Sisällön tarjoaa Blogger.

Uutukaisia napakoruja

Ainokainen lävistykseni (jos korviksia sekä rustokorua ei lasketa) on napakoruni josta olen vallan ylpeä. Oon neulakammoinen, mutta silti about 5 vuotta sitten uskaltauduin Reetan kannustuksesta sellaisen itselleni ottamaan. Tosin aikaa varatessa en tiennyt että se tehdään neulalla...

Anyway nyt kun oon puoli vuotta salilla treenannut itteeni kesäkuntoon, iho saanut hieman rusketusta ja jopa napa saa taas näkyä sillä napapaidat ovat HOT mun ja monen muunkin vaatekaapissa - sen takia päätin laajentaa myös napakoruvalikoimaani.
Mulla jokunen kappale napakoruja on, mutta kyllästyn helposti niin napakoruihin kuin vaatteisiinkin, jos ei ole varaa valita. Näillä olen pari kesää taas ihan tyytyväinen!
pink
silver
Tykkään tosi näyttävistä napakoruista, eikä haittaa jos siinä on korua tai sälää ihan pitkälle asti. Nukkuessa en tietenkään tue näitä, pari olen saanut jo rikottua kun oon unohtanut vaihtaa ne nukkumaan mennessäni.
 Tosi monet korut ei kauaa kestä, kun niistä lähtee timantit kävelemään - näitäkin multa löytyy. Ne on kuitenkin just mun suosikkeja joten niitä tulee siitä huolimatta käytettyä.
gold
Löysin myös ihka ensimmäisen kultaisen napakorun ja se on vieläpä söpö nelilehtinen onnenapila. Musta on kiva että korut sointuu keskenään, vaikka nykyään en enää vierasta kullan ja hopean yhdistelmää niin paljoa. Sitähän löytyy tästäkin - timantithan ovat hopeisia;)
Nämä kolme kaunokaista löysin Ur&Penn nimisestä korukaupasta ja hintaa jokaisella oli 8,99€.
pink1
Sitten vielä yksi ulkomailta, Inglésistä tuotu ostos oli tämä söpöliini, hinnaltaan ehkä jotain 12€ luokkaa. Vaikken vielä olekaan Pariisissa käyneitä, Eiffel tornin nähneitä tyttöjä, niin tää oli silti ostettava. Mua ensin arvelutti tuo vaaleanpunainen ruusu, mutta toisaalta se tekee korusta melko söpön.
napakoruja

Mikä näistä on teidän suosikkinne?
Entä mitä mieltä olitte tästä postauksesta?

~ Kata ~

12 kommenttia

  1. Kyl tää alin oikealla on mun lemppari ♥ mulla katoaa aina mun kaikki hienot napakorut, joten pitäis taas laittaa eBaystä tilaukseen kun maksavat sielä niin vähän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin suosikki se jos totta puhutaan! Hei kiitti vinkistä mikä luultavammin oli vahinkovinkki, ei oo käynyt mielessäkään ees että sieltä voisi löytyä napakoruja:D Ihana nainen ♥ >_<

      Poista
  2. Johan on erilaista napakorua joka lähtöön! Kaikki on kyllä tosi kauniita, mutta mulle mieluisin ehkä tuo koko hopea:)

    VastaaPoista
  3. mun silmää miellyttää eniten alin oikealla oleva, ja ylhäällä vasemmalla oleva on kans ihana! <3 oon itsekin viime aikoina miettinyt napakorun ottoa, mutta oon kans aivan järkyttävän neulakammoinen, joten se olis varmasti hirveä kokemus!! tosin otinhan mä juuri tatuoinninkin, mutta jotenkin luulen että se oli pientä tuohon verrattuna.. :D ois kivaa kuulla jossain postauksessa enemmänkin napakorun otosta! tai vaikka ihan tähän kommentilla jotain tietoa siitä, millaista se oli ja miten paljon sattui, miten piti hoitaa yms :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ovat ihanuuksia ♥ Itse asiassa siitä on kyllä tosiaan niin monta vuotta, että muistissani ei ole yhtään ottofiiliksiä taikka hoitojuttuja:') Niin typerältä kuin se kuulostaakin. Muistan vaan ettei se sattunut läheskään niin paljoa kuin luulin - silloin kun sain tietää että se tehdään neulalla. Ota ihmeessä napakoru ja kerro kumpi sattui enemmän, sitten voin ehkä harkita varaavani ajan tatskaan;)

      Poista
  4. Oii että ihania ♥♥ mullakin on ollut napakoru jo neljä vuotta :) täytyis ostaa uusia koruja kyllä itsekkin :) mulla ei oikeastaan ole kuin kaksi, jotka molemmat jo todella kuluneita :/ noista jokaisen voisin laittaa omaakin napaa koristamaan ;)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vain ♥ Käy ihmeessä myös sinä päivittämässä napakoruvalikoimaa - nyt kun kesäkin on vasta aluillaan:)

      Poista
  5. ei vitsit miten ihania koruja! varsinkin tuo missä on eiffel-torni<3 tykkään itsekin pitää vähän näyttävämpiä napakoruja, sillä tuntuu etteivät ne pienet ja huomaamattomammat näy mihinkään ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös vaan!;D Olen täysin samaa mieltä kanssasi;)

      Poista
  6. Haastan sinut tekemää tän haasteen! ohjeet löydät täältä: http://hoitowirhedbd.blogspot.fi/2014/05/haastetta-kehiin-paljastuksuja.html

    Elkää suuttuko, otin kaikki ihan randomilla Fb:stä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okeii:D Skippaan tuon haasteen kun olen sen jo kertaalleen tehnyt:P Kiitos kumminkin!

      Poista