Sisällön tarjoaa Blogger.

100 lukijan spessu; mieleenjääneitä kommentteja

picc

Tässä olisikin sitten postaus, missä kerron teille mieleenjääneimmät kommentit mitä olen postauksiini saanut koko blogitaipaleeni ajalta. Tämä ihan vain sen kunniaksi, että teitä lukijoita on kertynyt jo sata! Koko kommenttia en joissain tapauksissa kirjoita, sillä joissain kommenteissa jokin yksi ihana lause on vain saattanut jäädä mieleeni. Seassa kuitenkin aika pitkiäkin kirjoituksia, jotka ovat nostattaneet suupieleni korviin asti ♥
Kaikkia kommentteja en ole muistanut kalastella tähän postaukseen, tässä kuitenkin jokunen ihana.

mangopassionjuice

GLAMOUR-VANESSA:
~ I LOVE YOU !!!!!
Perfect - outfit!!!! :** ~


 Anonyymi:
~ Moi!
Pakko kertoa tällainen hassu havainto, jonka oon saanut blogisi kautta. Jospa osaan kirjoittaa niin, ettei kuulosta missään vaiheessa dissaukselta.
Sun blogin perusteella, esim vaatteet ja suosimasi merkit, saa sellaisen tosi hienostuneen ja kallista suosivan kuvan. Aluksi luulin, että olet sellainen rich bitch, mutta tekstit kyllä kertoo että luulin AIVAN väärin. Oot hyvä esimerkki siitä, että ensivaikutelma ja ulkonäkö voi pettää. Ei pidä heti yleistää, että jos huolehtii ulkonäöstään ja tykkää guessista, on joku pintaliiitäjä joka haluaa rikkaisiin naimisiin.
Jotenkin sympaaattisen ihana kun toivoit lahjaksi palapeliä! Nuo lahjatoiveetkin kertoo että et ole tosiaan sellainen mitä aluksi luulin.
Jospa otit tämän vain positiivissävyisenä infokommenttina, etkä vittuiluna! Tosiaan pointtini oli että oon jotenkin tottunut ja yleistänyt vaatetuksen perusteella sinut samanlaiseksi kuin jotkut tapaamani "rich bitchit".
Jatkan kyllä lukemista edelleen, oot tosi suloinen! ~


prettylittleliars

Matildanna:
 ~ ...sulla on muuten upeet kasvonpiirteet! ~

TIINA / 18 / FINLAND:
~ ...Sulla on muuten ihan täydelliset kulmakarvat! ~

Jasmin Virtanen:
~...Kiitos itsellesi, että jaksat pitää näinkin ihanaa blogia yllä, innolla aina odotan postausta <3 ~

Pihlaja DeAurora:
~ VAUUU ihanimpia bannereita mitä oon nähny<3 ~


flower

Anonyymi:
~ Moikka! Oon 12vwee tyttö täält Jyväskyläst, oon siis kuudennella luokal,ja mäkin oon tällane joka rakastaa muotia jne.. Mä oon ihan kade sulle, sul on ihan hirveen kauniit hiukset ja vaatteet jokaises kuvas! Mä toivoisin et oisin kans samanikäne niinkun sä ja et pääsisin matkailee enempi ulokomaille vaikka olenkin matkaillut ihan kivasti ulkomailla ;) Mun tätikin on kans vähän sellainen shoppailija ja lomailija mut kuitenkin, mä oon selaillu tän sun blogis ihan kokonaan ja ei kyllä tylsyys tullu! :) Viel kerran ku sanon, oon kade :D
Mä jo toivoisin et oisin sä heh :D... Sori kun tulee anona kun ei oo blogii tääl tai sillee you know :P
T: Nelli Taipale ~


Anonyymi:
~ heii.. oliksä matkuksessa maanantaina.. aivan ku oisin nähny sut.. sä katoit mua silmtii mut en kehanu tulla kysyy yhteiskuvaa tai jtn.. :)) ~ 

Lisäksi olen saanut melkeinpä jokaiseen postaukseeni aivan ihania kommentteja Emilialta, Julialta, Jenniltä, ja Ellanooralta. Ihan hirmuisen ihania naisia tuossa, kiitos!

pic

Paljon vakkarikommentoijiakin on siis tosiaankin ja tuun joka kerta iloisemmaksi ja iloisemmaksi teistä ihanista. Uudetkin kommentoijat nostattavat fiilistäni taivaisiin asti. Kiitos kaikille teille jotka olette kommentoineet niin ahkeraan tai vaikka sen parikin kertaa ♥

100 lukijaa, ihan huikee juttu, kiitti!
Muistakaahan käydä tykkäämässä myös blogini facebook-sivuista!

~ Kata ~

20 kommenttia

  1. ihania kommentteja olet kyllä saanut :). Kiva postausidea. Se kyllä piristää aina päivää, kun saa lukijoilta rohkaisevia kommentteja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih näin on, varsinkin tuo sun kommenttisi tuolla oli kyllä tosi piristävä ja huippu sillon kun sen luin! ♥

      Poista
  2. Olet kyllä aivan ihana ja aito ihminen <3 Olet tosiaankin kaikki positiiviset kommentit ansainnut :) Ja tämä on kyllä todella kiva postausidea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi Ellanoora kiitti!:3 Eikös ollutkin, ihana oli raapustaa teille lukijoille tällainen mikä liittyy paljolti teihin <3

      Poista
  3. Voi apua, alkoi hymyilyttämään oikein kunnolla, kun näin oman kommenttini monien joukossa :) Kiitos päivän piristyksestä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän nuita nyt monia ollut, olisin voinut ehkä enemmänkin pistää mutta unohdin välillä aina poimia niitä talteen!:< Arvaa miten mua hymyilytti kun sain tuon sinun kommenttisi silloin!:3

      Poista
  4. positiivisista kommenteista tulee aina hyvä mieli, ja niitä onkin myös kiva jakaa muille!<3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on Tuuli! Itse asiassa rehellisesti unohdin kokonaan pistää sut tuonne... Oon saanut nimittäin sultakin kasan ihanuuksia ja nyt harmittaa!

      Poista
  5. Ihan huippua, onnittelut 100 lukijasta! :)) ♥

    VastaaPoista
  6. Ihana postausidea <3 Kommentit kyllä piristää aina! Ja sulle käyn kommentoimassa melkeenpä heti kun bloggeriin kirjaudun ja nään sun uuden postauksen <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minunkin mielestäni, pakko myöntää! Sinä ihana nainen kuten jo mainitsin<3

      Poista
  7. Voi miten hymyilinkään postauksen loppupuolella! Tottakai noin ihana nainen ansaitsee ihania kommentteja <3 Tää postausidea oli aivan huikea, en oo aiemmin muissa blogeissa törmännytkään! :) Sä oot kyllä niin sympaattinen ja herttainen ihminen, että suhun olis mahtavaa tutustua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih ihana Jenni!! ♥♥ Itsekin olin melko ylpeä tästä ideasta, jos noin voi vain sanoa:) Aivan ihana kommentti taas sulta!♥

      Poista
  8. Ihana postausidea ja onnittelut täältäkin 100 lukijasta! :)

    VastaaPoista
  9. Hei! Etsiskelen täs uusia blogeja luettavaksi ja törmäsin tähän sun kivan oloiseen blogiin :) Kiva postausidea ja onnittelut 100 lukijasta. Liityn heidän joukkoonsa!

    ♥: http://sanssu-justthewayyouare.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij kiva kuulla, tervetuloa lukijaksi!! ♥♥

      Poista
  10. Kommentoin tosi monta postausta myöhässä, mutta olipa kiva nähdä oma kommentti muiden joukossa! Edelleen roikuitaan mukana! :)

    - tuo rich bitch-tyyppi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij ihana kuulla että vielä löytyy mielenkiintoa blogiani kohtaan!:3 Tuo oli kyllä yksi elämäni ihanin huomautus/havainto minusta ♥

      Poista