

      Poista
  5. Oi että, ihanaa tulevaa reissua teille! Roomasta itsekin unelmoin ja sinne tahtoisin seuraavaksi päästä käymään. Odotan innolla, että pääsen lukemaan matkapostauksia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Ellanoora!:3 Toivottavasti pääset sinne seuraavaksi kun oot/ootte lähössä johonkin. Tosin se teidän Pariisin matka oli kyllä niin kadehdittava juttu:) Ihanaa että sä ootat niistä postauksia, ihana sinä ♥

      Poista
  6. Mä oon käynyt Roomassa seitsemän vuotta sitten ja tykkäsin kovasti, Rooma on ihana ♥ Oon samaa mieltä muuten tuosta että kaupunkilomat on kesällä kivoja, rantalomia ei tartteta kesällä :D Mä en oo kyllä itseasiassa koskaan ollut varsinaisella rantalomalla kun kotona rannat on aina lähellä :D Ootan kovasti sun matkapostauksia sitten reissusta, hauskaa reissua jo näin etukäteen! :)

    VastaaPoista
  7. Oi mä ja mun siskoki ollaan varattu jokin aika sitten matkan Roomaan! :) Lähdetään tosin vasta 27. elokuuta, ois ollu aika hauska sattuma jos oltais yhtäaikaa satuttu sinne :D

    VastaaPoista